Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

Έχω μελετήσει περισσότερες από 5.000 εμπειρίες κοντά στο θάνατο. Η έρευνά μου με έπεισε χωρίς αμφιβολία ότι υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο.



  • Ο Τζέφρι Λονγκ είναι ογκολόγος ακτινοβολίας στο Κεντάκι.

  • Είναι επίσης ο ιδρυτής του Ιδρύματος Ερευνητικής Εμπειρίας Κοντά στον Θάνατο.

  • Λέει ότι η μελέτη των παραλίγο θανάτου τον έχει κάνει καλύτερο γιατρό για τον καρκίνο.

Αυτό το δοκίμιο βασίζεται σε μια συζήτηση με τον Τζέφρι Λονγκ . Έχει υποστεί επεξεργασία για λόγους έκτασης και σαφήνειας.

Πριν από τριάντα επτά χρόνια ήμουν ογκολόγος και μάθαινα πώς να θεραπεύω καλύτερα τον καρκίνο χρησιμοποιώντας ακτινοβολία . Αυτές ήταν οι μέρες πριν από το διαδίκτυο, οπότε έκανα την έρευνά μου στη βιβλιοθήκη. Μια μέρα, ξεφύλλιζα έναν μεγάλο τόμο της Εφημερίδας της Αμερικανικής Ιατρικής Εταιρείας, όταν έπεσα πάνω σε ένα άρθρο που περιγράφει εμπειρίες κοντά στο θάνατο .

Με σταμάτησε στα ίχνη μου. Όλη μου η ιατρική εκπαίδευση μου έλεγε ότι ήσαστε ζωντανός ή νεκρός. Δεν υπήρχε ενδιάμεσο. Αλλά ξαφνικά, διάβαζα από έναν καρδιολόγο που περιέγραφε ασθενείς που είχαν πεθάνει και μετά επέστρεψαν στη ζωή, αναφέροντας πολύ ξεχωριστές, σχεδόν απίστευτες εμπειρίες.

Από εκείνη τη στιγμή, με γοήτευσαν οι παραλίγο θανατηφόρες εμπειρίες ή οι NDE. Ορίζω μια παρ' ολίγον θάνατο ως κάποιος που είναι είτε σε κώμα είτε κλινικά νεκρός, χωρίς καρδιακό παλμό, έχοντας μια διαυγή εμπειρία όπου βλέπει, ακούει, αισθάνεται συναισθήματα και αλληλεπιδρά με άλλα όντα. Το να μάθω περισσότερα για αυτές τις εμπειρίες άλλαξε ριζικά την άποψή μου για το σύμπαν.

Οι επιθανάτιες εμπειρίες έχουν κοινά νήματα.

Όταν τελείωσα τη διαμονή μου, ξεκίνησα το Ίδρυμα Ερευνών Εμπειρίας Κοντά στον Θανάτο . Άρχισα να συλλέγω ιστορίες από ανθρώπους που είχαν NDE και να τις αξιολογώ με το μυαλό ενός επιστήμονα και ενός γιατρού. Έκανα απόψεις βασισμένες σε αποδείξεις και μπήκα σε αυτό ως σκεπτικιστής. Αλλά μπροστά σε συντριπτικά στοιχεία, έχω καταλήξει να πιστεύω ότι υπάρχει σίγουρα μια μεταθανάτια ζωή.

Δεν υπάρχουν δύο NDE που να είναι ίδια. Αλλά καθώς μελετούσα χιλιάδες από αυτά, είδα ένα σταθερό μοτίβο γεγονότων να αναδύεται με προβλέψιμη σειρά. Περίπου το 45% των ατόμων που έχουν NDE αναφέρουν μια εξωσωματική εμπειρία. Όταν συμβαίνει αυτό, η συνείδησή τους διαχωρίζεται από το φυσικό τους σώμα, συνήθως αιωρείται πάνω από το σώμα. Το άτομο μπορεί να δει και να ακούσει τι συμβαίνει γύρω του, το οποίο συνήθως περιλαμβάνει ξέφρενες προσπάθειες να το αναζωογονήσει. Μια γυναίκα ανέφερε μάλιστα ότι ένας γιατρός πέταξε ένα εργαλείο στο πάτωμα όταν σήκωσε το λάθος - κάτι που ο γιατρός επιβεβαίωσε αργότερα.

Μετά την εξωσωματική εμπειρία, οι άνθρωποι λένε ότι μεταφέρονται σε άλλο βασίλειο. Πολλοί περνούν μέσα από ένα τούνελ και βιώνουν ένα έντονο φως. Στη συνέχεια, χαιρετίζονται από νεκρούς αγαπημένους, συμπεριλαμβανομένων κατοικίδιων ζώων, που βρίσκονται στην κορυφή της ζωής τους. Οι περισσότεροι άνθρωποι αναφέρουν μια συντριπτική αίσθηση αγάπης και ειρήνης. Αισθάνονται ότι αυτή η άλλη σφαίρα είναι το πραγματικό τους σπίτι.

Δεν έχω βρει καμία επιστημονική εξήγηση για αυτές τις εμπειρίες.

Αυτές οι εμπειρίες μπορεί να ακούγονται κλισέ: το φωτεινό φως, η σήραγγα, οι αγαπημένοι. Αλλά πάνω από είκοσι πέντε χρόνια σπουδών NDES, έχω έρθει να πιστεύω ότι αυτές οι περιγραφές έχουν γίνει πολιτιστικά τροπές επειδή είναι αληθινά. Εργάστηκα ακόμη και με μια ομάδα παιδιών κάτω των πέντε ετών που είχαν NDES. Ανέφεραν τις ίδιες εμπειρίες που είχαν οι ενήλικες - και σε αυτή την ηλικία, είναι απίθανο να έχετε ακούσει για έντονα φώτα ή σήραγγες μετά τον θάνατό σας.

Άλλοι άνθρωποι αναφέρουν φαινομενικά απίστευτα γεγονότα, τα οποία μπορούμε αργότερα να επιβεβαιώσουμε. Μια γυναίκα έχασε τη συνείδηση ​​ενώ οδήγησε το άλογό της σε ένα μονοπάτι. Το σώμα της έμεινε στο μονοπάτι, ενώ η συνείδησή της ταξίδεψε με το άλογό της καθώς γύρισε πίσω στον αχυρώνα. Αργότερα, ήταν σε θέση να περιγράψει ακριβώς τι συνέβη στον αχυρώνα επειδή το είχε δει παρά το ότι το σώμα της δεν ήταν εκεί. Άλλοι που δεν είχαν μιλήσει επιβεβαίωσαν τον λογαριασμό της.

Είμαι γιατρός. Έχω διαβάσει την έρευνα του εγκεφάλου και εξέτασε κάθε πιθανή εξήγηση για το NDES. Η ουσία είναι ότι κανένα από αυτά δεν κρατάει νερό. Δεν υπάρχει καν μια εξ αποστάσεως εύλογη φυσική εξήγηση για αυτό το φαινόμενο.

Έχω επίσης μελετήσει εμπειρίες φόβου-θανάτου, όπως τα τροχαία ατυχήματα κοντά στο Miss.

Παίρνω έναν συγκεκριμένο ορισμό για τα NDE. Το άτομο πρέπει να είναι αναίσθητο. Αλλά υπάρχει ένα άλλο είδος φαινομένου που με γοητεύει επίσης: αυτό που αποκαλώ «εμπειρίες φόβου-θανάτου».

Είναι καταστάσεις που νιώθεις ότι η ζωή σου βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Μπορεί να είναι ένα τροχαίο ατύχημα που παραλίγο να χαθεί ή μια ξαφνική πτώση. Αυτοί οι άνθρωποι γενικά δεν βιώνουν το τούνελ και το φως, αλλά συχνά αναφέρουν τη ζωή τους «να αναβοσβήνει μπροστά στα μάτια τους».

Ενώ μερικοί άνθρωποι με NDEs αναφέρουν αυτές τις ανασκοπήσεις ζωής, είναι πιο συνηθισμένοι με εμπειρίες φόβου-θανάτου. Οι άνθρωποι θυμούνται ακόμη και γεγονότα από την παιδική ηλικία που δεν μπορούν να θυμηθούν συνειδητά, αλλά τα οποία μπορούμε αργότερα να επιβεβαιώσουμε μιλώντας με μέλη της οικογένειας και άλλους.

Η μελέτη των NDEs με έχει κάνει καλύτερο γιατρό για τον καρκίνο.

Ενώ είμαι παθιασμένος με τα NDE, η καθημερινή μου δουλειά εξακολουθεί να περιστρέφεται γύρω από το να βοηθάω τους ασθενείς να καταπολεμήσουν τον καρκίνο. Δεν λέω στους ασθενείς μου για την έρευνά μου για NDE. Κι όμως, η δουλειά μου με τα NDE με έχει κάνει πιο συμπονετικό και στοργικό γιατρό.

Είμαι σε θέση να βοηθήσω τους ασθενείς μου να αντιμετωπίσουν απειλητικές για τη ζωή ασθένειες με αυξημένο θάρρος και πάθος. Ο στόχος μου είναι να τους βοηθήσω να έχουν πιο υγιεινές μέρες εδώ στη γη. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι αν και εφόσον περάσουν, θα είναι ήσυχοι.

yahoo.com/news

ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. ΘΑΧΕΙ
    ΦΆΕΙ...
    ΚΟΟΟ...ΖΖΖΜΟ!
    €€€???

    ΧΑΖΑΡΟΤΥΡΑΚΙΑ...
    ΘΑΝΑΤΟΛΑΓΝΟΙ...

    ΚΎΡΙΕ
    ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΕΛΈΗΣΟΝ ΗΜΑΣ 🇬🇷🧬 ΑΝΑΡΊΘΜΗΤΟΙ...!



    ΑπάντησηΔιαγραφή