Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Και αν αυτη η εβδομαδα περιεχει εναν μεγαλο καταστροφικο σεισμο; ..


Παω βημα βημα , γιαλο γιαλο σαν καβουρας να πω τα οσα πρεπει που δεν πρεπει …!
Καταρχας ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα μου ειναι να μπορεσω να γινω χαζος … θα μου πεις μονο που νομιζεις οτι εισαι εξυπνος εισαι χαζος ..θα σου πω ..δεν ειπα οτι ειμαι εξυπνος ειπα οτι θελω να γινω χαζος ..μιας και εχω παρατηρησει με μεγαλη στατιστικη στο πειραμα μου οτι μαλλον οι χαζοι εχουν κανει συνωμοσια και εχουν κατακτησει την ΓΗ !

Τωρα αν ακομα παραμενεις κολλημενος για το τι θεωρω τον εαυτο μου θα στο πω ευθαρσως οτι θεωρω οτι ειμαι απολυτα , καθετα , χαοτικα διαφορετικος ..σε σημειο πολλες φορες ενω δεν εχω ακομα τα στοιχεια να με πιανω με σιγουρια να υιοθετω την σκεψη οτι δεν πρεπει να ειμαι απο αυτον τον πλανητη ..! Τι να το κανεις ο καθενας εχει την ζουρλια του στην σημερινη εποχη !
Αυτο το αρθρο δεν ειναι προφητικο αρθρο , δεν γραφεται για να το παιξει μαγκια . ..μιας και επιμενω καθετα παλι οτι οταν το παρατηρεις αλλαζει !
Αυτος ο χωρος που εσυ τωρα διαβαζεις με σχηματα ως γραμματα και κατανοεις τις εννοιες του εγκεφαλου μου εχει δυο αποστολες ..η μια να παρεις την πληροφορια και η αλλη να αρχειοθετηθει η θεση της παρατηρησης μου ..! Πες σαν ενα ημερολογιο ενος τρελου επιστημονα ..γραφικου ερημοσπιτι ..δεν με νοιαζει πως με αποκαλεις!
Τωρα το καθε γεγονος στην ιστορια εχει παρελκομενα ..εχει προγεγονοτα , εχει μετα γεγονοτα …εχει κυκλικη επαναλαμβανομενη τροχια…Αυτα ανηκουν στις ελευθερες σκεψεις μου μεσα απο προσωπικες ερευνες που δεν προκειτε να δωσω …οχι τουλαχιστον αν δεν μου βαλουν βραστα αυγα στις μασχαλες ..!
Αφηνω λοιπον εδω τις ανορθογραφες σημειωσεις μου και λεω οτι κυκλικα εχουμε αγγιξει ενα κλασμα οπου μπορει να εχουμε μια εμφανιση ενος μεγαλου καταστροφικου σεισμου μεσα στις επομενες μερες…αυτο το λεω κανοντας συνεχομενα πειραματα σε διαφορα πραγματα ..που παλι δεν μπορω να πω αλλα μπορεις να φανταστεις ..μπορει να ειναι πειραματα επηροης της προσοχης σας , πειραματα στοχευσης της συνειδησης , πειραματα μπλοφας και πανικου και ομιχλης ..και πολλα ακομα ..!
Σεισμοι συμβαινουν συχνα ..βεβαια οποιος μας διαβασει καλα απο πισω προς τα μπρος θα δει μια ..ανατριχιαστικη ευστοχια του κατοχικα νεα στους μεγα σεισμους ..που πολλες φορες εχουμε περιγραψει ακομα και το τοπιο που η υπεροντοτητα θα μας δειξει στο μελλον…εδω ειναι ψαξτε εγω κατινοπουλος δεν εγινα οταν με εβριζαν ολοι…δεν θα γινω οταν ολοι κανουν πια οτι δεν βλεπουν !
Παμε τωρα να αφησω τις σωστες λεξεις κλειδια … σεισμοι γινονται συχνα..αλλα βαρανε σε νερο και ετσι γλυτωνουμε πολλα απο θρηνο .. σε ολα αυτα η μυστικη κασσετα του κοσμου εχει μια περιοδικοτητα .. αυτο λοιπον που λεω ειναι και διαχειρισου το οπως μπορεις …!
Καπου κρυμενοι σε λαγουμια που ανθρωπινο ποδι χωρις ορκο δεν πατα υπαρχουν καποιοι με τεραστιες δυναμεις και αρχαιες γνωσεις ..το ειπα το κρατας !>..
Αν λοιπον τις επομενες εφτα μερες δουμε μια σουπερ ντουπερ θυσια που θα κανει το φυλοκαρδι μας να χοροπηδησει τοτε θα εχουμε την σιγουρια οτι τους θεους τους τους ταισαν και δεν θα γινει το κουνημα …αν δεν το δουμε ..η θεωρεια μου λεει οτι ειμαστε πολυ κοντα σε περιοδικοτητα και επαναληψη της κασετας ..!
Τι ειπες τωρα ρε μεγαλε και τα λοιπα …
Πολη , τσιμεντο , κοσμοπολη και χτυπημα οχι νερο και 7.5…αλλα σε πολιτισμο … αυτο λεει η κασσετα ..το θεμα ειναι αν την κασσετα μπορουν να την επηρεαζουν οι συνειδησεις μας … πως επηρεαζουν τα 5g πχ … πως επηρεαζεται ο καιρος ..πως δημιουργουνται πχ συννεφα..και αλλα τοσα γραφκα που δεν χρειαζεται να τους δωσετε σημασια ..!
Εγω εγραψα τις σκεψεις μου στο προσωπικο μου ημερολογιο ..μπορει να ειναι το ημερολογιο ενος τρελου ..μπορει να ειναι ο δρομος του τρελου … εγω εκανα αυτο που κανω χρονια ..ΜΟΛΙΣ !
Δεν σου ειπα να διαβασεις , δεν σου ειπα να πιστεψεις και το εννοω , απλα καταγραφω την ερευνα μου χωρις να δινω στοιχεια της … αρα αυτο το αρθρο δεν ειναι εδω για να προειδοποιησει η να τρομαξει κανεναν… ειναι εδω για να αποτυχει σαν πληροφορια !
Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου