Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2021

ΝΟΣΟΚΌΜΑ ΕΚΘΈΤΕΙ ΤΗΝ ΦΡΊΚΗ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΈΝΩΝ: "ΟΙ ΣΥΝΆΔΕΛΦΟΊ ΜΟΥ ΠΕΘΑΊΝΟΥΝ ΜΕΤΆ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΌ"

 

Νοσοκόμα εκθέτει την φρίκη των εμβολιασμένων: "οι συνάδελφοί μου πεθαίνουν μετά τον εμβολιασμό"

Η Αμερικανίδα νοσοκόμα Tamra αποφάσισε να μιλήσει για τα συμπτώματα και τους θανάτους από τα εμβόλια. Στο Stew Peters Show μίλησε ανοικτά και δήλωσε ότι κάποιες νοσοκόμες και τουλάχιστον ένας γιατρός έχουν πεθάνει μετά το τρύπημα του κορωνοϊού.

Μετά τα Χριστούγεννα αποδείχθηκε ότι ένας γιατρός από το νοσοκομείο όπου εργαζόταν είχε εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα και πέθανε. Η γυναίκα του είχε ενημερώσει ότι είχε χάσει τις αισθήσεις του. «Έφυγε από τη ζωή», είπε η Tamra, προσθέτοντας ότι όλη η οικογένειά του ήταν στο αυτοκίνητο εκείνη την ώρα.

Τόνισε ότι είχε λάβει την πρώτη ένεση επτά ημέρες πριν από το δυστύχημα. "Δεν θα μάθουμε ποτέ επειδή δεν έχει γίνει αυτοψία".



Τον Φεβρουάριο, μια νοσοκόμα πέθανε στον ύπνο της. «Ηταν νέα και φαινόταν υγιής», είπε η Tamra. Δύο ακόμη νοσοκόμες πέθαναν τον Μάρτιο. «Ημουν πολύ σοκαρισμένη και θυμωμένη γιατί κανείς δεν το ερευνούσε».

«Ένας φίλος μου έχασε τη μητέρα του», είπε. «ηταν πλήρως εμβολιασμένη. και άρρωστη, δηλαδή ανήκε σε μια «εύαισθητη ομάδα» για αυτό της συνέστησαν να κάνει το εμβόλιο γιατί θα της έσωζε τη ζωή ».

Η νοσοκόμα είναι τυχερή που ζει στην πολιτεία του Τέξας και δεν μπορούν να την απολύσουν εάν δεν κάνει το εμβόλιο.

Είπε επίσης ότι μια νοσοκόμα ανέπτυξε σύνδρομο Guillain-Barré μετά το εμβόλιο. «Σε περισσότερα από 20 χρόνια που εργάζομαι σαν νοσοκόμα, δεν έχω δει ποτέ κανέναν να έχει το σύνδρομο Guillain-Barré. Υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι που σχετίζονται με αυτά τα εμβόλια. Είναι επικίνδυνα γιατί είναι θανατηφόρα ».


KORAKAS NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου