Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Πολεμος στο 19 , Τζοκερ στο 19 …τι αλλο να κανει το 19 ;

Δεν συνεχισα να ανεβαζω οχι επειδη δεν συνεχιζει αλλα επειδη δεν θελω να αφιερωσω την σελιδα σε ενα μονο φαινομενο ..
Η εποχη μας ειναι τιγκα στα φαινομενα …!

Εμαθα σημερα οτι εγινε ανατροπη στο εγκλημα της Αμερικανιδας βιολογου και οτι δεν βρεθηκε dna του δραστη που ειχε ομολογησει οτι την βιασε και την σκοτωσε ..!
Εφαγα τρεις ωρες να βρω το αρθρο που εχω μιλησει για αυτο , η το βιντεο ..η πληροφορια πια καλπαζει και με χει ξεπερασει στο να θυμαμαι πως και τι ..!
Αν καποιος αναγνωστης θυμαται τι εχουμε πει που το εχουμε πει να μου το δωσει …παρακαλω πολυ ..αν υπαρχει ακομα και δεν ζω ενα μαντελα εφεκτ παλι !
Πολλες φορες αναλυω θεματα σε κλειστα τσατ η σε παρεες με φιλους και το συγκεριμενο θεμα το εχω αναπτυξει απο τοτε ..στο ποσο ευκολο ειναι ενας πατερας ηρεμος ανθρωπος να γινεται ξαφνικα ενα ζωο που σκοτωνει και βιαζει ..!
Ειχα πει απο τοτε οτι ειναι αλλιως τα πραγματα και οτι απο πισω ειναι αλλα θεματα πιο κρυφα και επικυνδινα…!
Ελπιζω να τα ειχα γραψει ..και οχι μονο να τα ειχα πει ..καποια στιγμη εχω την εντυπωση οτι τα εχω πει σε συνεντευξη ..αλλα παλι δεν βρηκα τιποτα ..αρα η ειναι ενα προσωπικο μαντελα εφεκτ ,..η η μαυρη τρυπα της φιμωσης του λογου μεγαλωσε ακομα λιγο ..!

Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου