Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Πάω κι εγώ να πιάσω τον Ελληνικό καναπέ μου και να κοιμηθώ.

 

Ευχαριστώ όλους τους φίλους για την εκτίμησή τους.
Υπήρξε ενα λάθος στο Artificial Intelligence PC μου και
με ξύπνησε σε λάθος χρόνο, με τους λάθος Ελληνες.
Εχοντας διορθώσει τα λάθη αποσύρομαι πάλι για τρίτη
φορά στον κρυογονικό μου καναπέ-θάλαμο για λήθραγο.
Αυτή την φορά έχω διορθώσει το computer μου ωστε να
με ξυπνήσει στον Χρόνο που αυτή η απομίμηση Ελλάδος
θα έχει εξαφανιστεί για πάντα. Οταν θα ξαναεμφανιστούν
Ελληνες Πολεμιστές απο τα γεννήματα Ελλήνων της Γής,
τότε που θα επιστρέφουν απο τα Αστρα οι θεοί Πρόγονοι.
Την εποχή που θα ξαναχτίζουν Ελλάδα με τις Τιμές και τις
Αξίες που της πρέπουν και της αξίζουν. Τότε θα ξυπνήσω.
Πάω στον καναπέ μου και σας χαιρετώ. Καλή σας ΛΗΘΗ.
ΑΔΗΣ SeeGreek2.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. Άντε όνειρα γλυκά καί μάτια...
    γουρλομένα, σάν τού Κούλη.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά βρε ΑΝΩΝΥΜΕ, πάς καλά ?
    Εγώ θα κοιμάμαι με κλειστά.
    Εσύ κοιτα να τα έχεις ανοιχτα
    γιατι θα σου χρειαστεί, ΗΡΩΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή