Παρασκευή 28 Απριλίου 2023

Πικραμένη με τον Κυριάκο η Ματίνα Παγώνη.(BINTEO).

 Τελευταία στιγμή «έκοψαν» τη Ματίνα Παγώνη από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας.


Η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ η οποία όπως είχε διαρρεύσει θα έμπαινε στο Επικρατείας, τελικά… βρέθηκε εκτός, με την ίδια να λέει πικραμένη: «Στη ζωή προχωρούμε πάντα μπροστά, ξέρετε πώς αλλάζουν τα πράγματα».

Μιλώντας στο mega, η ίδια ανέφερε: «Από χθες έχει ξεκινήσει η συζήτηση για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, τι θα γίνει και ποιοι θα είναι. Επειδή έχω συνηθίσει τον κόσμο να λέει αλήθειες, εγώ στο Επικρατείας της ΝΔ δεν είμαι. Από χθες έχω δεχθεί πολλά μηνύματα από όλη την Ελλάδα, δεν μπορούσα να απαντήσω σε αυτούς τους ανθρώπους. Δεν είμαι στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, να σταματήσει αυτή η ιστορία» είπε και πρόσθεσε:

Μάλιστα εκφράζοντας την απογοήτευσή της για τον Μητσοτάκη, η ίδια δήλωσε: «Στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, ο αρχηγός του κόμματος επιλέγει τα πρόσωπα που είναι αναγνωρίσιμα και θα πάρουν ψήφους από όλη την Ελλάδα, γιατί εμείς ως ΝΔ θέλουμε την αυτοδυναμία. Επομένως, ο αρχηγός του κόμματος θα επιλέξει τα κατάλληλα πρόσωπα, εγώ δεν είμαι εκεί», συμπλήρωσε.

Μάλιστα, η ίδια τόνισε με νόημα ότι αιχμές την Αγαπηδάκη δεν την γνωρίζει: «Δεν έχει σημασία πότε είχα συνάντηση. Δεν θέλω να λέω ψέματα στον κόσμο. Δεν έχει νόημα να συζητάμε, τελειώνει το θέμα Παγώνη σήμερα. Είναι κάποια άλλα πρόσωπα που έχουν περισσότερη αναγνωρισιμότητα. Τον κ. Σκυλακάκη και τον κ. Στυλιανίδη τους γνωρίζω, τις υπόλοιπες κυρίες, κ.κ. Αγαπιδάκη και Χατζηιωαννίδου, δεν τις γνωρίζω» δήλωσε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ.

newsbreak.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου