Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Η Χαβάη είναι ακριβώς η αρχή! Πολύ ισχυρή προφητεία!

Φαίνεται ότι το επόμενο όραμα και προφητεία που δόθηκε στη Julie Whedbee το 2015 μπορεί τώρα να γίνει πραγματικότητα και αυτό που βλέπουμε στη Χαβάη είναι ίσως μόνο η κορυφή του παγόβουνου! Χθες το ηφαίστειο Fuego στη Νότια Γουατεμάλα ξέσπασε εκρηκτικά για δεύτερη φορά φέτος, εκτοξεύοντας τέφρα 10.000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Χθες το βράδυ υπήρξε ένας μεγάλος σεισμός μεγαλύτερος από 5 μεγέθους στην κορυφή του Kilauea και υπάρχει μια τεράστια αλλαγή που λαμβάνει χώρα γύρω από τον κρατήρα.
Η προφητεία από την ιστοσελίδα Iamcallingyounow.blogspot.com της Julie Whedbee.


Έλαβα αυτό το όραμα και το μήνυμα σήμερα, 5 Νοεμβρίου 2015. Καθώς αυτά τα λόγια ήρθαν μέχρι σήμερα το πρωί, μου έδειξε ότι το εσωτερικό της γης ανοίγει και χωρίζει, με ρωγμές που συμβαίνουν ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο, ανοίγοντας έπειτα σε πολύ μεγάλες τρύπες και ρωγμές η επιφάνεια. Στη συνέχεια, υπήρξε ένα μεγάλο τράνταγμα. Ο πατέρας είπε ότι αυτή η ρωγμή και η διάσπαση στο εσωτερικό της γης συμβαίνει τώρα, πολύ γρήγορα. 
Μιλήστε κόρη, γιατί εύχομαι ο λαός μου να καταλάβει τι πρέπει να γίνει. Οι Ηνωμένες Πολιτείες περιβάλλουν τους εχθρούς της και θα λεηλατηθούν. Η προδοσία σου στο Ισραήλ θα προκαλέσει καταστροφή, καθώς οι ηγέτες σου έχουν προδώσει τον λαό. 
Καλιφόρνια, Καλιφόρνια, Καλιφόρνια, ωχ, πώς θλίβεις την καρδιά Μου. Θα σε καταστρέψω και όλα τα βδελύγματα που υπήρξαν μολύνσεις στα μάτια Μου. Νέα Υόρκη, θα σε κάψω και θα χάσω την πόλη σου. Θα χαθείτε στην καύση των σκουπιδιών και της στάχτης. Μαϊάμι, το κύπελλο της ανομίας σου ξεχειλίζει και θα σε καταστρέψω και θα σε καταστρέψω με την κακία σου.
 Τα θεμέλια κάτω από τη γη σπάνε. Εγώ προκαλώ τη γη να ανοίξει το στόμα της και πολλά μέρη θα τα  καταπιεί και δεν θα υπάρχουν πια. 
Μια μεγάλη και τρομερή μέρα έχει έρθει, η Ημέρα του Κυρίου είναι μια μέρα μεγάλου πόνου και σκοταδιού. Ποιος θα αντέξει αυτό το μεγάλο κούνημα που φέρνω; Ποιος θα βρεθεί άξιος να ξεφύγει από τις κρίσεις των ασεβών και των αδικητών; Ποιος από σας έχει προσέξει τις προειδοποιήσεις Μου να περπατήσουν το μονοπάτι της 
αγιότητας και της αγνότητας; 
Αμερική, Με δοκιμάσατε σκληρά και συνεχίζετε να με συγχωρείτε ανοιχτά.
Εγώ δεν θα μπερδευτώ!
Έχεις σπάσει τη διαθήκη που έκαναν οι προγόνοι σου μαζί Μου και έριξες τους νόμους μου. Δεν έχετε τίμημα, είστε ντροπιασμένοι και είστε ντροπή εν τη όψη Μου. Θα σας προκαλέσει να πνίξετε καθώς σας κάνω να πίνετε το δικό σας εμετό και βρωμιά. Το αίμα και οι κραυγές των αθώων είναι στα χέρια σας. 

Είμαι έτοιμος να κουνήσω αυτή τη γη δυνατά και όλοι θα ξέρουν ότι  
είμαι ο Θεός!
Οι ηγέτες σας ζήτησαν τη διάσπαση της Αγίας μου γης, γι 'αυτό θα διαιρέσω τη γη σου. 
Θα μιλήσω τώρα σε εκείνους που παρέμειναν στη διαθήκη μαζί Μου. Οι δικοί μου που περπατούν στην αγνότητα και την αλήθεια, οι δικοί μου που υπακούουν στον Λόγο Μου και είναι ενωμένοι με τον Εαυτό σας για την μεγάλη έκρηξή Μου. Καθώς όλοι σβήνουν γύρω σας, θα έχετε την υπερφυσική ειρήνη Μου και μεγάλα θα είναι τα κατορθώματά σας στο όνομά Μου. Μιλώ σε όλους τους άντρες και τις γυναίκες μου που γνωρίζουν στις καρδιές τους ότι τους ετοιμάζω για κάτι μεγαλύτερο. Έχω μιλήσει στα πνεύματά σας για την επανατοποθέτηση. για μερικούς, μετεγκατάσταση; για μια μεγάλη μετάβαση είναι πάνω σου. Πολλοί από εσάς θα πρέπει να αποχωρήσετε από όλα όσα γνωρίζετε - οικογένεια, σχέσεις, απασχόληση, υποτροφίες - για μια καινούργια εποχή, είναι η νύφη μου, το υπόλοιπο μου. Η δουλειά που έχω να κάνετε είναι έξω από τις παραμέτρους και τη διάσταση στην οποία λειτουργούσατε προηγουμένως. 
Είναι ζωτικής σημασίας να έρθετε σε Μένα τώρα για οδηγίες και συμβουλές, πάντα έτοιμοι να μετακομίσουν και να κάνουν τη προσφορά μου. Προσευχήσου να χρησιμοποιείς δυνατά στο Πνεύμα, και πρέπει να γίνει. Η Νύφη Μου θα ξεπεράσει το διάστημα και το χρόνο για να εκπληρώσει το σκοπό της σε αυτή τη γη. 
Καθώς το σκοτάδι καλύπτει αυτά τα εδάφη και το ισχυρό αλώνισμα γίνεται, το υπόλοιπο Μου θα ξέρει μόνο την υπερφυσική δόξα, καθώς το χρίσμα Μου πάνω σε σας θα προκαλέσει ισχυρές εκδηλώσεις από το Βασιλικό Βασίλειο Μου. 
Θυμηθείτε όλα όσα σας έχω πει. Καθώς το σκοτάδι γίνεται σκοτεινότερο, τα φώτα Μου θα λάμψουν φωτεινότερα. Δεν υπάρχει τίποτα που δεν θα κάνετε όταν μένετε μέσα Μου, στο Όνομά Μου, στην Παρουσία Μου, πάντα ...
Η Νύφη Μου, έχεις επιλεγεί πριν από την ίδρυση του χρόνου να είσαι εδώ σ 'αυτή τη σφαίρα τώρα, να αλλάξεις αυτήν την πραγματικότητα, να είσαι η έκφραση του καθαρού Πνεύματος, όπως αρχικά δημιούργησα όλη την ανθρωπότητα. 
Το αρχικό σχέδιο, εάν ήθελε, ήταν για τον άνθρωπο να φτιαχτεί στην εικόνα και την ομορφιά Μου σε αυτή τη σφαίρα, ως εκ τούτου να φέρει τον Ουρανό στη γη - έρχεται η Βασιλεία Σου, η θέλησή σου γίνεται στη γη όπως είναι στον Ουρανό. Σας σχεδιάσαμε και σκοπεύαμε να είμαστε η Αντανάκλαση Μου, επομένως, δεν πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ μας. Είμαστε ένα Πνεύμα.
Η κραυγή έχει βγει για να ωριμάσουν οι ώριμοι Μου. Η δόξα μου αναδύεται σε σας και μέσα από σας. 
Μην εξαπατήσετε ούτε να κουράσετε τις αγάπες Μου. Όλα ξεκινούν όπως έχει λεχθεί και αυτό που έχει τεθεί σε κίνηση δεν θα σταματήσει. Κρατήστε τα πόδια σας σταθερά φυτευμένα μέσα Μου, το Βράχο και το μοναδικό ίδρυμα. Νιώστε τη βιασύνη της έντονης αναπνοής Μου πάνω στις χώρες. 
Με τόλμη και με εξουσία Τα παιδιά μου παίρνουν τις θέσεις σας. 
Να είστε ισχυροί και με καλό θάρρος.
ΕΡΧΟΜΑΙ
Ιησούς.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ
I ΑM CALLING YOU NOW : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου