Πέμπτη 27 Μαΐου 2021

”Ο πατέρας μου μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer”!!!/Πούτιν: επαναλαμβάνω τη θέση μου,μη υποχρεωτικός εμβολιασμός για covid19!

 

”Ο πατέρας μου μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer”ανέβασε ένας χρήστης σήμερα!!Το αναφυλακτικό σοκ είναι .. σοκαριστικό..όπως εξηγεί σε σχόλιο ο χρήστης λέει πως είδαν 3 γιατρούς και ο δερματολόγους τους είπε πιθανή συσχέτιση με το εμβόλιο…Ο χρήστης πιθανολογεί για έρπητα ζωστήρα!! Του χορηγούν αντιβιοτικά και θα δουν πως θα πάει..

Κάποιοι τον ενημερώνουν ότι ενδεχομένως να είναι αυτοάνοση θρομβοκυτταροπενική πορφύρα- Immunologic Thrombocytopenic Pura (ITP) μια καλοήθης, δερματολογικά σχετική ασθένεια του αίματος που έχει ως αποτέλεσμα μια ανώμαλη μείωση του αριθμού των αιμοπεταλίων. Ο πατέρας του είναι πάνω από 90…..και είναι σε αυτή την κατάσταση…

Στην Τουλούζη οι αρχές σταμάτησαν να καταγράφουν τις παρενέργειες αφού όσοι πολίτες σήμερα έστειλαν email καταγγελιών προς καταγραφή γύρναγε πίσω με την επισήμανση ότι το κουτί υποδοχής του παραλήπτη είναι πλήρες και δεν μπορεί να δεχθεί άλλα…

dimpenews.com

Πούτιν: επαναλαμβάνω τη θέση μου,μη υποχρεωτικός εμβολιασμός για covid19!

Βλαντιμίρ Πούτιν: Θα ήθελα να επαναλάβω τη θέση μου. Κατά τη γνώμη μου, είναι αδύνατο να εισαχθεί υποχρεωτικός εμβολιασμός [κατά του κορωναϊού]. Οι ίδιοι οι πολίτες πρέπει να συνειδητοποιήσουν αυτήν την ανάγκη. Κατανοήστε ότι εάν δεν εμβολιαστούν, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σοβαρό και ακόμη και θανατηφόρο κίνδυνο.

Ο Πούτιν σθεναρά επαναλαμβάνει τη θέση του: μη υποχρεωτικός εμβολιασμός..

dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου