Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023

Η ΓΕΩΜΗΧΑΝΙΚΉ ΑΕΡΟΠΟΡΊΑ ΤΟΥ ΓΚΈΙΤΣ ΕΡΓΆΖΕΤΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΆ.

 Σήμερα το πρωί έκανα την εβδομαδιαία μου εκδρομή στο παντοπωλείο, λίγο μετά την ανατολή του ηλίου. Καθώς έβγαλα το αυτοκίνητό μου από το γκαράζ και ξεκίνησα το δρόμο μου, παρατήρησα αμέσως την πιο ολοκληρωμένη ζωγραφική chemtrail στον ουρανό που έχω δει ποτέ στη μικρή μου γωνιά της γης. Έτσι, σύμφωνα με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, αυτή τη στιγμή έχει έντονη ηλιοφάνεια εκεί που μένω. Ούτε ένα σύννεφο στον ουρανό.

Αυτό που ακολουθεί είναι πώς φαίνονται οι ουρανοί πάνω από την πόλη μου αυτή τη στιγμή.

Οι συνήθεις ύποπτοι θα έρθουν στον ιστότοπο και θα ουρλιάξουν ότι τα chemtrails είναι μια θεωρία συνωμοσίας και αυτά τα μονοπάτια δεν είναι παρά συμπύκνωση από επιβατικά αεροπλάνα. Βέβαια, με πανομοιότυπες καιρικές συνθήκες πριν δύο μέρες την ίδια ακριβώς ώρα, όταν οδηγούσα την ακριβή διαδρομή, δεν υπήρχε ούτε ένα μονοπάτι στον ουρανό.

Αυτή την τέλεια ηλιόλουστη μέρα, σύμφωνα με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, ολόκληρος ο ουρανός καλύπτεται από μια θολή ομίχλη, καθώς τα χημικά ίχνη απλώνουν ό,τι κι αν είναι για όποιον σκοπό έχουν. Η συμπύκνωση εξαφανίζεται μέσα σε λίγα λεπτά. Δεν μένει στον ουρανό για μια ολόκληρη μέρα.

theburningplatform.com

ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου