Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

Στις 14 Φεβρουαρίου... 💘

 

... του αγίου Βαλεντίνου.. όλα τα ευρωπαϊκά κομβόι θα φτάσουν στις Βρυξέλες να εκδηλώσουν την αγάπη τους στους νεοταξίτες... 🤣  

 


 

UK - Nothing to Lose 


 

 Ελεύθερη μετάφραση τραγουδιού:


Δεν έχω τίποτα να χάσω 

Τώρα μπορώ πραγματικά να το σπάσω
Τίποτα να χάσω - Τώρα δεν χρειάζεται να προσποιούμαι
Αν δεν μπορείς - Ξέχνα το.. 

Τίποτα να χάσω - Αν δεν τα κάψω.. θα τ'αφήσω

Δεν έχω τίποτα να δείξω, Κανείς δεν μπορεί να με σταματήσει!

φεύγω,


κλωτσάω τις φτέρνες μου και Οι τροχοί μου ξεκινούν!

Ναι, ναι...

Δεν έχω τίποτα να χάσω - Πρέπει να τρέξω για τη ζωή μου!
Δεν έχω τίποτα να χάσω - Σημάδεψε και φώτισε με φώτα αναζήτησης
 

Δεν έχω τίποτα να χάσω - Είμαι έτοιμος να περάσω τα σύνορα!
Δεν έχω τίποτα να χάσω - Θα το κάνω να κολλήσει αυτή τη φορά!

 

Τίποτα να επιδείξω, κανείς δεν θα με σταματήσει, φεύγω..
Κλωτσάω τις φτέρνες μου, γυρίζω τους τροχούς και φεύγω σήμερα!

Ναι, ναι...
diodotos-k-t.blogspot.com
Είμαι έτοιμος να περάσω τη γραμμή των συνόρων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου