Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

ΜΟΙΡΑΙΑ ΔΟΣΗ…νεαρός οδηγός νταλίκας βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του 3 μέρες μετά τη β΄ δόση εμβολίου! ΒΙΝΤΕΟ.

 

ΜΟΙΡΑΙΑ ΔΟΣΗ…νεαρός βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του 3 μέρες μετά τη β΄ δόση εμβολίου!! Ο φίλος του ειδοποίησε τις αρχές καθώς δεν είχε νέα του κι ανησύχησε.” Μίλαγα μαζί του (είναι μάλλον φορτηγατζήδες/αυτοκινητιστές γιατί λέει για άτομα που έχουν 5 φορτηγά η παρέα τους) μου είπε έκανα και τη β΄δόση αλλά έχω πνευμονία τι γίνεται μ΄εμένα. Πρώτη φορά μιλάω live στη ζωή μου.. ήμουν 3 μέρες χωρίς νέα του η πόρτα του ήταν κλειδωμένη”. Ο φίλος του κάλεσε τους πυροσβέστες παραβίασαν την πόρτα και βρήκαν νεκρό το νεαρό….

Bιοπαλαιστές χάνουν τη ζωή τους για να μην χάσουν τη δουλειά…..ο εκβιασμός είναι τεράστιος….

dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου