Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

Αν ήμουν ο διάβολος…

 


Αν ήμουν ο Πρίγκηπας του Σκότους, θα ήθελα να βυθίσω ολόκληρο τον κόσμο στο σκοτάδι… Θα είχα το 1/3 των οικημάτων και τα 4/5 του πληθυσμού, αλλά δε θα ήμουν ευτυχισμένος εάν δεν είχα το καλύτερο κομμάτι του…

Γι’ αυτό…

Θα έκανα τα πάντα προκειμένου να κατακτήσω αρχικά τα κράτη με τον μεγαλύτερο πληθυσμό. Για να το πετύχω αυτό, θα χτυπούσα πρώτα τις εκκλησίες. Εκεί που συγκεντρώνονται οι χριστιανοί. Θα άρχισα να τους ψιθυρίζω στ’ αυτιά, με τη σοφία του φιδιού! Θα σας ψυθίριζα: «καν’ τε αυτό που θέλετε! Οι κανόνες είναι για να σας περιορίζουν την ευτυχία.»…

Στους νέους θα ψυθίριζα ότι ο Χριστός είναι ένα παραμύθι. Οτι τα Ευαγγέλια είναι μια μυθοπλασία! Θα τους έπειθα ότι ο άνθρωπος δημιούργησε το Θεό και όχι το αντίθετο. Θα τους έπειθα ότι αυτό που τους λένε ότι είναι κακό, στην πραγματικότητα είναι καλό και θέλουν να τους το στερήσουν. Θα τους έπειθα ότι δεν υπάρχει Θεός και πως ούτε εγώ υπάρχω…

Στους μεγαλύτερους θα τους δίδασκα να προσεύχονται μαζί μου: «πάτερ ημών, ο εν τοις χρηματιστηρίοις…»…

Θα δίδασκα τους συγγραφείς να γράφουν μία συναρπαστική λαμπρή λογοτεχνία που θα έκαναν όλα τα υπόλοιπα να μοιάζουν βαρετά κι αδιάφορα. Θα γέμιζα την τηλεόραση με «βρώμικες» και πονηρές ταινίες…

Θα δημιουργούσα ναρκωτικά που θα τα πουλούσα παντού! Σε άντρες, γυναίκες, παιδιά… Παντού! Χωρίς καμία διάκριση. Και σε όσους δε θα έπαιρναν ναρκωτικά θα τους μπούκωνα με χάπια από τις φαρμακοβιομηχανίες που θα είχα υπό τον έλεγχό μου…

Αν ήμουν ο διάβολος, θα έβαζα τις οικογένειες να τσακώνονται μεταξύ τους. Τις εκκλησίες να πολεμούν μεταξύ τους. Τα Εθνη να πολεμούν μεταξύ τους, ώσπου να καταστραφούν ένα ένα…

Θα γοήτευα τα ΜΜΕ με υποσχέσεις για υψηλούς μισθούς, ώστε να φούντωναν τις φωτιές που θα άναβα.

Αν ήμουν ο διάβολος, θα ενθάρρυνα τα σχολεία να δημιουργήσουν νέους εκλεπτυσμένους διανοητές που θα αγνοούσαν την έννοια της πειθαρχίας και του σεβασμού. Θα τους ενθάρρυνα να δημιουργήσουν άξεστους και ασεβείς νέους, με τέτοιο τρόπο ώστε πριν καν το καταλάβουν, τα σχολεία να γεμίσουν με όπλα και ναρκωτικά.

Θα έβαζα τους δικαστές να προασπίζονται την πορνογραφία, θα τους έκανα πόρνους και ανώμαλους για να εξαγοράζονται εύκολα και κάθε έννοια δικαιοσύνης να εξαφανιστεί. Θα τους έβαζα να βγάλουν τις εικόνες του Χριστού από τις δικαστικές αίθουσες. Υστερα θα φρόντιζα να εξαφανιστούν οι εικόνες από τα σχολεία κι από παντού.

Και στις εκκλησίες Του, θα έκανα την ψυχολογία θρησκεία και θα τους έκανα να θεοποιήσουν τις επιστήμες. Θα έκανα τους παπάδες και τους μοναχούς σε όλες τις βαθμίδες, να λατρεύουν αγοράκια, κοριτσάκια και χρήμα…

Αν ήμουν ο διάβολος, θα τους έκανα να έχουν ως σύμβολο του Πάσχα ένα αυγό κι ως σύμβολο των Χριστουγέννων έναν ανύπαρκτο «άγιο». Θα έβγαζα τις φάτνες από τα σπίτια τους και θα τα γέμιζα με έλατα…

Αν ήμουν ο διάβολος, θα έπαιρνα από τους έχοντες χρήματα και θα τα έδινα σ’ εκείνους που θέλουν, ώσπου να τους κόψω κάθε κίνητρο για φιλοδοξία.

Και τι πιστεύετε; Δε θα μπορούσα να κάνω πόλεις και κράτη ολόκληρα να προάγουν τον τζόγο ως το μοναδικό τρόπο για να πλουτίσει κάποιος;

Θα πρόσεχα πάρα πολύ αυτούς που αγαπούν πολύ:

  • Την Πατρίδα τους
  • Τη σκληρή δουλειά
  • Την ηθική

Θα φρόντιζα να τους γελοιοποιούν οι άνθρωποι. Να τους αποστρέφονται…

Θα έπειθα τους νέους ότι ο γάμος είναι μια παλαιομοδίτικη συνήθεια. Θα τους έπειθα ότι η ανταλλαγή συντρόφων και το αδιάκριτο σεξ, έχουν περισσότερη πλάκα και διασκέδαση. Θα τους έπειθα ότι όσα βλέπουν στην τηλεόραση είναι τα σωστά.

Ετσι, θα μπορούσα να τους ξεγυμνώσω δημόσια. Να τους κάνω να κυκλοφορούν γυμνοί στους δρόμους. Κι ύστερα, θα τους έριχνα στο κρεββάτι με ένα κάρο ασθένειες που δε θα μπορούσαν να θεραπεύσουν.

Αν ήμουν ο διάβολος, θα τους έπειθα ότι κινδυνεύουν από μία σοβαρή ασθένεια και ότι θα έπρεπε να πάρουν το φάρμακο που θα τους δώσουν αυτοί που με υπηρετούν. Και τότε, αυτοί θα έτρεχαν να σώσουν τη ζωούλα τους και να πάρουν ό,τι θα τους έδινα, χωρίς να έχουν καταλάβει ότι το δικό μου φάρμακο είναι εκείνο που θα τους αρρωστήσει πραγματικά. Κι όλοι θα έκαναν το θέλημά μου…

Με λίγα λόγια, ΑΝ ήμουν ο διάβολος…

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙ… 

kanenazori.com

1 σχόλιο: