Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Γιώργος Karadjordjevic:Το NATO μου απαγόρευσε να είμαι αξιωματικός της Σερβίας

           NAVRŠILO Τα δεκατρία χρόνια από την 12 τον Ιούλιο του 2000. , Μετά από μια σοβαρή ασθένεια, πέθανε ο πρίγκιπας Tomislav της Γιουγκοσλαβίας, ένα από τα πιο δημοφιλή μέλη της βασιλικής οικογένειας. Η σύζυγός του, πριγκίπισσα Linda και οι γιοι, πρίγκιπας Γεώργιος και Μιχαήλ, ο οποίος έζησε στο Βελιγράδι, κάνουν μνημόσυνο  στην Εκκλησία.
         Όταν ο πρίγκιπας Τόμισλαβ πέθανε, ο παλαιότερος γιος George ήταν 16, και ο Michael δεκαπέντε ετών. Και οι δύο ήταν Βρετανοί φοιτητές. Ζούσαν στο σπίτι της οικογένειας στο West Sussex, τη πόλη δίπλα στο Λονδίνο. Σήμερα, τα παιδιά του πρίγκιπα Τόμισλαβ είναι στη Σερβία. Ο παλαιότερος γιος του Γεώργιος θυμάται τον θάνατο του πατέρα του, πήρε με ανάμεικτα συναισθήματα:
         - Ήμουν λυπημένος επειδή έχασα ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, χωρίς έναν πατέρα που μίλησε μαζί μου, να κάνει σχέδια για το μέλλον. Μου είπε ότι η Σερβία προσπαθεί να βοηθήσει τους ανθρώπους της και ότι θα έπρεπε  όταν μεγαλώσω,να δουλεύω για το λαό μου. Ήμουν ήρεμος, γιατί ο μπαμπάς μου υπέστη τρομερό πόνο που οφείλεται σε καρκίνο, και ο θάνατός του και ο πόνος ήταν σπασμένα - λέει ο Prince George.

                  Γεννήθηκε το 1984. στην Αγγλία. Τελείωσε το γυμνάσιο στον υπολογιστή μηχανικής, σχεδιασμού και διαχείρισης, καθώς και ένα σχολείο για πυροτεχνήματα. Ο πρίγκιπας George, ψηλός και λεπτός, θυμίζει τον ιερέα του Tomislav, αλλά η εικόνα είναι της μητέρας του Λίντα. Ακόμη και ως νεαρός κατάλαβε ότι ο πρίγκιπας της βασιλικής οικογένειας Καρατζόρτζεβιτς είναι ξάδελφος της Βασίλισσας Ελισάβετ. - Ο πατέρας μου με πήρε στο βρετανικό δικαστήριο. Γνώρισα την Βασίλισσα Ελισάβετ, η οποία είναι ένας υπέροχος άνθρωπος, και έμαθα ότι είναι η 103 στον κατάλογο των κληρονόμων. Στην Αγγλία είδα τα μέλη της οικογένειάς μας, γιατί ο ξάδερφός μου ο Αλέξανδρος Καρατζόρτζεβιτς συχνά έρχονταν σε μας. Έχουμε δημιουργήσει μια χαλαρή στάση. Σήμερα ο βασιλιάς μας Αλέξανδρος Β  έχει 'αντιμετωπιστεί ως «Πού είσαι, ο αδελφός,« και αυτός την χτύπησε με το χέρι του στον ώμο του. Οι γιοι του, ο Πρίγκιπας Πέτρος, Φίλιππος και ο Αλέξανδρος, είμαι ο θείος, αν και είναι μεγαλύτεροι από μένα. Έχουμε άριστες σχέσεις, είμαστε σε συνεχή επαφή μέσω του Διαδικτύου - αποκαλύπτει ο πρίγκηπας George για τις σχέσεις της βασιλικής οικογένειας.
Παραδέχεται ότι στα τέλη της δεκαετίας του ογδόντα φυσικά έλαβε την είδηση ​​ότι ο πατέρας του, πρίγκιπας Tomislav είχε κινηθεί προς το Όπλενατς για να πάει στον πρίγκιπα Αλέξανδρο της Σερβίας. Είπε ότι ήταν τα βασιλικά του καθήκοντα.
 Đorđe (u sredini), na Akademiji, sa majkom Lindom, generalom Krgom, kneginjom Jelisavetom i bratom Mihailom <br/> Foto Milutin Labudović

            - Το μέλλον Karađorđevića της Σερβίας, αυτός είναι ο πατέρας μου. Ήρθα για πρώτη φορά το 1989. και τον επισκέφθηκα στο Όπλενατς. Στη συνέχεια, η μητέρα μου  Λίντα  και ο αδελφός μου Michael μετακόμισαν στη Σερβία. Το κράτος έχει δώσει τη νεράιδα Senjaku το σπίτι που είχαμε στο Dedinju για να ζήσουμε εκεί. Στην Αγγλία έχουμε πουλήσει το ακίνητο. Έχουμε ένα μικρό σπίτι στο οποίο ζω. Οι τρεις μας αποφάσισαμε να γυρίσουμε στην Σερβία  και έχω σχηματίσει μια οικογένεια για να φτιάξουμε τη νέα Karadjordjevice -είπε  χαμογελαστά ο πρίγκιπας που δεν μιλά πολύ συναισθηματικά για την πατρίδα του, την Αγγλία. Μεγάλωσε σε μια φάρμα της Apple, η οποία τώρα έχει κοτόπουλα. Εργάστηκε ως πωλητής, φυσικού αερίου, συνοδός σε σταθμό, οθόνη υπολογιστή-επιχειρηματίας,  web designer και developer  πυροτεχνημάτων. Μαζί με φίλους, άνοιξε δύο εταιρείες - "ο Γιώργος" και "η Γιουγκοσλαβία", η οποία μεταφέρθηκε στο Βελιγράδι τον Σεπτέμβριο,ενώ άνοιξε το πρώτο κατάστημα πυροτεχνημάτων στη Σερβία.  Εξακολουθούν να ζουν και να εργάζονται στην Αγγλία, λίγο, λίγο γυρίζουν στην Σερβία, αλλά όλο και περισσότερο στο Βελιγράδι.



             - Η ζωή στην Αγγλία είναι πολύ πιο επίπονη και κουραστική. Δουλεύω 18 ώρες και δεν έχω αρκετά χρήματα για να ζήσουμε. Οι άνθρωποι είναι κρύοι  και μονότονοι, συνεχώς  μιλούν για τα χρήματα και  έχουν μια κακή στιγμή. Στη Σερβία, η ζωή είναι πιο όμορφη, γιατί η επιχείρηση είναι καλή,έχει έναν αξιοπρεπή μισθό, άριστη διαβίωση, επειδή  περιβάλλεται από ανθρώπους που με σέβονται και είναι εύθυμοι - η ιστορία είναι χαλαρή.

              Λέει ότι σκέφτεται έτσι, και ο αδελφός του Μιχαήλ, ο οποίος μελετά τη διπλωματία, αλλά ασχολείται με το μπαλόνι σαν επιχειρηματίας για το ποδόσφαιρο και άλλα αθλήματα. Και οι δύο  παίζουν τένις, ευθυμία για το Novak Djokovic, στον Djordje αρέσει το σκι. Είναι εκπαιδευτής snowboard στο Kopaonik., Manager του Michael στο αγρόκτημα της μαμάς στο χωριό Baba Prijepolje, όπου η Άγγλοι τουρίστες έρχονται να κάνουν πεζοπορία, ποδηλασία και ιππασία. Όταν η γιαγιά Joan, η μητέρα της πριγκίπισσας Linda, ήρθε στη Σερβία, παραδέχτηκε ότι υπήρξε μεγάλη.    - Θεωρητικά, μπορεί να γίνει βασιλιάς της Αγγλίας και ο βασιλιάς της Σερβίας, καθώς είναι στη λίστα της βρετανικής και της Σερβίας κληρονόμος του στέμματος. Προσωπικά δεν το σκέφτομαι. Είμαι μέλος των δύο βασιλικών οικογενειών - ένα στο Λονδίνο και της Σερβίας στο Βελιγράδι, αλλά είναι το καλύτερο συναίσθημα σε ένα συνηθισμένο άνθρωπο - λέει ο Πρίγκιπας George Karadjordjevic.    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/reportaze/aktuelno.293.html:443925-Djordje-Karadjordjevic-NATO-mi-zabranio-da-budem-srpski-oficir    ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΚΗ NOVOSTI:Corfiatiko.blogspot.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου