Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Ποιες ψευδεις ειδησεις και παπαριτσες μπλε ….

Ξαφνικα μου πεταχτηκε ενα ποπ απ στο φατσοβιβλιο να με προειδοποιησει οτι παραβιαζω τους ορους του ..και οτι μονο εγω μπορω να δω την αναρτηση την συγκεκριμενη..!

Λεω μεσα μου σε δεκατα…παλι καμια δυσκολοχωνευτη πληροφορια θα εγραψα και ενοχληθηκαν …περιμενα δηλαδη να δω κανα δρακο , κανα δυσκολο θεμα ρε παιδι μου που δεν γουσταρει το πολιτικος ορθο ..πχ αεροψεκασμους ..!
Κοιταζω και βλεπω οτι ειναι ανδημοσιευση και συγγραφεας ειναι ο μιχαλολιακος … !

Μα τι στο καλο μπορει να ειπε περαν απο την πολιτικη του αποψη …οποια και να ειναι ;..Πως βγαινει αυτο εξω απο τους ορους;…
Μα ποιοι οροι ρε καραμητρω , προπαγανδα κανει το φεις και οποιον του χαλαει την σουπα στην πληροφορια τον πνιγει , πολιτικο οπλο και ελεγχου συνειδησης μηχανημα ειναι το φατσοβιβλιο…και ομως σε μια εποχη οπου η πληροφορια ειναι το μεγαλυτερο οπλο ελεγχου , οπου η πληροφορια θα μας φερει στον τριτο παγκοσμιο πολεμο..Ολοι εμεις καναμε τεραστιο το facebook ωστε να εχει την δυναμη να επηρεαζει την μαζα και να φιμωνει οποιον γουσταρει ..ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ!>..
Τα θελει ο κολος μας , εγω πρεπει να το χρησιμοποιησω μπας και δειτε την αληθεια μου , μπας και παρω κανενα απο την απο εδω μερια να δει διαφορετικα και με αμφισβητηση την πληροφορια που θελει να υιοθετησεις το συστημα ελεγχου σου … δεν θα με χαλαγε με τιποτα ομως να κλεισει το φεις ….μπαμ και κατω ..δεν θα μου φυγει δακρυ … δεν στηριζομαι στο φεις για να υπαρχω ..σε αντιθεση με το 99% των Ελληνικων σελιδων … !
Η μαχη μου ειναι να σε τραβηξω απο εκει και απο ολους οσους ακολουθουν το σεναριο και το μαστιγωμα στην συνειδηση σου … Κλειστο το γ@μημενο , πετα το … οπλο κατα της ανθρωποτητας ειναι …!

Stranger..
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου