Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

Δήμητρα Νιτσάκου> Aυτό το κορίτσι έχει ψήγματα χρυσού στη φωνή και στους στίχους της.

Παρασκευή 10 Μαίου 2024

Η Δήμητρα Νιτσάκου έχει ψήγματα χρυσού στη φωνή και στους στίχους της.

Σίγουρα δεν είναι μία συνηθισμένη περίπτωση.

Κρατήστε το όνομά της και ποντάρετε στο όλα ή τίποτε.

Τίποτε δεν είναι συνηθισμένο στη περίπτωσή της  κι αυτό είναι ένα καλό χαρτί εδώ που τα λέμε.

Σαν έφηβη μέχρι φοιτήτρια έκανα μάι τάι περίπου 9 χρόνια, έχω 6 khan στο μάι τάι!!! Σα μαθήτρια έως έφηβη έκανα μπάσκετ 8 χρόνια!!! Αρχικά πήγαινα στη Νίκη Βόλου και μετά στην Άρτεμις Βόλου!!!

Έκανα διάφορα αθλήματα σαν παιδί, αλλά αυτά τα δύο ήταν τα βασικά!!! Έκανα τρία χρόνια αρμόνιο!!! Ήμουν πολύ καλή μαθήτρια στο σχολείο!!! Υπήρξα και απουσιολόγος στο γυμνάσιο, για λίγο στην πρώτη γυμνασίου, αλλά για όλη τη δευτέρα και την τρίτη γυμνασίου!!!

Επίσης, σαν έφηβη για τρία χρόνια έκανα λάτιν χορούς!!! Έχω άριστη γνώση αγγλικών, ξέρω λίγα γαλλικά και στοιχειώδη ιταλικά!!!

-Τον Ιανουάριο του 2020 ανέβασα το πρώτο μου τραγούδι στο youtube, Ανώφελη η Αγάπη. Το έγραψα τον Οκτώβριο του 2015 .

(Η γνώμη μας είναι ότι πρόκεται για τραγουδάρα!!!)



Το Δεκέμβριο του 2023 ανέβασα το δεύτερο τραγούδι στο youtube, Της Αγάπης Το Πηγάδι!

Έχω γράψει διάφορα τραγούδια που δεν τα έχω ανεβάσει ακόμα!!! Τον Οκτώβριο του 2021 με Δεκέμβριο του 2021 συμμετείχα στην Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής στο Θεάτρο Πορεία!!! Μου αρέσει να γράφω!!! Έχω γράψει θεατρικά έργα, αλλά δεν τα έχω δώσει κάπου ακόμα!!!

Τον Ιούλιο του 2012 συμμετείχα εθελοντικά στο Astrocamping on Thassos, στο πόστο κουζίνα!!!
Το 2012 πέρασα στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και είμαι τελειόφοιτη!!! Σταδιακά, δε μου άρεσαν τόσο οι σπουδές μου και παράλληλα ασχολήθηκα με το να φτιάχνω τραγούδια, έγραφα μουσική και στίχο από τον Σεπτέμβριο του 2015!!!



-Το Νοέμβριο του 2012 μέχρι Απρίλιο του 2013 έκανα θέατρο στην ερασιτεχνική ομάδα “Αμφιθεατρικοί” του Πανεπιστημίου Μακεδονίας!!! Το Νοέμβριο του 2012 έκανα μαθήματα τάνγκο στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας μέχρι αρχές του 2013 και ξανάρχισα μαθήματα στο tango bar, ένα μαγαζί στη Θεσσαλονίκη τον Φεβρουάριο του 2018 μέχρι τον Μάιο του 2018!!!

Ήμουν πολύ καλή μαθήτρια στο σχολείο!!! Υπήρξα και απουσιολόγος στο γυμνάσιο, για λίγο στην πρώτη γυμνασίου, αλλά για όλη τη δευτέρα και την τρίτη γυμνασίου!!!

kourdistoportocali.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου