Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Είναι το 1938 και έρχεται για όλους τους συντηρητικούς.Πληροφορίες για όσα θα συμβούν στις ΗΠΑ.

 καθαρίζω

Όλοι θα έχουμε ενεργοποιηθεί και θα αναγκάσουν πολλούς από «εμάς τους συντηρητικούς», πιστούς Αμερικανούς και συντηρητικούς χριστιανούς. Αυτή η προειδοποίηση πρέπει να χρησιμεύσει ως ώθηση για να εισέλθουμε σε έναν προκλητικό τρόπο αντίστασης στην εγκληματική συμμαχία που έχει παραλάβει παράνομα τον έλεγχο της κυβέρνησής μας.

Έχω προειδοποιήσει και τώρα είναι η σειρά σας.

Πάντα ήξερα ότι έπαιζα με τη φωτιά σε σχέση με την υπερασπιστική μου εργασία και την ερευνητική δημοσιογραφία στα ανεξάρτητα media. Το προειδοποιητικό μου κάλεσμα έγινε χθες, όταν έφτασα στην  ώρα μηδέν για την προγραμματισμένη γενοκτονία της ομάδας μου.

Όταν ήμουν έφηβος, έγινα φίλος με δύο άντρες, μέσω του παιχνιδιού μπάσκετ, και θα τους ονομάσουμε «Richard» και «Steve». Ήταν και οι δύο λαμπροί, αστείοι, πολύ καλοί καλαθοσφαιριστές και γίναμε καλοί φίλοι. Έμεινα φίλος και με τους δύο άνδρες μέχρι να μετακομίσω στην Αριζόνα τη δεκαετία του 1980. Και οι δύο έγιναν επαγγελματικά και πολιτικά επιτυχημένοι και δεν ήξερα την έκταση των επιτυχιών τους μέχρι που το διάβασα στο Διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια. Ο "Richard" ήταν πραγματικά το δεύτερο άτομο που ταιριάζει σε αυτήν την περιγραφή. Αν και είχαμε διαφορετικές πολιτικές απόψεις από την αρχή, ήμασταν καλοί φίλοι. Οι άνθρωποι της δεκαετίας του '70 και του '80 μπορούσαν να ανεχτούν τις διαφορές και να παραμείνουν φίλοι. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, προσπάθησα να προσεγγίσω και τους δύο ανθρώπους. Η δουλειά μου στα μέσα ενημέρωσης επέστρεψε στη ζωή μου αρκετούς από τους πρώην φίλους και συναδέλφους μου τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια, έφτασα σε κάποιους και εκείνη την εποχή. Ο "Στιβ" απάντησε στην ερώτησή μου για το πώς ήταν και έχουμε σποραδική επικοινωνία και έχουμε κοινωνικοποιηθεί όταν επισκέπτομαι την οικογένεια στο Κολοράντο. Ο "Ρίτσαρντ" αγνόησε την επικοινωνία μου και ήταν προσωπικά βλαβερό γιατί είχαμε τόσες καλές αναμνήσεις.

Χθες, ο "Richard" επικοινώνησε μαζί μου απροσδόκητα. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που τον άκουσα, προσπάθησα να περπατήσω στη λωρίδα μνήμης και δεν ήθελε κανένα μέρος του. Φώναζε για έναν μόνο λόγο και προσπαθούσε να με προειδοποιήσει για το τι έρχεται στη ζωή μου, που απειλεί την ασφάλειά μου. Από το τηλέφωνο, μου έδειξε μια λίστα με «ανατρεπτικούς, εγχώριους, οικιακούς τρομοκράτες και ήμουν στη λίστα. Δεν ήμουν μόνο στη λίστα, το ίδιο και ο Στιβ Κουέιλ, ο Πολ Πρέστον και ο Μάικ Άνταμς. Και ναι, τους έχω ενημερώσει.

Δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τις εικόνες στο επάνω μέρος της σελίδας, οπότε δεν γνωρίζω την προέλευση του εγγράφου, εκτός από το ότι ήταν αρκετά σοβαρό ότι ένας παλιός φίλος με τον οποίο δεν έχω μιλήσει εδώ και 36 χρόνια, ήταν υποχρεωμένος να με προειδοποιήσει τι ερχόταν. Το έγγραφο ανέφερε ότι τα κατά προσέγγιση ονόματα 300 ατόμων, κυρίως από τα alt media, έπρεπε να στρογγυλοποιηθούν. Ρώτησα αν το έγγραφο περιείχε κάποιες τελικές πληροφορίες διάθεσης και μου είπαν ότι "Τι πιστεύετε ότι συμβαίνει όταν οποιαδήποτε χώρα δημιουργεί μια λίστα πολιτικών εχθρών;" Είχα την απάντησή μου. Το έγγραφο προειδοποίησε επιλεγμένα άτομα να αποφύγουν κάθε επαφή με τα άτομα που περιλαμβάνονται στη λίστα. Πώς είναι η γυναίκα σου, τον ρώτησα. Ο «Ρίτσαρντ» δεν ήθελε κανένα μέρος της διαδρομής μου στη λωρίδα μνήμης. Είπε «Ντέιβ, κάποτε μοιράστηκες μια ξεχωριστή θέση στη ζωή μου και με βοήθησες να πιστέψω στον εαυτό μου. Αλλά σήμερα,

Δεν μου είπε γιατί συμπεριλήφθηκε σε αυτήν την επικοινωνία. Αν και είμαι εξοικειωμένος με τα περισσότερα δημόσια πράγματα που έχει κάνει, δεν μπορούσα να εξηγήσω τη σύνδεσή του με αυτήν τη διάδοση πληροφοριών. Για την ιστορία, δεν φοβάμαι. Είμαι προστατευμένος και όλοι ξέρουμε για τι πράγμα μιλάω. Πάντα υποπτευόμουν ότι είχα τοποθετηθεί σε μια λίστα. Θέλω να προειδοποιήσω εκατομμύρια άτομα στο αναγνωστικό κοινό, ότι κι εσείς, επίσης, είστε σε μια λίστα. Μείνετε συντονισμένοι, το μέρος σας σε αυτό θα αποκαλυφθεί σύντομα. 

Αυτό που έρχεται γίνεται ξεκάθαρο.

Γράφω αυτό το άρθρο για να επικοινωνήσω με όλη την Αμερική, ότι τα στοιχεία των Ανεξάρτητων ΜΜΕ δεν είναι τα μόνα που πρέπει να προβληματιστούν τις επόμενες εβδομάδες και μήνες. Περιμένω να συμβούν τα εξής με την ακόλουθη σειρά:

  1. Μαζικές ψεύτικες σημαίες, γεγονότα πολλών θυμάτων.
  2. Διακήρυξη στρατιωτικού νόμου και απαγόρευση κάθε ιδιωτικής οπλοκατοχής.
  3. Τα σημεία 1 και 2 θα χρησιμοποιηθούν για να αποσπούν την προσοχή από το επόμενο, δηλαδή την οικονομική κατάρρευση.
  4. Η εκκαθάριση θα είναι σε πλήρη ισχύ.
  5. Θα ξεκινήσει ο εμφύλιος πόλεμος. Κάποιοι αμερικανοί στρατιωτικοί θα αντισταθούν και ξένα στρατεύματα θα αναγκαστούν να υποστηρίξουν την εγκληματική ομάδα που διοικεί την κυβέρνησή μας. Και οι άνθρωποι αναρωτιούνται πώς ο Μπάιντεν θα μπορούσε να στερηθεί τέτοια συμπόνια ώστε να αφήσει χιλιάδες Αμερικανούς πίσω από τις εχθρικές γραμμές στο Αφγανιστάν!

 

Όποιος διαφωνεί με αυτήν την εγκληματική συμμαχία που κατέλαβε παράνομα τον έλεγχο της αγαπημένης μας χώρας κινδυνεύει σοβαρά και οι περισσότεροι από εμάς που είμαστε συντηρητικοί και ψηφίζουμε τον Τραμπ παραβιάζουμε ήδη τις πρόσφατες εντολές της DHS που βασικά έλεγαν ότι αν πιστεύετε ότι οι εκλογές του 2020 έχουν κλαπεί (το κάνω), αν πιστεύετε ότι μας λένε ψέματα για τον Covid και τους εμβολιασμούς (το κάνω) και αν διαφωνείτε με αυτήν τη διοίκηση (το κάνω), τότε είστε εγχώριος τρομοκράτης. Είμαι σε δύσκολη θέση, όπως και οι Steve Quayle, Mike Adams et al., Γιατί όλοι έχουμε μια αίσθηση δικαιοσύνης και όλοι έχουμε μεγάλα στόματα, όπως αποδεικνύεται από τις επανειλημμένες προσπάθειές μας να προειδοποιήσουμε την Αμερική για την επερχόμενη μοίρα τους.

Η επερχόμενη αμερικανική γενοκτονική εκκαθάριση είναι τόσο μεγάλη και περιλαμβάνει εκατομμύρια θύματα, ώστε όλοι όσοι θα μπορούσαν να δηλωθούν ως εγχώριοι τρομοκράτες οφείλουν να συνειδητοποιήσουν ότι θα μπορούσαν να βρίσκονται σε ΑΜΕΣΟ κίνδυνο. Η κάθαρση θα έρθει σαν κλέφτης τη νύχτα. Το αγαπημένο μου απόσπασμα προέρχεται από τον αντίπαλό μου αντίλογο, Steve Quayle, "Αυτό που ερχόταν, δεν έρχεται πλέον, είναι ήδη εδώ!"  

Η συμβουλή μου προς όλους τους Αμερικανούς είναι ότι η καλύτερη μορφή ασφάλειας είναι να αντισταθείτε. Ο Σολζενίτσιν, ο φημισμένος Ρώσος αντιφρονούντας κάποτε παραπονιόταν ότι αν οι Ρώσοι αντιστέκονταν μαχαιρώνοντας τους πράκτορες της KGB που ήρθαν να τους μεταφέρουν στο γκουλάγκ, με ό, τι μπορούσαν να βρουν, θα μπορούσαν να επιβραδύνουν τη σοβιετική εκκαθάριση γιατί αν είχαν σκεφτεί αυτοί οι προάγγελοι της γενοκτονίας μπορεί να μην μπορούν να πάνε σπίτι στις οικογένειές τους εκείνο το βράδυ, αυτό θα μπορούσε να επιβραδύνει σημαντικά τη διαδικασία εξαγωγής και τις τρομακτικές ποινές εγκλεισμού και θανάτου. Το ίδιο ισχύει και εδώ.

Όταν τα σχέδια εκκαθάρισης εκτελούνται στο έδαφός μας, κυρίως από ξένα στρατεύματα, ενθαρρύνω τους συναδέλφους μου «εγχώριους» τρομοκράτες να αντισταθούν στη λήψη τους με όλα τα διαθέσιμα μέσα στη διάθεση ενός ατόμου. Θα μπορούσαμε να οδηγήσουμε σε αδιέξοδο τα σχέδια αυτής της κυβέρνησης να εξαλείψει κάθε αντίθεση στο κομμάτι της καταστροφής της Αμερικής κατά την εκτέλεση του ρόλου τους στο Great Reset. Ο άμεσος θάνατός σας θα είναι πολύ πιο ανθρώπινος από ό, τι αν αφήσετε τον εαυτό σας και την οικογένειά σας να οδηγηθούν σε ένα στρατόπεδο της επιλογής του εχθρού σας.

Ξένα στρατεύματα, μπορείτε να ρωτήσετε; Η κατεύθυνση είναι σαφής για το τι έρχεται ... Τα στρατόπεδα FEMA λειτουργούν καθώς γράφω αυτές τις λέξεις. Το CDC μίλησε ανοιχτά για τον περιορισμό οποιουδήποτε ατόμου που έχει υποκείμενες παθήσεις υγείας, που θα το έκανε πιο ευάλωτο στον Covid και το γεγονός ότι τα έγγραφα του CDC αναφέρουν ότι κάθε άτομο μπορεί να περιοριστεί σε στρατόπεδο «πράσινης ζώνης» παρά τη θέλησή του. μιλούν πολύ για τις προθέσεις τους.

Είναι επιβεβαιωμένη η πεποίθησή μου, ότι κανείς δεν θα βγει ζωντανός από αυτά τα στρατόπεδα απομόνωσης Covid. Η ιστορία είναι ξεκάθαρη σε αυτό το σημείο. Και τα «κριτήρια» για τον περιορισμό ενός ατόμου είναι τόσο ασαφή που αυτός ο ορισμός δικαιολογεί ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ μπορεί να ληφθεί ανά πάσα στιγμή για οποιονδήποτε λόγο. Θυμηθείτε, ο Covid είναι η δικαιολογία 24/7/365 για αυτήν την εγκληματική συμμαχία που κυβερνά την κυβέρνησή μας να κάνει ό, τι μας θέλει. Επίσης, αυτή τη στιγμή, υπάρχουν 500 CHICOMS που εκπαιδεύονται σε ένα ψεύτικο στρατόπεδο FEMA στο Camp Grayling στο Μίσιγκαν. Ο Μπάιντεν έχει επίσης παραδώσει το Ναυπηγείο στο Norfolk, VA. στο ΝΑΤΟ. Ούτε ο Στιβ Κουέιλ και εγώ δεν εμπιστευόμαστε τον «Στρατό του Σατανά». Δεν υπάρχει ένας νόμιμος στρατηγικός λόγος για να υπάρχει μια βάση ΝΑΤΟ σε αμερικανικό έδαφος. Είναι μια από τις διοχετεύσεις που εμείς στα Ανεξάρτητα ΜΜΕ ανακαλύψαμε και χρησιμοποιείται για να φέρει ξένα στρατεύματα που θα χρησιμοποιηθούν για την κατάσχεση όπλων μετά από εξάνθημα προγραμματισμένων γεγονότων με ψευδή σημαία. Τότε αυτοί οι «ξένοι ιεραπόστολοι» του Μπάιντεν θα ακολουθήσουν διάφορες ομάδες Αμερικανών σε διαδοχικά κύματα. Για λόγους εγγραφής, θα πρέπει να σημειωθεί ότι την περασμένη εβδομάδα δημοσίευσα ένα βίντεο που έδειχνε ένα βίντεο από το Camp Grayling του 2015, το οποίο ήταν μέρος του Jade Helm 15, στο οποίο ξένα στρατεύματα επιτίθενται ενεργά στα αμερικανικά στρατεύματα σε σενάριο παιχνιδιού πολέμου. Οι Jade Helm 15 και 16 σκόπευαν να ματαιώσουν την αντίσταση που θα προκύψει ως αποτέλεσμα των ενεργειών των μισθοφόρων του Μπάιντεν. Παρεμπιπτόντως, το FBI και το DHS καθαρίζουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα όσο περισσότερους συντηρητικούς από τις τάξεις τους, επειδή δεν θέλουν καμία εσωτερική αντίσταση στη βασιλεία του τρόμου που έρχεται. Γνωρίζω συγκεκριμένα ότι αυτή η τελευταία δήλωση είναι αληθινή. Παρεμπιπτόντως, θα υπάρξει αντίσταση και με 150 εκατομμύρια ιδιοκτήτες όπλων, 7 εκατομμύρια βετεράνους σε ηλικία μάχης και πάνω από 400 εκατομμύρια πυροβόλα όπλα, η κατοχική δύναμη πρέπει να πάρει τα όπλα σας ως προϋπόθεση για τη βασιλεία του τρόμου.

Στο επόμενο άρθρο, είναι καιρός να δώσουμε μια ενημέρωση σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση των στρατοπέδων της FEMA και πώς εφαρμόζονται οι πρακτικές και οι στρατηγικές του Jade Helm εναντίον των περισσότερων Αμερικανών.

thecommonsenseshow.com

ΑΠΟΔΟΣΗ : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου