Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Αγαπητε εμβολιασμενε σε Παρακαλω πολυ να…

 ..με σεβαστεις οπως σε σεβαστηκα στον φοβο σου και φορεσα μασκα παρα το οτι ηταν και ειναι αντισυνταγματικο!

..να σεβαστεις οτι αναγκασα τα παιδια μου να περασουν το ιδιο βασανηστηριο στο σχολειο παρα το οτι ειναι αντισυνταγματικο και εφτασα να μην στελνω τα παιδια μου στο σχολειο για να εκπαιδευθουν ως σκλαβοι αλλα για να παρουν μια παιδεια σωστου  και ελευθερου ανθρωπου..και ολα αυτα απο την επιλογη σου να φοβασαι και να μην ερευνας τον ιδιο τον φοβο σου  !!

..να σεβαστεις οτι δεν επεμβαινω στην αποψη σου ..παρα το οτι προσπαθησα με πληροφορια ελευθερη για οποιον θελει να ψαξει να σε ενημερωσω για τους κινδυνους που διατρεχεις ! Προσπαθησα να σου δειξω με νομους ξεκαθαρους οτι δεν εισαι αναγκασμενος να κανεις κανενα εμβολιο και οτι κανοντας το ρισκαρεις πολυ περισσοτερα απο ολα οσα ενας “αορατος” εχθρος προκειτε να σου κανει !..

Θελω να σεβαστεις οτι ζουμε στην ιδια κοινωνια και παρα οτι για μενα εδω και ενα χρονο ηταν ψυχολογικο βασανηστηριο να βλεπω ολους τους συνανθρωπους μου να γονατιζουν απο φοβο και συμφερον ..δεν αντεδρασα , δεν σε εθιξα , δεν σου κουνησα το δαχτυλο!

Εδω και ενα χρονο εξαιτιας του φοβου σου που προηλθε μεσα απο την προπαγανδα των ΜΜΕ εγω χασει ανθρωπινα δικαιωματα και παρα το οτι θα συνεχιζω να χανω και αλλα απο ολους οσους επιμενουν να μην θελουν να ενημερωθουν παραμενω υπομονετικος με κατανοηση … οτι ολοι οι ανθρωποι δεν ειναι ικανοι να διαχειριστουν σωστα τον φοβο !

Αυτα και πολλα ακομα εχουν συμβει στην ζωη μου..παντα με σεβασμο στο δικαιωμα σου να φοβασαι !

Τωρα πρεπει και εσυ να σεβαστεις τον δικο μου φοβο .. Αν εχεις κανει το εμβολιο σε παρακαλω μην με πλησιασεις ουτε στα 10 μετρα !! Αν εχεις κανει το εμβολιο περνα σε προσωπικη καραντινα για τουλαχιστον 14 μερες ..και μην πας στην δουλεια σου , μην πας για ψωνια , μην σαλιαριζεις στον δρομο με βολτες…δεν εισαι καποιος που δεν εχει μεσα του με το πολιτικος ορθο τον “αορατο” εχθρο αλλα εισαι πλεον καποιος που εχει μεσα του εναν Ιο που κανεις δεν θα μιλησει για αυτον … ΣΙΓΟΥΡΑ…πραγμα που σημαινει ..οτι ΤΩΡΑ ΝΑΙ εχεις μεσα σου εναν αορατο εχθρο..και για πρωτη φορα μπορουμε να συμφωνησουμε! !…

Δεν με νοιαζει αν σου το ειπαν οταν εμβολιαστηκες η εσκεμενα σε θελουν να διασπειρεις το νεο ΜΠΟΛΙ … οφειλεις να ενημερωθεις για το τι εκανες και τα παρελκομενα του ! Αν εσυ θες να πεθανεις μεσα στην επομενη τριετια ..θα σεβαστω το δικαιωμα σου και αυτο..μιας και σιγουρα δεν θες να ακουσεις ..εμενα ομως δεν θα με πλησιασεις ουτε καν για να μου πεις οτι εχεις μεσα σου το ΜΠΟΛΙ!

Αν εισαι εργοδοτης μου ..ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ,Αν εισαι σε δημοσια υπηρεσια το ιδιο .. Γενικα μην με πλησιαζετε οσοι μεσα σας εχετε εναν νεο ..πραγματικα πλεον ΑΟΡΑΤΟ εχθρο !…

Το παρων μηνυμα το γραφω ωστε ολοι να το πουμε στους γυρω μας , …δεν με ενδιαφερει να αναλυσω τι και πως , να δωσω στοιχεια κρουσματων πριν και μετα απο το μπολι , να μιλησω για θανατους κοκ…αυτα τα εκανα πριν …απλα αν το εκανες ..ΜΗΝ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ γιατι τωρα πια ξεκινησα να φοβαμαι πρωτη φορα μετα απο σχεδον εναμιση χρονο ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑΣ πανδημιας …και ο φοβος μου εισαι ΕΣΥ !

Σε ευχαριστω για τον σεβασμο που θα δειξεις ΚΑΙ ΕΣΥ στους δικους μου φοβους !

Σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου καλη τυχη και για τελευταια φορα σου λεω να ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ γιατι τωρα πια κινδυνευεις επι 100 … !!Να προσεχεις πλεον και το απλο συναχη !.. Ευχομαι η συνδημια που ερχεται με αυτο που εκανες να περασει και να τελειωσει και εσυ να εισαι ακομα μαζι μας !

Stranger..

katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου