Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΜΑΣΚΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΤΩΝ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΗΣ CIA-ΜΑΙΚΛ ΤΖΑΚΣΟΝ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ QANON.

 


Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

Η Cathy O’Brien σχετικά με τον πραγματικό λόγο για τις μάσκες: «Η κόρη μου φτιάχτηκε για να φορέσει μάσκα από την ηλικία των δύο ως μέρος του προγραμματος πλύσης εγκεφάλου της CIA MKUltra »-Michael Jackson Ζωντανή συνεργασία με την QANON.

Χωρίς αναπνοή
Σύμφωνα με την Cathy O’Brien: Όταν ο Covid χτύπησε, αρνήθηκα να εγκαταλείψω την επιλογή μου να αναπνεύσω ελεύθερα. Δεν έχω φορέσει ποτέ μάσκα.
Οι καταχραστές του μυαλού του Deep State New World Order είχαν αναγκάσει την κόρη μου Kelly να φορέσει μάσκα από την ηλικία των 2 ετών, περιορίζοντας περαιτέρω τη ροή οξυγόνου της που είχε ήδη εμποδιστεί από το άσθμα.
Η μάσκα δεν είχε κανένα όφελος για την υγεία και χρησίμευσε μόνο για να δείξει σε αυτούς που γνωρίζουν ότι μεγάλωσε στον ίδιο MK Monarch-Project Monarch με τον Μάικλ Τζάκσον. Μάσκες και γάντια. Χωρίς ταυτότητα. MK Ultra.

Michael Jackson Is Alive, Working With Q Anon – Faked His Death – Trump Protected MJ From NWO



Η γνώση είναι η υπεράσπισή μας ενάντια στον έλεγχο του μυαλού και γνωρίζω απόλυτα ότι ο φόβος «do or die(κάντο ή πέθανες)» είναι ο βασικός παράγοντας του MK Ultra.
Το MK Ultra είναι το απόλυτο WMD των Deep State New World Order που έχασε τον έλεγχο των Η.Π.Α όλο το 2016.
Η επιβαλλόμενη βία που καλύπτεται ως «ειρηνικές διαμαρτυρίες» για τις οποίες η ζωή τους έχει σημασία εν μέσω αυτού του παγκόσμιου εφιάλτη που «κάνει ή πεθαίνει» απαιτεί να ξυπνήσουμε για να ανακτήσουμε την έμφυτη ελευθερία μας.

Χαμόγελαστά πρόσωπα
Τα άτομα που δεν φορούν μάσκες έχουν συνομιλίες. Με τη λογοκρισία μέσων που ελέγχει την καθημερινή μας αφήγηση, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να μιλάμε με τον καθένα.
Ποτέ δεν ήμουν αντιμέτωπη ούτε αποφεύχθηκε με κανέναν τρόπο που δεν φορούσα μάσκα.
Δεδομένου ότι δεν ζω σε μια «νοοτροπία θυμάτων», έχω προχωρήσει στη ζωή μου χωρίς να μιλήσω για το παρελθόν μου σε όλους που συναντώ.

Το έγραψα στα βιβλία μου για όσους ενδιαφέρονται και τολμούν να γνωρίζουν την αλήθεια στον έλεγχο του μυαλού.
Οι άνθρωποι που συναντώ καθημερινά δεν γνωρίζουν το παρελθόν μου, ούτε αμφισβητούν γιατί δεν φοράω μάσκα.
Αντ ‘αυτού ρίχνουν ή αφαιρούν τις μάσκες τους, ενώ μοιράζονται ευγνωμοσύνη ένα χαμόγελο και συνομιλίες για τα πάντα, από τον καιρό έως την πολιτική.

Η εκπαίδευση 101 της CIA διδάσκει ότι τα «καλύτερα ψέματα έχουν τις ρίζες τους στην αλήθεια». Ναι, υπάρχει ένας ιός όπως κάθε χρόνο.
Ναι, η κόρη μου είχε σοβαρό άσθμα και, υπό τον ρομποτικό έλεγχο μυαλού MK Ultra, δεν μπορούσα να σκεφτώ να αφαιρέσω τη μάσκα της ώστε να αναπνεύσει ευκολότερα.

Αυτός είναι ένας ισχυρός λόγος για τον οποίο ποτέ δεν θεωρώ δεδομένη τη δωρεάν σκέψη.
Ούτε χάνω την ευκαιρία να αναπνέω για να τιμήσω την Κέλι, τον Μαρκ και την ενδυναμωτική σοφία που μοιράστηκε μαζί σας. όλα. Η αλήθεια, όπως η Αγάπη, ζει!
Αναλαμβάνω προσωπική ευθύνη για τη ζωή μου τώρα που μπορώ να σκεφτώ να το κάνω. Η ελεύθερη σκέψη είναι ιερή και συνοδεύει την ικανότητα να ζει σε αρμονία με τον πραγματικό σκοπό της ζωής. Ζω αγάπη, συμπόνια και ανησυχία για την ευημερία των άλλων.

Χαμογελάω πολύ από τότε που ο Μάρκος με διέσωσε το 1988, αγκαλιάζοντας με ευγνωμοσύνη και γιορτάζοντας την πραγματικότητα ότι είμαι ελεύθερος επιτέλους!

Από την Cathy O’Brien, επιζών της MKUltra και θύμα εμπορίας παιδιών σε ισχυρές «ελίτ». Είναι η συγγραφέας του «TRANCE Formation of America: True story story of a mind control slave».

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ

nikosxeiladakis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου