Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

«Θέλουν να ρίξουν το ανοσοποιητικό των παιδιών, για να έχουν ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ»! ΚΡΑΥΓΗ γονέα για τις εικόνες ντροπής στα σχολεία, vid.


Εξέθεσε παρουσιαστή για τους ελάχιστους εμβολιασμούς στα παιδιά.

«Εγώ αν δεν στείλω αύριο το παιδί μου στο σχολείο θα επέμβει ο εισαγγελέας;», αναρωτήθηκε ένας πατέρας μαθήτριας που στο σχολείο της γίνονται μαθήματα χωρίς θέρμανση!

Το θέμα εδώ και μερικές ώρες έχει αποκτήσει μεγάλη δημοσιότητα, καθώς οι εικόνες με παιδιά τυλιγμένα με κουβέρτες στις τάξεις που έχουν ανοικτά παράθυρα λόγω covid δίνουν και παίρνουν (Θυμηθείτε ΕΔΩ).

Μιλώντας στο Mega, o αγανακτισμένος γονιός αναφέρθηκε στις οικτρές συνθήκες κάτω από τις οποίες δεκάδες παιδιά σε πόλεις της Β. Ελλάδος κάνουν μαθήματα και αναγκάζονται να πηγαίνουν στα σχολεία φορώντας κουβέρτες.

Μάλιστα κατήγγειλε πως στοχευμένα:

«Θέλουν να ρίξουν το ανοσοποιητικό (σ.σ. των παιδιών) ούτως ώστε να επιτύχουν την ανοσία της αγέλης. Εγώ αυτό πιστεύω. Πραγματικά!».

Εκείνη τη στιγμή ο παρουσιαστής της εκπομπής άρχισε να αντιδρά και άλλαξε γρήγορα θέμα προκειμένου να ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ οι καταγγελίες του πατέρα για τα κρούσματα!

Ο αγανακτισμένος γονιός επέμεινε, ΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΣ την ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ των ΜΜΕ για πολλά εμβολιασμένα παιδιά στις τάξεις:

«Με 60 κρούσματα πέρυσι έκλεισαν τα σχολεία. Φέτος με 50χιλ., 40χιλ. και είναι ανοικτά και με αυτό το κρύο. Ο λόγος ποιός είναι; Κάνετε μεγάλο λάθος! Τα παιδιά ΔΕΝ είναι εμβολιασμένα. Είναι μόνο κανά-δυο σε κάθε τάξη. Το ξέρω καλά».

Ο Νίκος Ευαγγελάτος τότε πρόσθεσε πως πρόκειται για “μεγάλο πρόβλημα”, με τον γονέα να περνά στην αντεπίθεση:

«Δεν ξέρω αν είναι για εσάς πρόβλημα. Εγώ δεν είμαι υπέρ του εμβολίου, είμαι κατά του εμβολίου. Εγώ σας ρωτάω κάτι. Αυτοί που δεν στέλνανε τα παιδιά τους σχολείο επειδή δεν ήθελαν να φορέσουν μάσκα, γιατί να επέμβει εισαγγελέας και να τους πάρει την επιμέλεια και εγώ όταν δεν θέλω να στείλω το παιδί μου τώρα για να μην κρυώνει δεν επεμβαίνει εισαγγελέας;».

1 σχόλιο: