Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Διευκρινίσεις για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες και "ΑΠΟΛΟΓΙΑ" ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΫΦΑΝΤΗ, για τον ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.






Λίγες μέρες πριν, έλαβα την επιστολή του στρατηγού  και επικεφελή του κόμματος "ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ", κ. Αυφαντή, την οποία και ανήρτησα, μαζί με την απάντησή μου, με τίτλο:

Η επιστολή του στρατηγού Γ. Αϋφαντή στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ και η απάντηση των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ.




Εχθές, έλαβα δεύτερη, διευκρινιστική επιστολή του στρατηγού ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΫΦΑΝΤΗ, την οποία και παραθέτω αυτούσια, μαζί με την απάντησή μου.

Καλλιόπη Σουφλή




ΠΡΟΣː Τα «ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ». Δεύτερη επιστολή μου.

Αγαπητή μου Καλλιόπη

Μελέτησα με προσοχή την απάντησή σου στην πρώτη  επιστολή μου και σε ευχαριστώ πολύ δια την κατανόησιν, και διότι μου έδωσες την ευκαιρία με τις δυο διαφωνίες σου να ενημερώσω όλους τους Έλληνες δια την αξίαν των κατηγοριών που κυκλοφορεί δια του ψιθύρου το κατεστημένο εις βάρος μου. 

Α. Ως προς το θέμα Άρτεμη Σώρρα και 



Β. Ως προς το θέμα των Νέων Ταυτοτήτων.

Μετά τα γραφόμενά σου ακολουθούν πολλά δυσμενή σχόλια εις βάρος μου διότι άλλοι τα έλαβον ως ορθά και άλλοι ως πράκτορες των κατακτητών μας, άδραξαν την ευκαιρία να με συκοφαντήσουν και επειδή και στα δύο αυτά  έχεις παρασυρθεί από τον ψίθυρο, είμαι υποχρεωμένος για να ενημερωθούν σωστά όλοι οι Έλληνες για τις απόψεις μου επ’ αυτών να απαντήσωː

Αρχίζω από τα εύκολα. 

Ως προς τις Νέες ταυτότητες είμαι ο πρώτος που δήλωσα Δημόσια αμέσως μόλις πρώτο συζητήθηκε, ότι είναι παγίδα των κατακτητών, διότι εκτός του ότι θα γνωρίζουν τα πάντα για μας που σας το λένε όλοι, μάθετε από εμένα αυτό που σας κρύβουν και είναι ο βασικός λόγος που μας τις επιβάλουν. Αυτό το μυστικό είναι ότι, προωθούν σιγά-σιγά και μαλακά την επιβολήν της Νέας Ταυτότητας , με σκοπόν ː



Α. Να δεχθούμε αρχικά την ταυτότητα ως μικρό κακό και 



Β. Να δεχθούμε μετά το τσιπάκι μέσω του οποίου, θα ελέγχουν τον πληθυσμό της γης, διότι με το πάτημα ενός κουμπιού θα θανατώνουν όποιον και όσους επιθυμούν. 

Αλλά υπάρχει πιθανότητα αργότερα να βελτιώσουν το τσιπάκι της ταυτότητας ή να προσθέσουν δεύτερο που να σκορπά και αυτό τον θάνατο και τότε αλλοίμονο της ανθρωπότητας, διότι θα έχουν αθώα- αθώα λάβει όλοι την Νέα ταυτότητα. 

Αυτό το είπα σε 2 διαλέξεις στο internet. Μετά ένα χρόνο άρχισαν μερικοί να το γράφουν αυτό στις εφημερίδες. Σήμερα δε το γράφουν πολλοί. Το περίεργο δε είναι ότι κατηγορείτε εμένα που το είπα πρώτος Δημόσια, ως οπαδό των κατακτητών. Αν η ζωή δεν είχε και τέτοια περίεργα δεν θα ήτο νόστιμη.

Ως προς το Σώρρα, μάθετε και εδώ μερικές αλήθειεςː ο Σώρρας μίλησε για τα 600 δις για πρώτη φορά σε συγκέντρωση 60 περίπου πολιτών στο κτήμα του Σωκράτη Χριστοδουλάρη κοντά στο ΛΑΥΡΙΟ. 

Μίλησε ο Σώρρας και δυο συνεργάτες του και μας είπαν ότι ο Σώρρας πούλησε μια εφεύρεση του Γκιόλβα στους Αμερικάνους και του έδωσαν ομόλογα 600 δις, τα οποία κατέθεσε σε τράπεζα του Καναδά, υπέρ της Ελληνικής Κυβερνήσεως, με αυτά ξεχρεωνόμαστε και έξω φτώχια αναπτυσόμαστε.

Εγώ ήμουν 25 χρόνια φίλος του Γ. Γκιόλβα  και γνωρίζω ακριβώς 100% ποιές εφευρέσεις του,  ήτο δικές του και ποιές κυκλοφορούσαν στο λαό, ως δικές του, άλλοι από μεγαλομανία να δείξουν πως γνωρίζουν κάτι σοβαρό και καμάρωναν και άλλοι ως πράκτορες του Μ. Αδελφού για δισφήμιση του Γκιόλβα ή άλλο σκοπό. 

Και δαγκώθηκα μόλις μίλησαν για τάδε εφεύρεση του Γκιολβά που εγώ γνώριζα ότι αυτό ήταν μούφα, άρα ψέματα μας έλεγαν, για άλλο λόγο του έδωσαν τα 600 δις και άρχισα να ερευνώ.

Στις 12/08/2012, ώρα 12,30 με παίρνει  τηλέφωνο ένας από Νέα Υόρκη. Μου είπε ότι διάβασε το βιβλίο μου τάδε, ενθουσιάστηκε και με κάλεσε να με ενημερώσει για το πως οι Έλληνες Πρωθυπουργοί και άλλοι επίσημοι που πηγαίνουν στην Αμερική, πως πουλούν την Ελλάδα για να τους στηρίζει η Αμερική στην καρέκλα τους, για να τα γράψω σε βιβλίο μου αν τα χρειαστώ, και τα γνώριζε, διότι ήτο υψηλόβαθμος της τοπικής Κυβερνήσεως της Ν. Υόρκης, και τον έπαιρναν μαζί τους όταν επισκέπτοντο τους Αμερικάνους επισήμους και έτσι τα γνώριζε όλα καλά.

Μετά από μια ώρα συζήτηση τον ερωτώ; 

«Όλα αυτά καλά αλλά για πες μου εκείνα τα 600 δις του Σώρρα είναι αληθινά;»

«Ναι! Είναι αληθινά και βέβαια»

«Διότι αυτός που τα έδωσε τα έχει να τα πληρώσει, αν χρειασθεί, αλλά γράφει επάνω ότι τα χορηγεί βάση του Νόμου.... τάδε του Διεθνώς Νομισματικού Ταμείου»



«Δηλαδή τι ορίζει ο Νόμος αυτός;»

«Ότι σας χορηγώ τα ομόλογα αυτά προς γενικήν χρήσιν, υποθήκην για δάνειο, ως εγγύησιν για ..... κ.λ.π., αλλά για να εκταμιευθούν θα τα φέρεις, να υπογράψω ότι επιτρέπω την εκταμίευση για να τα κάνεις ρευστό, διαφορετικά δεν σου δίδει η τράπεζα χρήματα».

«Τότε καλέ μου άνθρωπε γιατί του τα έδωσε αφού αυτός δεν θα υπογράψει ποτέ , να εκταμιευτούν;»

«Διότι είχαν προγραμματίσει να πτωχεύσουν την Ελλάδα, για να αγοράσουν όλες τις ΔΕΚΟ και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της, και επειδή οι Δανειστές θα την κήρυτταν εις πτώχευσιν και όλα τα συμβόλαια αγοράς των ΔΕΚΟ κ.τ.λ., θα ήταν βάσει Διεθνούς Νόμου Άκυρα, έδωσαν στο Σώρρα 600 δις, περισσότερα από το χρέος μας, ώστε να μην δύνανται οι Δανειστές να επιβάλλουν πτώχευσιν στην Ελλάδα, διότι υπάρχουν σε Τράπεζα 600 δις στο όνομά της, άρα δεν έχει πτωχεύσει»

«Δηλαδή ΑΠΑΤΗ Καραμπινάτη»

«ΟΧΙ ΑΠΑΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ»

Στη συζήτησή μου αυτή παρ ευρίσκετο και η σύζυγός μου Σοφία και τα άκουσε, αλλά δεν τα πίστεψε ποτέ μέχρι σήμερα, καίτοι ο συνομιλητής μου ήτο στενός συγγενής του ενός εκ των δυο βασικών συνεργατών του Σώρρα, και γνώριζε την αλήθεια.

Έκτοτε αγαπητοί μου ΔΕΝ μίλησα ποτέ κολακευτικά για ένα δούλο του Μ. Αδελφού, αλλά ΔΕΝ αποκάλυψα Δημοσίως και την Αλήθεια, διότι σκεπτόμουν τον πόνο και την απογοήτευση που θα φόρτωνα στους φτωχούς και άμοιρους που τον πίστεψαν.  

Ο ανθρωπισμός μου προς τους οπαδούς του Σώρρα για να μην τους κόψω κάθε ελπίδα για την σωτηρία της πατρίδος μας μέσω των 600 δις και τους ρίξω στην θλίψη και απογοήτευση, νίκησε την θέλησήν μου και την υποχρέωσιν μου να ενημερώσω Δημοσίως τους Έλληνες για την Αλήθεια. 

Το κάνω δε σήμερα, διότι βαρέθηκα τα πολλά και άδικα πικρόχολα σχόλια εις βάρος μου. 
Αν θέλετε με συγχωρείτε, αν όχι, βρίστε με. 

Δεν μπόρεσα να αλλάξω τον χαρακτήρα μου.


Αθήναι 15/07/2019
Με εκτίμηση

Γ. Αϋφαντής.  







 Η απάντηση μου


Στρατηγέ, σ' ευχαριστώ και για τις δυο διευκρινίσεις.

Σε ότι με αφορά, αγνοούσα τις θέσεις σου ως προς το πρώτο θέμα των ταυτοτήτων, και οφείλω να σου ζητήσω δημοσίως συγνώμη, ενώ για το θέμα του ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ, είχα την άποψη πως τον είχες στηρίξει.

Είμαι της γνώμης , πως ακόμα και τα αρνητικά σχόλια που αναρτήθηκαν, υπήρξαν αφορμή να διευκρινιστούν κάποια πράγματα εκ μέρους σου..



Στρατηγέ,

Πάντα θα υπάρχουν οι καλοπροαίρετοι και οι κακοπροαίρετοι.

Δυστυχώς στο διαδίκτυο,  η ανωνυμία, δίνει την δυνατότητα να σχολιάζουν και οι κακοπροαίρετοι... ακόμα και τα τρόλλια του συστήματος... ακόμα και τα πρακτοράκια... ακόμα και οι εμπαθείς... ακόμα και οι ψυχοπαθείς... 

Σε ότι με αφορά, τις απόψεις μου τις καταθέτω ΠΑΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΩΣ, όπου και να σχολιάσω και αναλαμβάνω και τις ευθύνες των γραφομένων μου.

Όσον  αφορά στο θέμα του ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ, που πάνω του ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΤΗΝΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΕΣΤΗΣΑΝ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ, θα σου πω ευθέως την άποψή μου, γιατί ποτέ δεν έμαθα να "χρυσώνω το χάπι".

ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΕ.

ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΨΥΧΑΣΘΕΝΩΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΣΩΡΡΑ, ΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Ας σε κρίνει ο Ύψιστος Κριτής γι αυτό.
Προσωπικά, σου έβγαλα για το συγκεκριμένο μείζον ζήτημα, κόκκινη κάρτα.

ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΕ.

ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΑΞΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ.

Κι όπως έλεγε ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: "ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΥΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟ".

Κι αυτό, αποτελούσε και αποτελεί,  ένα από τα "moto" της ζωής μου.

Γιατί πιστεύω, πως  ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙ ΑΥΤΗΝ!



Καλλιόπη Σουφλή.
attikanea.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Καλλα στρατηγε μια ετσι μια γιουβετσι λυπηθηκες τους οπαδους του Σωρα και προτιμησες να τουςβαφησεις να κοιμουνται τον υπνο του δικαιου σπουδαιος αφυπνιστης εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή