Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

«Ήταν κατάρα του Τουταγχαμών»: Τρομερές «καταστροφές» για τους δημοσιογράφους που βρέθηκαν στο debate, vid.

 Τι αναφέρει η Μάρα Ζαχαρέα...















Για το ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών που έγινε στις 10 Μαΐου μίλησε η Μάρα Ζαχαρέα η οποία βρέθηκε καλεσμένη στο πλατό του Νίκου Μουτσινά.

Επιπλέον, η Μάρα Ζαχαρέα αναφέρθηκε στις «καταστροφές» που χτύπησαν τους δημοσιογράφους που συμμετείχαν στο ντιμπέιτ και αποκάλυψε ποιοι ήταν οι δύο που στάθηκαν «τυχεροί» και τη γλίτωσαν.

«Αυτό το debate δεν θεωρώ εγώ πως ήταν αστείο και θα σου πω γιατί. Ήταν όντως μέσα σε ένα αυστηρό πλαίσιο που ορίζει η διακομματική, γιατί πάντα είναι όλα έτσι. Οι πολιτικοί αρχηγοί θέλουν να νιώθουν ασφαλείς, κακά τα ψέματα», σχολίασε αρχικά η Μάρα Ζαχαρέα.

«Μέσα σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο εγώ θεωρώ ότι και ειδήσεις βγήκαν και πολιτικό κλίμα υπήρξε. Αυτό που δεν έμαθε κανείς για αυτό το debate και θα σου το πω αμέσως τώρα είναι ότι οι περισσότεροι δημοσιογράφοι έπαθαν από μία καταστροφή. Μόνο ο Παναγιώτης Στάθης και ο Αντώνης Σρόιτερ τη γλίτωσαν», περιέγραψε στην συνέχεια.

«Εγώ έπαθα χαλάζιο στο μάτι λόγω μόλυνσης από το eye-liner, γι’ αυτό και βγήκα άβαφη.

Η Ράνια Τζίμα έπαθε ίωση, δεν είχε φωνή και έκανε δύο κορτιζόνες.

Η Σία είχε πάθει ψύξη και δε μπορούσε να στρίψει το κεφάλι της από τη μία πλευρά.

Και εκεί που είχαμε μαζευτεί οι γυναίκες και λέγαμε όλα αυτά που μας είχαν συμβεί, γυρνάει ο Γιώργος Παπαδάκης και μας λέει: “εγώ έπεσα στις σκάλες και έχω μελανιάσει στο πόδι”. Και γυρίζει ο Γιώργος Κουβαράς και μου λέει με χιούμορ: “πώς τα βλέπεις, θα καταφέρουμε να φτάσουμε στο στούντιο;”», αποκάλυψε η Μάρα Ζαχαρέα για τη βραδιά του ντιμπέιτ.

«Αυτή ήταν η κατάρα του Τουταγχαμών, να μην ξαναγίνει ποτέ», σχολίασε με χιούμορ ο Νίκος Μουτσινάς.

ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΡΑΓΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ;;;

el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου