Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Πώς είναι σήμερα στα 80 τους τρεις πρωταγωνίστριες του παλιού ελληνικού σινεμά (ΦΩΤΟ).

01_0
Tρία πρόσωπα πολύ οικεία στο τηλεοπτικό κοινό. Τρεις πρωταγωνίστριες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου που άφησαν το δικό τους στίγμα μέσα από τις ασπρόμαυρες ταινίες οι οποίες ακόμα προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση. Η Ρία Δελούτσητης «Παριζιάνας», η Νίτσα Μαρούδα από το «Δεσποινίς Διευθυντής» και η Ελένη Προκοπίου παρτενέρ του Βαγγέλη Σειληνού, έκαναν θραύση στις ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Γιατί απομακρύνθηκαν από τα φώτα της δημοσιότητας και πώς είναι σήμερα στο κατώφλι των 80 ετών.

Ρία Δελούτση: Ο μοναχογιός της σκοτώθηκε 38 ετών σε τροχαίο με μηχανή 
Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας μαζί με τον σύζυγο και τα εγγόνια της ζει εδώ και χρόνια η σεξοβόμβα του ελληνικού κινηματογράφου και Σταρ Ελλάς 1961, Ρία Δελούτση. Σύμφωνα με τον Νίκο Νικόλιζα, η ηθοποιός που έχει πάρει μέρος σε 32 ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου δεν μπορεί να ξεπεράσει τον ξαφνικό θάνατο του γιου της, Γιώργου, το 2010.Ρία Δελούτση
Ο μοναχογιός της σκοτώθηκε σε ηλικία 38 ετών την ώρα που πήγαινε στη δουλειά του με τη μηχανή του. Η πρώην σεξοβόμβα του ελληνικού κινηματογράφου, την οποία το τηλεοπτικό κοινό θυμάται μεταξύ άλλων στο πλευρό του Χρόνη Εξαρχάκου και της Ρένας Βλαχοπούλου στην «Παριζιάνα» είναι σήμερα 75 ετών, και ζει στα δυτικά προάστια της Αττικής με μόνη παρηγοριά τα εγγόνια της.Ρία Δελούτση
Η Ρία Δελούτση έχει πατέρα Ιταλό και μητέρα Ελληνίδα. Σε ηλικία δεκαπέντε χρόνων έδωσε εξετάσεις σαν εξαιρετικό ταλέντο στο θέατρο Ρεξ με το έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα «Ματωμένος Γάμος και πέρασε παμψηφεί. Γράφτηκε στη Σχολή Θεάτρου και Κινηματογράφου Λυκούργος Σταυράκος και σπούδασε υποκριτική και δραματολογία. Δάσκαλοί της υπήρξαν οι : Γ. Θεοδοσιάδης, Τίτος Βανδής, Λυκούργος Καλέργης, Στέφανος Ληναίος, Λιάκος Χριστογιαννόπουλος, Τζ. Καρούσος, Γιάννης Βογιατζής και Αλίκη Βέμπο.
Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1960 μ’ ένα μικρό ρόλο στο έργο «Νυφιάτικο τραγούδι» του Ν. Περγιάλη. Ήταν μια παράσταση της Δραματικής σχολής που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός». Το 1961 εκλέχθηκε Σταρ Ελλάς και αναχώρησε για το Μαϊάμι των ΗΠΑ όπου συμμετείχε στο διαγωνισμό Μις Υφήλιος και κέρδισε τον τίτλο της «Μις Φιλία». Μετά τα διεθνή καλλιστεία, παρ’ όλο που της έγινε πρόταση να παραμείνει στις ΗΠΑ για να συμμετάσχει σε ταινία του Χόλιγουντ, επέστρεψε στην Ελλάδα και συνέχισε τις σπουδές της. Το 1962 αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή. Είναι παντρεμένη με τον ηθοποιό Βαγγέλη Πλοιό από το 1970 – τους πάντρεψε ο συνάδελφος και φίλος τους Σταύρος Παράβας. deloytsi.jpg
Νίτσα Μαρούδα: «Δεν πηγαίνω πουθενά. Δεν με ενδιαφέρει αυτό το κομμάτι που λέγεται δημοσιότητα»
Νίτσα Μαρούδα
Η ηθοποιός Νίτσα Μαρούδα ( πεθερά του πρώην Προέδρου της Ν.Δ Ευάγγελου Μεϊμαράκη) γεννήθηκε στην Πάτρα το 1935. Σπούδασε στην σχολή μουσικού θεάτρου του μεν. Θεοφανίδη. Πρώτη της εμφάνιση ήταν το 1959 στο θέατρο «Κυβέλης» στο έργο των Δημ. Βασιλειάδη – Ναπ. Ελευθερίου «Καινούργια Αθήνα». Εμφανίστηκε σε διάφορους θιάσους, αλλά εγκατέλειψε νωρίς το θέατρο και εμφανίστηκε ως «κομπέρ» σε διάφορα νυκτερινά κέντρα. Πήρε μέρος σε πολλές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου όπως: Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες (1960), Κατήφορος, Δεσποινίς Διευθυντής, Φυγή, Ένα αστείο Κορίτσι κ.α ενώ συμμετείχε σε τηλεοπτικές σειρές της δημόσιας τηλεόρασης όπως: Η Γειτονιά μας του Κώστα Πρετεντέρη (ΥΕΝΕΔ 1972), Ο Κύριος Συνήγορος (YENED 1970), Στον προπομπό της της τηλεοπτικής σειράς «Η γειτονιά μας», «Τα Παιχνιδίσματα» (ΥΕΝΕΔ 1971) σε σενάριο Κώστα Πρετεντέρη σε σκηνοθεσία Πέτρου Λεωκράτη σε παραγωγή Νίκου Νικολαρέα – Sandi Nikolareas.
nitsa_maroyda.jpg
Η Νίτσα Μαρούδα αποτραβήχτηκε από τα φώτα της δημοσιότητας το 1980 και μετά την ταινία «Υποψήφιοι βουλευτές και βουλευτίνες». Η ηθοποιός έχει ξεπεράσει τα 80 και μιλώντας στον Νίκο Νικόλιζα αποκάλυψε την καθημερινότητά της: «Έχω μεγαλώσει, αγαπητό μου παιδί. Δεν βγαίνω σχεδόν καθόλου έξω. Καμιά φορά βγαίνουμε με τον γαμπρό μου, τον Βαγγέλη (σ.σ.: Μεϊμαράκη) και την κόρη μου (σ.σ.: την Ιωάννα, που απέκτησε από τον γάμο της με τον Συμεών Κολοκοτά) για να ξεσκάσω και πάλι μέσα». Το πραγματικό της όνομα είναι Ελένη Μαρούδα και γεννήθηκε στην Πάτρα. «Από τα παιδικά μου χρόνια το θέατρο είχε μπει στην καρδιά μου και το υπηρέτησα πιστά μέχρι και στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Όταν η κόρη μου παντρεύτηκε, είπα στον εαυτό μου “Νίτσα, στοπ” και σταμάτησα να παίζω. Το παρελθόν μου αυτό το έχω απαλείψει εντελώς. Και όταν λέμε εντελώς, το εννοώ».
Η γνωστή ηθοποιός αποκαλύπτει, επίσης, αν κάποιος συνάδελφός της, της λείπει. «Κανένας! Όσο σκληρή και αν φαίνεται αυτή η απάντησή μου. Με όλους είχα μια συνεργασία. Τίποτα άλλο. Και με τον Δαλιανίδη, που πολλοί μας θεωρούσαν επιστήθιους φίλους, δεν είχαμε σχέσεις φιλικές. Ήμουν εκτός του καλλιτεχνικού στερεώματος. Απλώς, κοίταζα να κάνω τη δουλειά μου και τίποτα περισσότερο. Ήταν αγώνας επιβίωσης για μένα το επάγγελμά μου. Ακόμα και σήμερα με θυμούνται πολλοί συνάδελφοί μου, αλλά ξέρουν ότι και προσκλήσεις να μου στείλουν δεν θα εμφανιστώ». Στο γεγονός αν θα παρακολουθήσει φέτος τις παραστάσεις που βασίζονται σε κινηματογραφικά σενάρια της δεκαετίας του ’60, στην οποία εκείνη πρωταγωνιστούσε απαντάει. «Όχι, αγόρι μου. Δεν πηγαίνω πουθενά. Αποφεύγω τα πάντα, γιατί δεν με ενδιαφέρει αυτό το κομμάτι που λέγεται δημοσιότητα. Ο κύκλος της υποκριτικής τέχνης έχει κλείσει για μένα από τις αρχές του ’80».Νίτσα Μαρούδα
Η φωτογραφία της Νίτσας Μαρούδα είναι από το συνάδελφο της Λεωνίδα Νικολαΐδη μαζί με τον ηθοποιό Βαγγέλη Κομματά.
Ελένη Προκοπίου: Πήρα πολλά κιλά μέχρι να σουλουπωθώ, ο κινηματογράφος είχε σβήσειΕλένη Προκοπίου
H Ελένη Προκοπίου υπήρξε μία από τις γνωστότερες ηθοποιούς και χορεύτριες του ελληνικού κινηματογράφου και παρτενέρ για αρκετά χρόνια με τον Βαγγέλη Σειληνό. Ωστόσο, η όμορφη ηθοποιός έβαλε νωρίς τέλος στην καριέρα της, η οποία ξεκίνησε το 1960 και «ολοκληρώθηκε» με την ταινία το «Το Κοροϊδάκι της Πριγκηπέσας», το 1972.
Σπούδασε χορό στη Σχολή Χορού της Λουκίας Σακελλαροπούλου μαζί με τη Μάρθα Καραγιάννη και σαν παιδιά έδιναν παραστάσεις στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Η Ελένη Προκοπίου έλαβε μέρος σε συνολικά 23 ταινίες. Εκτός από τον Βαγγέλη Σειληνό αποτέλεσε κινηματογραφικό ζευγάρι και με τον Γιώργο Πάντζα (έπαιξαν μαζί σε πέντε ταινίες). Η 80χρονη ηθοποιός μετά από 46 χρόνια και ανέφερε τους λόγους για τους οποίους έβαλε τελεία στην πορεία της στον χώρο της υποκριτικής.
«Δεν είμαι ακριβοθώρητη. Απλώς όταν είπα τέλος ήταν και τέλος. Ήταν άλλες οι εποχές εκείνες, πολύ πιο δύσκολες. Αν αυτοί που συνεργαζόσουν δεν σε συμπαθούσαν, σε τελείωναν. Όμως εγώ εξαφανίστηκα για δύο λόγους: πρώτον, παντρεύτηκα και είχα πάνω από όλους και όλα την οικογένειά μου και, δεύτερον, πέρασα πολύ μεγάλη ταλαιπωρία με ορμόνες και τέτοια για να μείνω έγκυος στη μονάκριβη κόρη μου. Είχα πολλά γυναικολογικά προβλήματα μέχρι να αποκτήσω παιδί και πήρα πολλά κιλά με όλα αυτά. Μέχρι να σουλουπωθώ, ο κινηματογράφος είχε σβήσει. Είμαι τρισευτυχισμένη γιατί έχω αποκτήσει την υπέροχη κόρη μου Ειρήνη, η οποία μου χάρισε δύο υπέροχες εγγονές. Την είχαμε τάξει στην αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου, λόγω των προβλημάτων που σας προανέφερα» είπε για την κόρη της και πλέον καμαρώνει την εγγονή της, η οποία ακολουθεί τα δικά της βήματα.prokopiou.jpg
makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου