Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Διαμαρτυρίες στη Μαδρίτη για τα μέτρα κλειδώματος του κορονα'ι'ού.

 



Μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής, οι ψαλμοί «Ενότητα!» και "Υγειονομική περίθαλψη!" που αντηχεί γύρω από ένα πολυσύχναστο σταυροδρόμι στη βορειοανατολική Μαδρίτη είχε προκαλέσει μια πιο συγκεκριμένη απαίτηση:

Την Παρασκευή, η Isabel Díaz Ayuso, πρόεδρος της περιοχής της Μαδρίτης, ανακοίνωσε ότι 850.000 άνθρωποι - πολλοί από αυτούς ζουν σε μερικά από τα φτωχότερα μέρη της πόλης και της γύρω περιοχής - θα τεθούν σε μερική κλειδαριά από τη Δευτέρα σε μια προσπάθεια να συλλάβουν δεύτερο κύμα του ιού.



Ούτε η απόφαση της Ayuso, ούτε ο ισχυρισμός της ότι «ο τρόπος ζωής των μεταναστών στη Μαδρίτη» εν μέρει ευθύνεται για την επιδημιολογική κατάσταση, έγινε δεκτή στις 37 πληγείσες περιοχές, όπου υπάρχουν περισσότερες από 1.000 περιπτώσεις ανά 100.000 άτομα.

Οι γειτονικές ομάδες που διοργάνωσαν τις διαδηλώσεις στη Μαδρίτη κατηγόρησαν την περιφερειακή κυβέρνηση ότι διαδίδει «φόβο και μίσος» και μαζεύει ήδη περιθωριοποιημένες κοινότητες.

«Αντί να προστατεύουν και να φροντίζουν τους πιο ευάλωτους ανθρώπους στην πόλη μας και να φροντίζουν ότι δεν υπέφεραν τα υψηλότερα ποσοστά μόλυνσης, αντίθετα επέλεξαν τον στιγματισμό, τον αποκλεισμό και την εδαφική διάκριση», ανέφεραν σε ένα κοινό μανιφέστο .



Τόνισαν ότι πολλοί από αυτούς που θα τοποθετηθούν σε περιορισμό εργάστηκαν σε χαμηλόμισθες αλλά ζωτικής σημασίας θέσεις εργασίας, όπως στη φροντίδα των παιδιών, τη φροντίδα ηλικιωμένων, τη φιλοξενία και τις υπηρεσίες παράδοσης. Οι ομάδες ζήτησαν επίσης επείγουσα δράση για να βοηθήσουν τα υπερμεγέθη κέντρα υγείας να αντιμετωπίσουν τη ζήτηση και για μακροπρόθεσμες επενδύσεις στις κοινότητές τους.

Ο Arturo Soriano ήταν ένας από τους εκατοντάδες ανθρώπους που συμμετείχαν στη διαδήλωση στο Ciudad Lineal. «Νομίζω ότι η Ayuso συμπεριφέρεται σύμφωνα με την πολιτική της ιδεολογία και όχι σύμφωνα με τα συμφέροντα των ανθρώπων», είπε.

Η σύζυγός του, η Alicia, δήλωσε ότι η Μαδρίτη βγήκε από το αυστηρό, εθνικό κλείδωμα της Ισπανίας πολύ γρήγορα και δεν είχε δοθεί επαρκής σκέψη για την προετοιμασία του δεύτερου κύματος. Αλλά επεσήμανε επίσης ότι το κόμμα του Ayuso, το συντηρητικό Λαϊκό κόμμα (PP), δεν είχε επενδύσει αρκετά στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης της Μαδρίτης.

«Το PP έχει περάσει χρόνια αγνοώντας τα βασικά, όπως η υγειονομική περίθαλψη», είπε. "Είναι ένα παλιό πρόβλημα."

Κοντά στάθηκαν δύο άτομα που κρατούσαν σπιτικά πλακάτ που έγραφαν «Racist!» και "Classist!". Ο Μιγκέλ Μοντόγια, κρατώντας ένα από τα σημάδια, είπε ότι η περιφερειακή κυβέρνηση προσπαθούσε να στιγματίζει και να κάνει διακρίσεις εναντίον τμημάτων της κοινότητας και να οδηγήσει σε μια σφήνα μεταξύ «ανθρώπων που γεννήθηκαν στην Ισπανία και των μεταναστών… Είναι εγκληματικό».

Η Ισπανία έχει καταγράψει περισσότερες από 640.000 υποθέσεις Covid-19, 125.944 από αυτές τις τελευταίες δύο εβδομάδες μόνο. Η περιοχή της Μαδρίτης αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο όλων των περιπτώσεων και παρόμοιο ποσοστό των 30.495 θανάτων της χώρας.

theguardian.com

AΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ THE GUARDIAN : Corfiatiko.blogspot.com

4 σχόλια:

  1. http://www.tlig.org/el/messages/chrono/2003/

    Οι καρδιές σας μπορεί να ράγισαν, αλλά το ίδιο και η δική Μου.

    http://www.tlig.org/el/news/2020-07-30/69/


    12 Απριλίου 2020
    Οι καρδιές σας μπορεί να ράγισαν,1 αλλά το ίδιο και η δική Μου. Ελάτε να αδειάσετε σαν ποτάμι τις καρδιές σας, γενεά, ενώπιον Μου και δεν θα χαθείτε! Εγώ είμαι η Ελπίδα και ο Νυμφίος σας, και ποιος Νυμφίος δεν θα φροντίσει για τους δικούς Του; Είμαι η στέρεη και σίγουρη γη πάνω στην οποία στέκεστε.
    Η γενεά σας έχει εξοργίσει αφάνταστα τον Πατέρα Μου. Μη ρωτάτε: «γιατί μας έπληξες χωρίς καμιά ελπίδα θεραπείας;"2 Θέλετε να σας υπενθυμίσω πόσες φορές έχετε αμαρτήσει; Θέλετε να σας υπενθυμίσω πόσες φορές Με διώξατε από την καρδιά σας, γενεά; Επισύρατε πάνω σας αυτό το κακό, ένα κακό για το οποίο σας είχα προειδοποιήσει, και σας μίλησα γι’ αυτή τη « φωτιά» που σας καίει εσωτερικά. ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΕ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ. Είμαι ο Θεός σας και σας επαναλαμβάνω, ότι ποτέ δεν σας προέτρεψα να κάνετε το κακό, κι αυτό το ξέρετε. Αλλά ΕΙΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ και είμαι γνωστός πως συγχωρώ και ξεχνώ όταν ο αμαρτωλός έρχεται σ’ Εμένα με συντριμμένη καρδιά, μετανοεί και ζητά να συγχωρεθεί!
    Βασούλα, είμαι γνωστός πως είμαι σπλαχνικός, πως σκουπίζω τα πονεμένα δάκρυα, φροντίζω το ποίμνιό Μου και σας παρηγορώ. Είμαι γνωστός πως έχω ανατρέψει βασιλείς και έχω ερημώσει χώρες και βασίλεια, δεν είμαι, λοιπόν, ικανός να εξαλείψω μια κακιά και ανεξέλεγκτη αρρώστια που έχει αφανίσει τόσους πολλούς από σας; Ωστόσο, χρειάζομαι να ακούσω μια κραυγή μετάνοιας. ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ. ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ Η ΓΕΝΕΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΤΩΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΩ ΤΗ «ΘΥΕΛΛΑ» ΑΥΤΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΛΟΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΩΣ ΣΠΕΥΔΩ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ. ΤΟΥΤΗ Η ΓΕΝΕΑ, ΟΜΩΣ, ΔΥΣΚΟΛΑ ΛΥΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ, ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΩΜΑΤΑ ΝΕΚΡΑ, ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΝΕ.
    Σας έστειλα, γενεά, πολλά σημάδια, αλλά κάνατε πως δεν τα βλέπατε. Σας έστειλα τους υπηρέτες Μου τους προφήτες τόσο επίμονα, τόσο συχνά, για να σας φωνάξουν να μετανοήσετε και να εγκαταλείψετε τον αμαρτωλό τρόπο ζωής σας και να διορθώσετε τις πράξεις σας, αλλά κλείσατε τα αυτιά σας για να μην ακούτε! Οι αμαρτίες σας θα επιστρέψουν τώρα στα κεφάλια σας. ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΡΓΙΚΟΤΑΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
    http://www.tlig.org/el/messages/569/


    3 Νοεμβρίου 1990


    Το Μήνυμα της Αγίας μας Μητέρας.

    Ειρήνη σε σας, παιδιά Μου. Όπως η μητέρα τρέφει και παρηγορεί τα παιδιά της, έτσι κι Εγώ τρέφω τις ψυχές σας, δίνοντάς σας το Λόγο του Θεού. Όπως μια μητέρα παρηγορεί τα παιδιά της σε καιρούς θλίψεως, κι Εγώ σκύβω πάνω σας να σας παρηγορήσω. Αγρυπνώ επάνω στην ψυχή σας με τις προσευχές Μου. Ο Κύριος δεν αργεί να πραγματοποιήσει τις υποσχέσεις Του, αλλά περιμένει υπομονετικά να λάβουν όλοι τη χάρη να δουν το Φως και να μεταστραφούν. Οι Νέοι Ουρανοί και η Νέα Γη της Επαγγελίας είναι πολύ κοντά σας τώρα. Εν τω μεταξύ, ενώ βρίσκεστε σε αναμονή, καθαγιάστε, σας παρακαλώ, τις ζωές σας και ζείτε άγια. Θέλω να δω μέσα σας, αγαπητά Μου παιδιά, μια αληθινή μεταστροφή! Όποιος γλίτωσε από τις αθλιότητες του κόσμου, αλλά αφήνεται να καθοδηγηθεί από διδασκαλίες που δεν πηγάζουν από τη Σοφία αλλά από την Αφροσύνη, είναι βέβαιο ότι θα πέσει. Ο Θεός είναι Αγάπη, είναι επιεικής και μακρόθυμος.

    Ο Θεός είναι ένας στοργικότατος Πατέρας. Να εξετάζετε την ψυχή σας πότε πότε, για να ξέρετε αν στέκεστε ή όχι στο Φως Του. Να είστε σαν κήπος για τον Κύριο, όπου θα μπορεί μέσα σας να χαίρεται την ανάπαυσή Του, όπου θα ευφραίνεται η Ψυχή Του με τις υπέροχες ευωδίες του και όπου θα μπορεί να αναπαύσει το Κεφάλι Του στην πράσινη χλόη του. Αφήστε Με να μεταμορφώσω την ψυχή σας σ' έναν ωραίο κήπο για τον Κύριο, ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ, Ο ΔΕΣΜΙΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥ. ΜΗΝ ΧΑΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΒΗΜΑ. Ο ΆΡΧΩΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΙ ΕΓΩ, Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ.

    Ο Σατανάς είναι τώρα σαν μαινόμενος ταύρος και η Καρδιά Μου αρρωσταίνει από αυτά που βλέπω να έρχονται, αν και από Ευσπλαχνία ο Πατέρας δεν μου τα έδειξε όλα. Τριγυρίζω τη γη για να βρω γενναιόδωρες ψυχές, αλλά δεν βρίσκω αρκετή γενναιοδωρία να προσφέρω στον Ιησού και να μάλακώσει η Δικαιοσύνη του Πατέρα. Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν ακόμη. Ο Ιησούς χρειάζεται γενναιόδωρες ψυχές, πρόθυμες να αναπληρώσουν για τους άλλους, γι' αυτό Κλαιω. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΑΚΡΥΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΒΕΡΗ ΘΕΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΑΝ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛ' ΑΥΤΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΩ Η ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΞΩ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΣΤΡΕΨΩ ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ. Αγαπητά Μου παιδιά, μην έρχεστε σ' αυτές τις συγκεντρώσεις ψάχνοντας μόνο για σημάδια. Αν έρχομαι από τον Ουρανό μέχρι το κατώφλι της πόρτας σας, είναι για να σας φέρω την Ειρήνη του Κυρίου και τη δική Μου Ειρήνη.

    Επιτρέψτε Μου λοιπόν να μεταμορφώσω τις καρδιές σας σ' έναν ωραίο κήπο για τον Άγιο, για να βρεί στα βάθη σας ένα πνεύμα αγιότητος, αγάπης, ειρήνης, αγνότητος, υπακοής, ταπείνωσης και πιστότητος. Ο Βασιλιάς σας θα χρησιμοποιήσει τότε όλες αυτές τις αρετές και θα πολεμήσει τις δυνάμεις του κακού. Ξυπνήστε από τον ύπνο σας παιδιά Μου, κι αλλάξτε τις καρδιές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταργούν Τις Παραδόσεις Μου Και Τις Αντικαθιστούν Με Περιττά Στολίδια Και Ανθρώπινες Διδασκαλίες
    Πες Τους Πως Ο Θεός Που Ξέχασαν Ποτέ Δεν Τους Ξέχασε
    http://www.tlig.org/el/messages/802/
    - Ω Κύριε! Δύσκολα μπορώ να πιστέψω ότι αυτά συμβαίνουν...

    - Κι όμως αυτά συμβαίνουν. Φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνεις... Αυτός, μαζί με τους οπαδούς του, είναι αποφασισμένοι να καθίσουν στο Θρόνο Μου και να κυβερνήσουν τον κόσμο ντυμένοι σαν προφήτες και α! ...πολλοί ποιμένες Μου πλανώνται από τις ψευτοδιδασκαλίες τους και τα λάθη τους. Αφήνουν τον ίσιο δρόμο και πλανώνται ακολουθώντας μια παράδοση που δεν προέρχεται από Μένα, εγκαταλείπουν τους άγιους κανόνες που τους είχα δώσει. Σας είχα προειδοποιήσει γι' αυτούς τους ψευτοδιδασκάλους και ψευτοπροφήτες.

    Σας είχα προειδοποιήσει ότι στις έσχατες ημέρες, η Βαβυλώνα θα ανεγερθεί μέσα στην καρδιά του Ιερού Μου και θα μετατρέψει τον Άγιο Τόπο Μου σε άντρο ληστών, σε λημέρι δαιμόνων! Ω, κόρη Μου! Μια φωλιά για να ζει και να βασιλεύει κάθε ακάθαρτο πνεύμα. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΟΙ ΜΕ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΊΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΙΚΟ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΜΟΥ, ενώ ταυτόχρονα παγιδεύουν τις ζωές των ανθρώπων Μου, καταδιώκουν τους προφήτες Μου, σκοτώνουν τους απεσταλμένους Μου και γλυτώνουν τους δικούς τους ψευδοπροφήτες που εξαπλώνουν αιρέσεις και λάθη! Ντροπιάζουν τους προφήτες Μου ενώπιον του κόσμου, λέγοντας ψέματα στον κόσμο που του αρέσει να ακούει συκοφαντίες και προσβολές. ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΟΓΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΜΟΥ... ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΕ ΑΛΗΘΟΦΑΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΚΗΠΤΡΟ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.

    Σε διόρισα να είσαι η Ηχώ Μου, γι' αυτό πήγαινε και διακήρυξε ότι έχεις ακούσει, πες τους ότι όλοι ζείτε κάτω από τη Μεγάλη Αποστασία που σας αναγγέλθηκε. Πες στους ποιμένες Μου ν' ανοίξουν τα αυτιά και τα μάτια τους στα αγωνιώδη Μου καλέσματα, γιατί πολλοί σύντομα θα αναγκαστούν να φάνε και να πιουν δηλητήριο. Καλέστε τις κοινότητές σας και προετοιμάστε τους για αγρυπνίες με προσευχές και νηστείες. Ο Σατανάς ετοιμάζεται να βάλει τον καθένα σε δοκιμασία, έρχεται να σας διασκορπίσει όλους και να σας διαιρέσει. Ετοιμάζεται να ανέβει στο Θρόνο Μου μέσα στο Ναό Μου, για να πουλήσει το Αίμα Μου και να αφαιρέσει την Παντοτινή Θυσία Μου. 1 ΛΑΕ ΜΟΥ... ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΟΥ... Σ' ΕΣΑΣ ΦΩΝΑΖΩ: ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΜΟΥ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΥΨΩΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΠΟΤΕ ΜΗ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ, ΠΟΤΕ ΜΗ ΜΕ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΤΕ... 2 Οι θρήνοι των αγγέλων ήδη αντηχούν και τρέμουν οι ουρανοί μ' αυτό που βλέπουν να 'ρχεται - ακόμη και οι δαίμονες τρομάζουν και χλομιάζουν...

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ - ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΤΑΠΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ. Φώναξε δυνατά, κόρη, γιατί αυτή η μέρα είναι κοντά, και έρχεται για να αφανίσει το ένα έθνος μετά το άλλο. Η Καρδιά Μου είναι ραγισμένη... Η Αγάπη δεν φοβήθηκε να πεθάνει, γι' αυτό λοιπόν κι εσείς, φίλοι Μου και ποιμένες Μου, μη φοβάστε. Ακολουθήστε Με - το καθήκον σας είναι να υπερασπίζετε το Λόγο Μου και την Εκκλησία Μου μέχρι θανάτου. ΜΗ ΛΕΤΕ, "ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΠΑΩ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ". ΣΑΣ ΛΕΩ: " ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΡΑΒΔΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ." ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΕ ΣΤΑ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΑ ΜΟΥ ΊΧΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΓΟΛΓΟΘΑ.

    Γενεά! ω, γενεά! γιατί εγκατέλειψες το Θεό σου;
    ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ
    Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ


    16 Aυγούστου 1988


    Βλέπεις, κόρη Μου, σε οδήγησα να δεις την αληθινή εικόνα της σημερινής Εκκλησίας. Είδες τη θλίψη της Μητέρας Μου και είδες μέσα στην αγκαλιά Της το νεκρό Μου σώμα προδομένο, μωλωπισμένο, μαστιγωμένο, κατατρυπημένο και σταυρωμένο. Σ' αυτή ακριβώς την κατάσταση βρίσκεται η Εκκλησία Μου σήμερα. Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΘΡΗΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΑΙΜΑΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΘΡΗΝΗΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ. Όμως, πολύ σύντομα θ' ανακαινισθεί 2, θα μεταμορφωθεί και θ' αναστηθεί, όπως Εγώ ο Κύριος Αναστήθηκα.

    Δεν θα βρίσκεται πλέον σ' αυτή την αξιοθρήνητη κατάσταση. Oι εχθροί Μου κατέστρεψαν το Ναό Μου, αλλά με τη Δύναμή Μου που κατεβαίνει από τον Oυρανό και με τη Χάρη Μου, Εγώ, ο Κύριος, ξανάχτισα το Ναό Μου σε τρεις μέρες μόνο. Σου υπόσχομαι ότι η Εκκλησία Μου θ' αναβιώσει. Θα Την ανακαινίσω και θα Τη μεταμορφώσω, όπως μεταμορφώθηκα. Θα ξαναχτίσω το Ναό Μου και η Δικαιοσύνη θα είναι η ζώνη της μέσης Της, η Πίστη, η ζώνη των πλευρών Της 3 και η Αγνότητα θα είναι ο Πυρσός Της, για να οδηγήσει όλους αυτούς, που βεβήλωσαν το Όνομά Μου, στο Φως της και να τους εξαγνίσει. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ, Ο ΑΜΝΟΣ, ΘΑ ΖΩ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑ ΔΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ. Τότε, όπως μια μητέρα που παρηγορεί τα παιδιά της, έτσι κι Εγώ θα σας παρηγορήσω ακόμη περισσότερο. Θα τυλίξω γύρω σας τα Χέρια Μου με τόση αγάπη. Αχ, αγαπημένα παιδιά, σας ετοιμάζω για να ζήσετε ένα Νέο Oυρανό και μια Νέα Γη, μια Γη γεμάτη καρπούς που βγαίνουν από το Δένδρο της Ζωής. Oι καρποί Του θα φέρουν τα ονόματα της Ειρήνης, της Αγιότητας και της Αγάπης, αφού η Ρίζα Του 4 είναι η Αγάπη.

    Τότε, πλήρεις Πνεύματος Αγίου, θ' ατενίσετε Εμένα, το Θεό σας, όπως στην πρώτη Πεντηκοστή. Το Πνεύμα Μου θα σας γεμίσει με Αγάπη... Τον Κήπο Μου θα τον ομορφύνω, θα ποτίσω τα παρτέρια Μου, η Δρόσος της Δικαιοσύνης Μου θα κατέβει επάνω σας και το Φως Μου θα δυναμώσει τους μίσχους σας, κάνοντας να λάμψει η διδασκαλία Μου. Θάρρος, κόρη Μου, θάρρος, αγαπημένοι. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να ζείτε στην ερημιά, όμως το Τέλος αυτών των Καιρών είναι κοντά σας.

    Σύντομα θα έρθω να σας εξαγνίσω. Εγώ, ο Κύριος, σας διαβεβαιώνω ότι θα σας αιφνιδιάσω, ρίχνοντας πάνω σας το Φως Μου. Oι Oυρανοί Μου θα κάνουν τη γη να σαλέψει και όλοι αυτοί που Με αγαπούν θα Με δοξάσουν, κλίνοντας το γόνατο. Και πολλοί θα Με θυμηθούν και θα επιστρέψουν σε Μένα - αυτό θα γίνει γνωστό ως η Μεγάλη Μεταστροφή της Εκκλησίας. Αλλά, προς μεγάλη Μου θλίψη, θα υπάρξουν αυτές οι πείσμονες ψυχές που βλασφήμησαν το Άγιο Όνομά Μου και μάχονται με το μέρος του αντιπάλου Μου. Aυτές οι ψυχές θα Με απορρίψουν ακόμη περισσότερο. Όταν γίνει αυτό, ο Σατανάς θα τις σαρώσει και θα τις παρασύρει μαζί του στο Αιώνιο Πυρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή