Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

ΚΥΑΝΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΣ : Κόλαφος από μουφτή, που με ντρόπιασε.



 Ήξερα τον Τζαβέντ και την αδελφή του από μικρά, γύρω στα 10.  Οι γονείς τους δούλευαν σε επιχείρησιν του πεθερού μου, όταν ήμουν νιόπαντρος και έφερναν τα παιδιά να παίζουν εκεί, δεδομένου ότι υπήρχε χώρος.  Δήλωναν τούρκοι από Ροδόπη (ελληνική υπηκοότητα) αλλά και τα δύο παιδιά ήταν κατάξανθα (τουρκόπουλα;;;;;).  Πομάκοι ήταν, που η τουρκική προπαγάνδα, με τις ευλογίες της ανέκαθεν τουρκικής κυβερνήσεως των Αθηνών, τους έκανε να νοιώθουν τούρκοι. 

Ήταν καλοί άνθρωποι και με συμπαθούσαν ιδιαίτερα διότι ήμουν ο μόνος που τους αποκαλούσα με τα μουσουλμανικά τους ονόματα.  Όλοι οι άλλοι τους είχαν “βαπτίσει” με χριστιανικά.  Τα συμπαθέστατα αλλά ζωηρά παιδάκια με έβλεπαν για νεαρό τότε και σαν “διαβολάκια” (χαϊδευτικά το λέω) με παρακινούσαν να τα κυνηγήσω και να παίξω μαζί τους αλλά παρά την ταχύτητά μου, πάντα κατάφερναν να τρυπώνουν σε χώρους, που δεν χωρούσα. 

25 χρόνια αργότερα, τυχαία στον δρόμο μου μιλάει η Τζαβέντ.  Πού να τον γνωρίσω, είχε και μία γενειάδα μακρυά ιδιαίτερο ένδυμα.  Αφού θυμηθήκαμε τα παλιά με γέλια, είπαμε να τα πούμε κάποια στιγμή πίνοντας καφεδάκι. 

Μου είπε ότι είχε πάει στην Κωνσταντινούπολιν (με έξοδα του τούρκικου κράτους ασφαλώς – δεν ρώτησα αν εννοούσε του τούρκικου της Αγκύρας ή των Αθηνών…), σπούδασε και έγινε μουφτής (νομοδιδάσκαλος).  Παρότι αποφεύγω τέτοιες κουβέντες με αλλοθρήσκους, διότι η βάσις των συλλογισμών τους εκκινεί από άλλες βάσεις και μοιραία δεν καταλήγει πουθενά η κουβέντα, κάποια στιγμή η συζήτησις κατέληξε σε διαθρησκευτικόν διάλογον. Οπότε μου λέει : 

– Οι δικοί μας βουλευτές (μουσουλμάνοι της Θράκης) είναι άντρες, πιστοί στο Κοράν και όλοι (100%) θα καταψηφίσουν το νομοσχέδιο.  Το Κοράν απαγορεύει ρητά αυτά τα αίσχη με τους ομοφυλόφιλους, θεωρώντας τα έργα του Σατάν.  Οι δικοί σας όμως είναι ζήτημα αν έστω και το 50% καταψηφίσει το νομοσχέδιο.  ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ; 

– … (τί να πω, ότι είχε δίκιο – «κρείττον του λαλείν το σιγάν») 

Ήταν λάθος στρατηγική γιατί θεώρησε ευκαιρία για επίθεσιν, αν και το επίπεδον της συζητήσεως ήταν πολύ φιλικό. 

– Αυτά είναι αποτέλεσμα, που έχουν λιγοστέψει οι άντρες σας.  Οι περισσότεροι “φούστεψαν” και γι αυτό δεν γεννάτε παιδιά.  Μετά μας κατηγοράτε ότι καταλαμβάνουμε τους χώρους σας. 

– Βρε Τζαβέντ, τί λες τώρα;  Αρνείσαι ότι οι μουσουλμάνοι πηγαίνουν με κατακτητικές διαθέσεις σε άλλες χώρες; 

– Στάσου!  Μελετώντας και την θρησκεία σας, αλλά και με δικούς σας παπάδες που έχω μιλήσει, ξέρω ότι ο Χριστός σας έχει ορίσει να κατακυριεύσετε την γη.  Εσείς τι κάνετε; αντί να την κατακυριεύσετε, όλο και συρρικνώνεστε!  Πόσα παιδιά γεννάτε; όλο και λιγότερα…. αφού οι περισσότεροι άντρες το έχουν ρίξει στο φουστιλίκι.  Οι γυναίκες σας τί κάνουν; αντί να μείνουν μόνες βρίσκουν κάποιον μουσουλμάνο, που έχει εντολή να κάνει παιδιά… φταίμε εμείς, που τιμάμε τις εντολές του Allah, ενώ εσείς γράφετε τον Χριστό στα παπούτσια σας; 

– … (τί να πω, με είχε πάρει μονότερμα και δεν μπορούσα να βρω ένα πάτημα να αντεπιτεθώ. Αυτός τον χαβά του και τον χαβά μου, μου είχε πάρει τον αέρα!). Μα… (πήγα να πω). 

– Τι μα λες;  Οι Έλληνες δεν καυχιέστε ότι με τον Μέγα Αλέξανδρον, όταν κατακτήσατε την Περσία και σκοτώσατε τους άντρες, πήρατε τις γυναίκες τους και γεννοβολήσατε;  Δεν λένε ότι οι στρατιώτες του Αλεξάνδρου δούλευαν οργιωδώς; Έτσι είναι η Φύσις, ο ισχυρός επικρατεί. 

– … (εδώ αναρωτιέμαι αν βγάζω καπνούς από τα αυτιά μου). 

– Στο λέω να το καταλάβεις καλά : ο Χριστός σας είπε να κατακυριεύσετε τον κόσμο, να γεννοβολάτε, αλλά παρακούτε. Εμείς έχουμε τον Χριστό προφήτη, όχι σαν τον Μωχάμεντ, αλλά προφήτη.  Εμείς σεβόμαστε τον Χριστό και αφού τα ίδια λέει και ο Μωχάντ, εκτελούμε όσα είπε.  Τιμάμε τον Χριστό, εσείς δεν τον τιμάτε.  Όπως είπε και ο Ghandi “ο Χριστός μου αρέσει, οι χριστιανοί δεν μου αρέσουν, που κάνουν άλλα από τον Χριστόν” γιατί δεν σέβονται τον θεό τους και κάνουν αντίθετα από όσα τους είπε.  Πόσες φορές την ημέρα προσεύχεστε στον Χριστόν;  Εμείς 5 φορές τη μέρα παρακαλούμε τον Μωχάμεντ και τον Allah!  Κάπου είχα διαβάσει ότι ο Χριστός παραπονιόταν ότι ούτε 10 λεπτά τη μέρα δεν του αφιερώνετε, οπότε περιμένετε να σας βοηθήσει;  Θυμάσαι τι λέει η Ιστορία το 1453;  Ότι είδαν μία λάμψιν να φεύγει από την Αγιάσοφιά και να πηγαίνει ψηλά στα ουράνια.  Ο Χριστός σας εγκατέλειψε, τον απογοητεύσατε φρικτά … 

– … (είχα φουρκιστεί αφάνταστα, ήταν μοναδική περίπτωσις της ζωής μου, που αδυνατούσα να αμυνθώ σε τέτοιο πνευματικό σφυροκόπημα, κόντευα να σκάσω). 

– Ο μητροπολίτης Άνθιμος στη Θράκη, είχε κάνει κυριακάτικο κήρυγμα και σας κάλεσε να ανοίξετε τις φαμίλιες σας στους ξένους και να τους δεχθείτε σαν γαμπρούς.  Πάρε τα δεις! 

Η αδελφή του πρωθυπουργού σας ξάλεσε να δεχτείτε τους αλλοδαπούς (κυρίως μουσουλμάνους) για να τονωθεί ο λαός σας με φρέσκο αντρίκειο αίμα, μην πω και σπέρμα για να μην εξαφανιστείτε σαν λαός 

– … (απορούσα με τον εαυτό μου, πώς άντεχα – Χριστέ μου άσκησιν υπομονής μου κάνεις;) 

– Ο νόμος που έρχεται είναι αντίθετος με το Κοράν και εμείς έχουμε σαρία, δηλαδή ο νόμος του Allah είναι πάνω από τον κρατικόν.  Εσείς έχετε γίνει, όπως το λένε κάτι παπάδες σας που συνομιλούμε, κοσμικοί.  Βάλατε τον Χριστόν κάτω από το κράτος και την Ευρώπη.  Μεγάλο λάθος!  Όταν θα γίνουμε με το καλό πλειοψηφία (και πολύ γρήγορα) θα καταργήσουμε αυτόν τον νόμον, που είναι αντίθετος με το Κοράν, με έναν νόμον με ένα άρθρον, όπως έλεγε ο Τσίπρας αλλού. Είμαστε άντρες και έχουμε λόγον και δυστυχώς για σας, σεβόμαστε περισσότερο τον Χριστόν από τους περισσοτέρους χριστιανούς.  Έχεις δει στην Τουρκία, τί κάνουν με τα gay parade;  Θα σε πονέσω, αλλά και σε άλλες χριστιανικές χώρες, όπως στην Γεωργία, δεν δέχονται αυτές τις ανωμαλίες. 

– … (εδώ πια έχω γίνει “τούρκος”) 

– Παρόλο που ψηφίζει νόμον ενάντια στο Κοράν, εμείς ευχαριστούμε τον πρωθυπουργό, γιατί θα μας δώσει την ευκαιρία να δείξουμε ότι σεβόμαστε τον Allah αλλά και τον Χριστόν.  Μήπως είναι ντροπή σας να τιμάμε τον Χριστόν περισσότερο από σας;  Όταν δείτε ότι ο πανίσχυρος Allah θα καταργήσει τον νόμον των ανωμάλων, θα τον δεχτείτε με το καλό γιατί προστάτευσε τον ανδρισμόν, όταν δεν δίνετε στον Χριστόν την ευκαιρία να επέμβει.  Τόσην ώρα δεν μιλάς! 

– Τζαβέντ, μπορείς να μου πεις γιατί στην Τουρκία το βιβλίο με τις περισσότερες πωλήσεις είναι η Αγία Γραφή; 

– … (ευκαιρία από το 20-0 να πάω στο 20-1 για την τιμή των όπλων – ούτε μπάσκετ να παίζαμε) και συνεχίζω … Έχω μια απορία με την οικογένειά σας.  Σας θυμάμαι με την αδελφή σου κατάξανθα παιδάκια, που δεν ομοιάζουν με τουρκάκια… 

– … Τί θέλεις να πεις; 

– Ακούω πολλούς στη Τουρκία, που ερευνούν την καταγωγή τους και ευρίσκονται προ εκπλήξεων και σκέφθηκα να δείτε μήπως είστε από τις στρατιές του Αλεξάνδρου. (20-2 το σκόρ με εσωτερικούς πανηγυρισμούς). 

– … (καλό αυτό, του κόλλησα την αρχική αφωνία μου – έλα η ομάδα να πάρει θάρρος). 

– Άκου : ο Χριστός μας έχει άλλους τρόπους από τον Allah.  Δείχνει την παντοδυναμία Του αλλιώς. 

– Πώς; 

– Όταν δεν φαίνεται ίχνος κοσμικής ελπίδος, όταν τα πάντα φαίνονται χαμένα. 

– Δηλαδή; εξήγησέ μου! 

– Πας συχνά στην Πόλιν; 

– Ναι! 

– Επειδή έχω καποια δουλειά τώρα, να τα πούμε εκεί; 

– Ναι, αλλά πότε; 

– Καλοκαίρι του 2025! 

– Μακριά δεν πέφτει; 

– Λίγο, αλλά να έχεις ερευνήσει και αυτό που είπα, χώρια ότι χρειάζεται κάμποσος χρόνος να πάρουν τα μπάζα από τα “γκρεμισμένα” (πήρα time-out). 

– Ποιά γκρεμισμένα; 

– Θα δεις, πίστευε στον πανίσχυρον Allah και μη φοβού Μαριάμ! 

(ΟΥΦφφφ, ευχαριστώ Χριστέ για την ανάσα, που μου έδωσες, 20-3 μείωσα το σκόρ, κάνε τώρα Εσύ παιχνίδι!!! «τα αδύνατα παρ’ανθρώποις, δυνατά παρά τω Θεώ») 

Ει ο Θεός μεθ’ημών, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ’ΗΜΩΝ ! 

Όπως είπα στην αρχή, δεν βγαίνει τίποτα σε τέτοιες συζητήσεις, όταν οι άλλοι αγνοούν τα πνευματικά.  Αλλά μήπως έτσι δεν είναι και με την πλειοψηφία των Ελλήνων πλέον, που αγνοούν τα πνευματικά στοιχεία των αρχαίων μας προγόνων και πολύ περισσότερο του Χριστού;  Παντζάρι τους λες, παντζούρι απαντούν και φθάσαμε σήμερα να γίνει : 

ο γύφτος ρομά, ο π@ύστης gay, ο μπινές by, το μπ@υρδέλο studio και η γονιδιακή θεραπεία εμβ@λιο. 

Το “κακό” με τον (κάθε) Τζαβέντ είναι ότι άμα του ανοίξει το “παραθυράκι” ο Χριστός και αρχίσει να προσεύχεται όχι προς την Μέκκα αλλά προς την Ανατολή πέντε φορές την ημέρα, ο Χριστός θα τον αγαπήσει πολύ περισσότερο από μένα.  Κακό για μένα και θα με περάσει και πνευματικά, που τώρα το “εγώ” μου με κάνει να πιστεύω ότι υπερέχω.  Γιατί «πᾶσα δόσις ἀγαθὴ καὶ πᾶν δώρημα τέλειον ἄνωθέν ἐστι καταβαῖνον ἀπὸ τοῦ πατρὸς τῶν φώτων» (Ιακ.α’17) 

CyanUranus 

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου