Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Μετα απο δεκα χρονια ..οπου ..

..Με ονομασαν φασιστα , με ονομασαν απατεωνα …. οπου κανεις δεν ειδε δεν ακουσε δεν ζυγισε τι λεω …Σημερα σου λενε οτι πρεπει να εχεις οπλα σπιτι σου και να δημιουργησεις ομαδες για να μπορεις να αμυνθεις !

Αυτοι οι “μεγαλοι” σημερα τα λενε πιο “ξεκαθαρα” …σε κανεναν απο αυτους δεν κοστισε ο χρονος , ο κοπος , η αγωνια και η γ@μημενη μοναξια να μιλας εναντιων σε ολους και ολα , να δεχεσαι χλευασμο και στημενη προπαγανδα … φτανει να σε κανουν με λασπη απο την κορφη μεχρι να νυχια !
Αυτοι εχουν χορηγιες , εγω δεν εχω , αυτοι εχουν εφημεριδες και ραδιοφωνα , εγω δεν εχω , …αυτοι εχουν πλατες και νομικους , εγω δεν εχω … και ομως γυρνανε ολοι σε ολα οσα εχω πει .. !
Το Σχεδιο Αχιλλεας το εκαψαν με πρακτορες απο το 2011 … οχι μια και δυο αλλα τρεις και τεσσερις φορες φτανει να σταματησω , φτανει να μην το δουν οι “αριθμοι” που τους καινε!
Στον χορο των εντυπωσεων η μαριδα του οχλου τρεφεται με τα ονοματα …. δεν επρεπε και δεν πρεπει ποτε να τραφει με πληροφορια !
Αυτοι δεν κατηγορουνται ποτε οτι ειναι fake news , αυτους δεν τους μπαναρει κανεις τα λινκ , δεν τους εξαφανιζει κανει της σελιδα , αυτους δεν τους κατηγορουν ποτε οτι ηθελαν να καταλησουν το συνταγμα και να μπουν στην Βουλη !
Αυτοι ειναι δικα τους παιδια με καλες ποδιες απο πισω να στηριζονται , εγω δεν εχω ποδιτσα και για αυτο πρεπει να ακουω τον καθε μαλακα με ενα μπλοκ ανωνυμα να με διασυρει ..!
Ειπε καποιος στα σχολια οτι κλαιγομαι …μπααα …! Σπαω την πλακα μου πια και παιρνω νεες θεσεις και αποφασεις σε αυτο που εγω ονομαζω αποστολη μου !
Καθε ανθρωπος με ελευθερη συνειδηση και πνευμα οταν παρει την αποφαση της αρχης εχει αποστολη , καθε ανθρωπος που εχει καταλαβει το παραμυθι της πραγματικοτητας γραφει στα @ρχιδια του την εκβαση της μαχης …χασω κερδισω ειναι μια ακομα φαγουρα στις κοχονες των ανθρωπων που εχουν πραγματικα ξυπνησει !
Να σου εξηγησω κατι , κατι που εγραψα πριν καιρο και ισως δεν το πηρες χαμπαρι , στην εποχη που θα γραφει ολα οσα προλαβα να ενημερωσω εγω θα το βουλωσω …και οι λογοι ειναι παρα πολλοι …!
Θα παρατηρησω την εξελιξη του εργου , τους κοιμισμενους και απο τους ξυπνιους , το κοπαδι απο τους ελευθερους πως θα διαχειριστουν της νεες παγιδες που θα στηθουν !
Το εργο μου το εκανα, οσους προλαβα ..μεχρι εκει !
Ξερεις και οι βασιλιαδες χεζουν , εχουν και αυτοι κωλο , οι πολιτικοι ηγετες σου μονο μπροστα στο γυαλι ειναι καθως πρεπει ..πισω απο αυτο ειναι τα γνωστα κουμασια που εδωσαν γη και υδωρ για ενα κομματι ψωμι και λιγο απο γαμπα καποιας καλης μ@υναρας !
Στο δηθεν εμαθες , στο στημενο πιστεψες , στο παραμυθι στηριχτηκες ..και εγω αυτο το παραμυθι θελω να το διαλυσω , θελω να τα κανω ολα χωμα …… για αυτο σου λεω τωρα οτι με το σεις και το σας την χασαμε την χωρα παλικαρι!
Με το δηθεν που εχεις αναγκη , που εγινε η ανασα σου , με το παραμυθι το ολοφανερο του “φτανει οι τυποι να ειναι σωστοι” , με τον πολιτικως ορθο στον κωλο μας … χασαμε την ουσια και την αληθεια ,…χασαμε ελευθερια και ειμαστε κοντα να χασουμε πατριδα !!
Αυτα τα ερπετα που δημιουργουν της τασεις και της φυσιογνωμιες , αυτα τα σκουληκια που σου χτιζουν συνειδηση και υποταγη σε προσωπα , αυτες οι υαινες που σε κανουν να πραττεις οτι ειναι χειροτερο για σενα ..πρωτα στηριζονται στην εικονα , στο καθως πρεπει …σε μια στημενη , ηλιθια και παρανοικη οπερετα που ολοι για καποιο λογο μενουμε αποχαυνωμενοι !
Η ιδια η λασπη λοιπον καμουφλαρισμενη με τιμιοτητα και καθωςπρεπισμο μπορει να αποδομει οποιον θελει οποτε το θελει ..αν δεν της ανηκει ο κωλος του και αν ειναι επικινδυνος για τα σχεδια τους !
Οτι σας εχω υποσχεθει μεχρι σημερα με τον ενα η τον αλλο τροπο το εχω κανει , συντομα μεσα στο 2020 θα ειμαι διπλα σε ολους οσους εχουν καταφερει να δουν με τα ματια της καρδιας τους , θα ταξιδεψω οπου με καλεσετε για να δημιουργησω μια νεα πλατφορμα , ενα νεο πεδιο πληροφοριας …εναν νεο στιβο μαχης , με σωστες βασης και στοχους , με σωστα γιατι …!
Ο λογος ειναι οτι εδω και πολυ καιρο εχω παρει την αποφαση της αρχης οτι αυτα τα σκατα δεν κανουν για το αυριο των παιδιων μας , αυτο το μελλον πρεπει να στριψει για αλλου και μονο αν εμεις ολοι μαζι το αποφασισουμε να συμβει θα συμβει !
Συντομα λοιπον απο κοντα θα μιλησουμε για ολα οσα δεν θα μαθουν ποτε …!

Stranger….
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου