Σάββατο 25 Ιουνίου 2022

Νέα εξέλιξη στην υπόθεση Παντελίδη - Η αποκάλυψη της Μίνας Αρναούτη.

Δείτε τι ανάρτησε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. 





















Στις εξελίξεις για την υπόθεση του τροχαίου που κόστισε τη ζωή στον Παντελή Παντελίδη 6,5 χρόνια πριν, αναφέρθηκε η Μίνα Αρναούτη

Όπως η ίδια ενημέρωσε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, πρόκειται σύντομα να πραγματοποιηθεί μία νέα δίκη και αφορά τους μάρτυρες που μήνυσε.

«Ημερομηνία για τη δίκη με τους μάρτυρες που μηνύσαμε, όπου εμφανίστηκαν 5 χρόνια μετά το ατύχημα και το δικαστήριο έκρινε όψιμους. Δεν βαριέμαι ποτέ», έγραψε στο story της η Μίνα Αρναούτη, στο οποίο δημοσίευσε το έγγραφο με την κλήση μάρτυρα που έλαβε από τον εισαγγελέα πλημμελειοδικών Αθηνών.

Δείτε την ανάρτησή της

minaarnaouti14


Υπενθυμίζεται ότι στις 18 Ιανουαρίου του 2016, ο Παντελής Παντελίδης σκοτώθηκε μετά από τροχαίο που είχε στο Ελληνικό, βυθίζοντας σε θλίψη οικογένεια, φίλους και ανθρώπους της εγχώριας μουσικής. Η Μίνα Αρναούτη εκτός από φίλη του αδικοχαμένου τραγουδιστής, ήταν και επιβαίνουσα στο όχημα, με το οποίο συνέβη το ατύχημα.

Ακόμη, σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Open Weekend», η Μίνα Αρναούτη αναφέρθηκε στο τροχαίο.

«Αυτό το σημάδι που έδειξα στο Instagram είναι αυτό που θα μπορούσε να μου κοστίσει τη ζωή. Έχω και στο πόδι ένα τεράστιο σημάδι που πρέπει να φτιάξω με πλαστική επέμβαση αλλά απαιτεί ένα μεγάλο χρηματικό ποσό. Το σημάδι στην πλάτη είναι αυτό που παραλίγο να χάσω τη ζωή μου, να στρίψω τον πνεύμονά μου. Η μητέρα μου αγωνιούσε αν θα επανέλθει για να βγω στην εντατική. Ήμουν στην εντατική και μου έλεγαν “σιγά τίποτα δεν έπαθες”…

Έχω μπει στο χειρουργείο 17 φορές, είναι τεράστιο νούμερο. Όλο αυτό έχει πόνο, έχει αποθεραπεία και εγώ δεν ένιωσα συμπόνια. Αυτό θα με πονάει για πάντα. Είμαι θύμα τροχαίου. Ξέρετε τι λένε όμως οι περισσότεροι; Ας μην έμπαινε. Μπήκα στο αμάξι γιατί δεν φαινόταν μεθυσμένος, αυτό θα το λέω και θα το βροντοφωνάζω. Πρόσφατα είχα δει ένα άρθρο σε ένα έγκυρο site, που έλεγε ότι στη Λάρισα η τροχαία έκανε αλκοτέστ σε έναν οδηγό και είχε περισσότερη ποσότοτητα απ' ότι είχε ο Παντελίδης και οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι αυτός ο άνθρωπος παρότι είχε πιει, δεν φαινόταν μεθυσμένος. Αλλά όταν το λέω εγώ, είμαι ψεύτρα»,
είχε πει.

1 σχόλιο: