Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Διαψεύδουν Μητρόπολη Κερκύρας τα περί "προφητείας" του παπα-Σπύρου.

ΣΧΟΛΙΟ : Aλλα λέει η Μητρόπολη και άλλα λένε τα πνευματικά του παιδιά.Δημοσιεύουμε e-mail που μας ήρθε από Λονδίνο περί προοράσεως του Παπα-Σπύρου Στατήρη.

Η Μητρόπολη Κέρκυρας διευκρινίζει ότι ο Σπυρίδων Στατήρης υπήρξε ένας πνευματικός άνθρωπος και ουδεμία σχέση έχει με προφητείες.













Με αφορμή το από 14/7/2021 δημοσίευμα της Εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ με το οποίο παρουσιάζονται προβλέψεις του κεκοιμημένου Κληρικού της Ιεράς ημών Μητροπόλεως π. Σπυρίδωνος Στατήρη, θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι όλα τα αναφέρομενα στο σχετικό άρθρο είναι αναληθή.

Ο π. Σπυρίδων Στατήρης υπήρξε πνευματικός άνθρωπος με τον οποίο η τοπική μας Εκκλησία επί σειρά ετών συνεργάστηκε στενά. Ήτο καλοκάγαθος κληρικός διαπνεόμενος από πνεύμα Θεού, καλός εξομολόγος και πνευματικός, άνθρωπος που είχε αφιερώσει τη ζωή του στην αγάπη και την προσευχή.

Δεν είχε καμία απολύτως σχέση με προφητείες και προοράσεις, ενώ και η οικογένειά του διαψεύδει κατηγορηματικά το εν λόγω δημοσίευμα.

pentapostagma.gr

Εις την μνήμη του πατρός Σπυρίδωνα Στατήρη θα ήθελα να γράψω λίγα λόγια από σεβασμό και αγάπη Όταν Μητροπολίτης Κέρκυρας ήταν ο κυρός Τιμοθεος Τριβυζας είχα μια γνωριμία μαζί του ας πούμε λίγο ποιο κοντινή, καθότι Κερκυραίος και εγώ Ήταν ένας αξιόλογος Ιεράρχης πνευματικό πατέρα είχε τον άγιο σήμερα Σωφρόνιο του Έσσεξ της Αγγλίας και ο ίδιος ο άγιος Σωφρόνιος προς το τελος του, του υπέδειξε τον νυν ηγούμενο της μονής Αγίου Παύλου τον πατέρα Παρθένιο Ο Μητροπολίτης μας είχε πόθο να δει την Κέρκυρα το νησί μας όπως του άξιζε και όχι στο μαρασμό που του είχαν επιβάλλει τα πολιτικά συμφέροντα και έτσι ξεκίνησε μια σειρά έργων στο νησί όταν για είκοσι και πλέον χρόνια δεν είχε μπει ούτε ένα πετραδάκι από τους ντόπιους διοικούντες Πολεμηθηκε λοιδωρηθηκε όσο κανείς άλλος, φυσικα από τους ντόπιους ιθύνοντες η ζηλεια τους αλλα και τα ψεματα τους αποκαλυπτοταν ενας Μητροπολιτης μπορει; και εσεις οχι ; Ενώ στο λαό του ήταν αγαπητός έγιναν πολλές προσπάθειες να τον διαβάλλουν την περίοδο εκείνη μια τηλεοπτικη εκπομπή η ζούγκλα όνομα και πράγμα με κάποιον τηλεαστερα τότε τον είχαν διαβάλλει στο Πανελλήνιο όλα γνωστά και δεν επισερχομαι σε αυτά. Η αγωνία του για το μελλον του τοπου του η αγαπη του για τους χιλιοταλαιπωρημένους συμπατριωτες του ο υλικος αλλα και ο πνευματικος του αγωνας για το αγαπημένο του ποίμνιο που του εμπιστεύτηκε ο Θεός τον έκαναν ακούραστο εργάτη. Τότε ξεκινησαν εναντιον του εναν σκληρό και ανέντιμο πόλεμο Έτσι δεν άντεξε και κοιμήθηκε πήγε στην αγκαλιά του αγαπημένου του Ιησού που τόσο λάτρευε και υπηρετούσε απο μοναχος και εως Ιεράρχης. Η λύπη για κάποιους πολυ μεγάλη ειπώθηκαν πολλά και προσέβαλλαν τον ίδιο και αυτό είχε αντίκτυπο τοσο πλεον στον μακαριστο Ιεράρχη μας και σε όλο το νησί. Τότε ξεκίνησα για πάνω από 40 ημέρες από την κοίμηση του να προσερχομαι στο ναό του Αγίου και θαυματουργου Σπυρίδωνος και να ανάβω μια λαμπάδα ρωτώντας τον Χριστό μας τι έγινε ο Μητροπολίτης μας και εάν βρίσκεται εν σκηναις δικαίων. Εκείνες τις ημέρες μου λέει ο αδελφός Αντώνης πολύ μεγαλύτερος από μένα και Ιεροψάλτης έλα πάμε σήμερα θέλω να σου γνωρίσω ένα καλό ιερέα του Χριστού μας και παλαιό γνώριμο μου με πήγε στον πατέρα Σπυρίδωνα Στατήρη αυτή ήταν η πρώτη μου γνωριμία μαζί του Καθήσαμε στο μικρό φτωχικό του αφού περάσαμε πρώτα στην εκκλησία του Αγίου Νεκταρίου οπου διακονουσε ως Ιερεας και που πάλι εγώ άναψα την τελευταία λαμπάδα για τον μακαριστό μητροπολίτη με το ίδιο ερώτημα μέσα μου και χωρίς ποτέ να έχω πει σε κανέναν Καθήσαμε και ξεκίνησε μια όμορφη συζήτηση πανδαισία η θεία χάρις ηταν εκεί άκουγα ρουφουσα στην κυριολεξία κάθε λέξη κάθε δευτερόλεπτο δεν ήθελα να τελειώσει αυτή η συνάντηση δεν έλεγα τίποτε μόνο άκουγα. Σε κάποια στιγμή στρέφεται προς εμένα με κοίταξε μέσα στα μάτια με ένα ύφος τόσο γλυκό με διαπέρασε ολόκληρο είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ ...... και μου λέει ..... Ακούστε εχθές είδα ένα όνειρο, είδα τον Μητροπολίτη μας χαρούμενο και μου έδωσε ένα μπρελόκ της Παναγίας μας !!!!! Του λέω Σεβασμιωτατε πώς είστε; είστε καλα; Και μου απαντάει πολύ αγαπημένε μου πατέρα Σπυρίδωνα είμαι πολύ καλά είμαι στην αγκαλιά της Παναγίας μας Φανταστείτε την έκπληξη μου τα έχασα ήθελα από χαρά να φωνάξω Δόξα τω θεω μέσα μου έγινε σεισμός η χαρά με έπνιγε και δεν μπορούσα να πω τίποτε ... δευτερόλεπτα σιωπής, χαράς, δάκρυα. Τότε σπάει την σιωπή και μου λέει θες να πεις κάτι ; μέχρι εκείνη την ώρα μόνο άκουγα, τότε του είπα τι μου συνέβαινε το τελευταίο διάστημα από την κοίμηση του έως εκείνη την στιγμή Χαμογέλασε και μου είπε με το ήρεμο του ύφος τώρα ξέρεις παιδί μου Σπύρο Από τότε πήγαινα τακτικά με φίλους ή πνευματικά του παιδιά, πήγαινα και σε κάποιες συγκεντρώσεις πνευματικές που έκανε οι οποίες ήταν πάντα πολυάριθμες με όλα τα επίπεδα μόρφωσης Είχε πολλά πνευματικά παιδιά και είμαι σίγουρος ότι ο καθένας τους κάτι ξεχωριστό έχουν να διηγηθούν που τους αφορά ως παιδιά με πατέρα Ο πατέρας Σπυρίδωνας ζούσε τα γεγονότα είχε την ανησυχία των καιρών γνώριζε με κάθε λεπτομέρεια τα μέλλοντα συμβαίνειν, στις συγκεντρώσεις που έκανε άγγιζε αυτά τα θέματα που βιώνουμε σήμερα Προσπαθούσε να δυναμώσει πνευματικά ολους μας, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι σε κάποια πνευματικά του παιδιά πρέπει να είπε πολλά περισσότερα τόσο για το σήμερα όσο και για το μέλλον που έρχεται Η αγωνία του ήταν ζωγραφισμένη αλλά και τόσο ήρεμος στεκόσουν δίπλα του και ξέχναγες ότι πρόβλημα είχες διότι ήσουν σίγουρος ότι η λύση του ήταν δρομολογημενη με τις ευχές του πατέρα Σπυρίδωνα Τέλος στο ίδιο πνευματικό επίπεδο ήταν και η πρεσβυτέρα του μια άλλη αγία μορφή η απλότητα στον υπερθετικό βαθμό Ένιωθα βαθιά μέσα στην καρδιά μου την ιερή υποχρέωση να πω την προσωπική μου εμπειρία με τον άγιο τού Θεού πατέρα Σπυρίδωνα Στις δικές μας καρδιές είναι ΑΓΙΟΣ. ΚΑΝΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ ΛΟΝΔΙΝΟ 20 / 07 / 2021
Σπυρίδων Κάντας

Ο χρήστης Σπυρίδων έστειλε Σήμερα στις 8:33 μ.μ.

Η λύπη για κάποιους πολύ μεγάλη
Ο χρήστης Σπυρίδων έστειλε Σήμερα στις 8:33 μ.μ.
Ας έχουμε την ευχή του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου