Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Ανοικτο παραθυρο γεωλογικου φαινομενου …!

Τωρα που βαρανε δεξια αριστερα για να βρουν τον μαυρο χρυσο ανα πασα στιγμη στην Ελλαδα και της γυρω περιοχες μπορει να εχουμε ενα σεισμο ..!

Αρα δεν κανω προφητεια εδω , ουτε λεω κατι που δεν το περιμενει κανεις ..ουτε μπορει καποιος να πει οτι ανησυχω την συνειδηση των πολιτων …!
Κατι που δεν θελω να ξαναμπλεξω και να εξηγω ειναι το θεμα του χρονου , της δηλωσης γεγονοτος και τα παρελκομενα ολων αυτων , κατι που δεν θελω να ξαναασχολουμε ειναι να απολογουμε σε καποιο τμημα επειδη ειπα οτι θα γινει σεισμος …ο σεισμους να γινει αλλα η γραφειοκρατια να μην το γνωριζει …και η μηνυση να συνεχιζει !
Αλλο θεμα που δεν εχω καμια ορεξη να ασχολουμε ειναι να εξηγηγω σε ελεφαντες τι ειναι ενα iphone ..γιατι καπως ετσι νοιωθω οταν προσπαθω να μιλησω σε ανθρωπους με κλειστο το κεφαλι τους για το θεμα πεδιου ..!
Να πω ξεκαθαρα οτι το συγκεκριμενο αρθρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΘΡΟ ΠΕΔΙΟΥ ΟΥΤΕ ΑΡΘΡΟ ΛΟΥΠΑΣ … , δεν ειναι πληροφορια πεδιου λοιπον ωστε να εχουμε μια θεση βαρια στο τι γραφουμε ….!
Απλα εχουμε κανει μια μικρη παρατηρηση εγω και συνεργατες μου , επειδη αυτη η παρατηρηση διπλωσε απο μερικους φιλους , τριπλωσε σε προσωπικη αλλη παρατηρηση καποιων φαινομενων … λεω να εχω στο μυαλο μου την θαλασσα ..ποσο ωραια ειναι . ποσο δυνατη και μεγαλη ειναι !
Η δουλεια μου ειναι να καταγραφω στον τοιχο των ερευνητων αλλα και εναν τοιχο που τον εχω σαν προσωπικο σημειωματαριο ..ολα οσα σημερα δεν ειναι αποδεκτα απο ολους τους αλλους .. ολα τα γραφικα και τα παραξενα !
Αρα επρεπε να τα γραψω ..και για να στοχευθουν ..και για να κανουμε το χαος να ενοχλειτε που και που…!
Θεωρω οτι 96 ωρες με θεα προς την θαλασσα ειναι ενα καλο ταξιδι …!
Δεν σας ειπα και κατI νεο η κατι ουαου …το ουαου θα ειναι να θελει να γινει ..και να μην γινει …να γινει και να πουν εγινε αλλα δεν εγινε …να βαρεσει αλλα να αστοχησει ενω δεν αστοχησε…!
Μην παραξενευεσε εχει ξαναγινει ..οπου βαρεσε με 7 αλλα δεν συνεβη τιποτα ..απλα περασε τοτε ντουκου το παραξενο αυτο φαινομενο!
Απο την αλλη ο τιτλος λεει ..γεωλογικο φαινομενο…και αυτη η προταση δεν περιοριζεται μονο σε ενα συγκεκριμενο γεωλογικο φαινομενο….αυτο τωρα θα ειναι ΟΥΑΟΥ .. αν !!
Χρονια πολλα σε ολους ..!

STRANGER…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου