Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Επική συνάντηση Snik & Σ.Κασσελάκη που δείχνει πολλά: «Από ποιο κόμμα είσαι φίλε; – Δεν σε ξέρω» είπε ο τράπερ! (βίντεο).

Μια τυχαία συνάντηση ανάμεσα στον Στέφανο Κασσελάκη και στο SNIK στην Κηφισιά κατέδειξε το γιατί το πολιτικό φαινόμενο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ άρχισε να «ξεφουσκώνει», αφού ο τραγουδιστής του είπε το υποτιμητικό «ποιος είσαι εσύ;».

Αν κάποιος παρατηρήσει τον διάλογο μεταξύ των δύο ανδρών θα καταλάβει ότι αμφότεροι έδωσαν ρεσιτάλ.

Ο τράπερ για την αδιαφορία του για την πολιτική και ο Σ.Κασσελάκης για το ανύπαρκτο πολιτικό μήνυμα που έχει να προσφέρει στην ελληνική κοινωνία ώστε να είναι πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να μην τον… ξέρουν!

Ο διάλογος είχε ως εξής:

Snik: Aπό ποιο κόμμα είσαι φίλε;

Κασσελάκης: Από το ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική συμμαχία.

Snik: Δεν τα ξέρω δεν έχω ψηφίσει ποτέ αλλά καλό σου άρεσε φαίνεσαι καλός δυνατός.

Κασσελάκης: Και εσύ έχεις P&Q μου αρέσει…

Snik: Δεν έχω ψηφίσει ποτέ φίλε δεν ξέρω θα το σκεφτώ. Δεν παρακολουθώ τηλεόραση καθόλου.

Η… συνοδεία ωστόσο του Στέφανου Κασσελάκη έσπευσε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να αφήσει μια κάρτα του προέδρου στον τράπερ αφού πρώτα τον ρώτησε «εσύ ποιος είσαι;».

«Θα παίξω Θεσσαλονίκη σε ένα αγώνα ποδοσφαίρου να μαζέψουμε χρήματα για καλό σκοπό» αποκάλυψε στην κάμερα του «Πρωινού» ο τράπερ ενώ για τον Light απάντησε: «Δεν έχουμε αντιπάλους. Περασμένα Ξεχασμένα.» Τέλος πρόσθεσε: « Στα προσωπικά μου είμαι και ερωτευμένος και ευτυχισμένος».

pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου