Σάββατο 29 Μαΐου 2021

Γυναίκα κινδύνευσε από το εμβόλιο Johnson and Johnson και λύνει την σιωπή της.

 «Σας παρακαλώ πολύ πείτε την αλήθεια στο λαό»



Με ένα μήνυμα αξιοπρέπειας στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, η Κατερίνα από την Κρήτη η οποία καταγγέλλει ότι κινδύνευσε από σοβαρές παρενέργειες μετά από το εμβόλιο Johnson and Johnson, αλλά μέσα στο νοσοκομείο έζησε από κοντά και την αγωνία άλλων γυναικών, από άλλα εμβόλια, απευθύνει έκκληση.

Έκκληση να κοινοποιηθούν τα δεδομένα των παρενεργειών όλων των εμβολίων, ώστε να ενημερωθεί ο κόσμος. Η έκκληση της συνοψίζεται στον τίτλο που έδωσε στο άρθρο της: «Σας παρακαλώ πολύ πείτε την αλήθεια στο λαό»!

Διαβάστε το:

Πριν πείτε το μακρύ και το κοντό σας ,διαβάστε το μέχρι στο τέλος . Η 48χρονη γυναίκα που ήταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και έδινε την μάχη της με τις παρενέργειες του εμβολίου ειμουν εγώ . Ήταν απόφαση μου να κάνω το εμβόλιο και αν το έχω μετανιώσει η όχι !!!θα σας απαντήσω με μια φράση ,αν έπρεπε να κάνω και δεύτερη δόση ΟΧΙ ,με τίποτα .Πέρασα δύσκολα μια ολόκληρη εβδομάδα .Ότι πέρασα ήταν από το εμβόλιο Johnson and Johnson .Και για όσους δεν πιστεύουν ας πάρουν τηλ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης ημερομηνία 21.5.2021. Νοσηλεύτηκα στην νευροχειρουργική και ειμουν στο δωμάτιο 46 .Μεγάλη ταλαιπωρία, δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια .Για καλή μου τύχη ήταν εκείνη την ώρα ένας έμπειρος νευροχειρουργός που με ανάλαβε και είχα καλή ανάρρωση.Το προσωπικό, οι γιατροί και νοσοκόμες ήταν άψογοι μαζί μου και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου .Πριν κάνω το εμβόλιο, είχα κάνει όλες τις εξετάσεις και τεστ μοριακό και όλα πήγαιναν πολύ καλά .Όλα άλλαξαν από την στιγμή που έκανα το εμβόλιο .Πονούσα παντού , πυρετό ,εμετό δειαρρια πόνους στης γκαμπες και στα κόκαλα, αστάθεια και την τελευταία μέρα μουδιασαν τα χέρια και τα πόδια μου και τότε ήταν που οι γιατροί φέρθηκαν έξυπνα και δεν είχαμε τα δυσάρεστα όπως με την 44 χρονη Γλυκερία Μανουσάκη που είναι εγκεφαλικά νεκρή.Την ήξερα την κοπέλα , έβλεπα τον άντρα της όσες μέρες ειμουν νοσοκομείο έξω από το θάλαμο και λείπαμε πολύ . Ξέρετε τι είναι να είσαι σε ένα δωμάτιο μόνη σου να βλέπεις μόνο τους γιατρούς και νοσοκόμες γιατί οι δικοί σου δεν επιτρέπεται να μπουν ? Πόσα τεστ να κάνει ο άνθρωπος να σου φέρει ένα μπουκάλι νερό ? Και γιατί να πληρώνουμε τόσα λεφτά στα τεστ κάθε μέρα ? Αυτά τα τεστ γιατί δεν τα κάνουν δωρεάν ? Αφού το λάθος είναι δικό τους .Δεν θέλω να πω τίποτα πάνω στο θέμα αν πρέπει να κάνετε το εμβόλιο η οχι.Ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός αυτό έχω εγώ να πω . Μακάρι να ξέραμε τι μας ρίχνουν στον οργανισμό .Είμαι καλύτερα ,έως το πρωί είχα ακόμα φοβερό πονοκέφαλο παίρνω παυσίπονα και πιστεύω πως θα είμαι ακόμα καλύτερα .Ήθελα να πω ότι εκείνη την ημέρα που πήγα εγώ νοσοκομείο ήρθαν άλλες 2 γυναίκες με παρενέργειες από εμβόλιο άστρα ζενικα .Δεν θέλω να μου λέτε τα γνωστά έκανα και εγώ και δεν έπαθα τίποτα γιατί ο καθέ άνθρωπος είναι διαφορετικός.Θα συνεχίζω να σας λέω την αλήθεια και να σας ενημερώνω πάντα με ακρίβεια χωρίς να φοβάμαι τίποτα . Γιατί ο κόσμος πρέπει να μάθει επιτέλους τι ακριβώς συμβαίνει .Και αν ρωτήσεις τους γιατρούς το γιατί ,δεν έχουν καμμία απάντηση να σου δώσουν .Το πόρισμα των γιατρών το έχω και αν χρειαστεί θα σας το ανεβάσω με φωτογραφιες Κλείνω με μια ευχή ,να είμαι το τελευταίο θύμα του εμβολίου .

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου