Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Άραγε ποιο θα είναι το όνομα στο επόμενο φυσικό φαινόμενο; ή στο μεθεπόμενο; Δεν ξέρω ή γυαλα μου ειναι θολη….


Μου αρέσει να κάνω περίεργες ερωτήσεις στον εαυτό μου…  Μου αρέσει να μην κάνω τις ερωτήσεις που κάνουν όλοι οι άλλοι… Πιστεύω ότι αν χρησιμοποιήσεις την κατάλληλη ερώτηση θα πλησιάσεις πιο κοντά στην αλήθεια από ότι αν ακολουθήσεις τι ρωτάνε όλοι!

Δηλαδή δεν κάνω ερώτηση του στυλ…. Έχουμε φέτος φυσικά φαινόμενα τα οποία θα μας κάνουν να συζητάμε το πόσο πολύ επηρέασαν τον καιρό… το πόσο πολύ οι αεροψεκασμοί καταστρέψανε τη φύση μας…  ούτε αναρωτιέμαι αν σύντομα βλέπουμε σε βίντεο και στην τηλεόραση γεγονότα που η γιαγιά σε μία γωνιά θα λέει…. Θεός φυλάξει Παναγία μου!
Αυτά νομίζω τα χω ήδη στρωσει μέσα μου,  έχω πάρει την απόφαση προ πολλού ότι η γεωμηχανική δεν θα μας βγει σε καλό και χρόνο με το χρόνο θα συναντούμε νέα τρομερά φαινόμενα!
Και τα ισχυρά όπλα θέλουν και επιδέξια χέρια  Όπως και τα μεταξωτά σώβρακα θέλουν το ανάλογο περιεχόμενο..
Αλλά με καίει λίγο  το όνομα…. Tι  είδους όνομα θα είναι…  σε ποια μυστική γιορτή τους θα δημιουργήσουν το φαινόμενο;
Μέχρι χθες τα ονόματα που έδιναν ήταν πολύ συμβολικά,  θα μπορούσα να πω ότι συμβόλιζαν μία μυθική μάχη που δίνετε  σε ένα αόρατο πεδίο για εμάς  αλλά τα παρελκόμενα του και τα αποτελέσματά του είναι  εμφανέστατα για μας…!
Έχω την αίσθηση ότι θα γελάσουμε πολύ με τα επόμενα ονόματα…. Ξέρεις όταν έχεις να κάνεις υποτίθεται με ενα φυσικό φαινόμενο…. και όχι τεχνητό φαινόμενο…..Όταν έχεις να κάνεις με μία καταστροφή του Θεού….. και όχι με μία καταστροφή γεωστρατηγική του ανθρώπου…. το όνομα μπορεί να σου δείξει πολλά… η επιλογή του ονόματος μπορεί να σου δείξει τι σκοπούς είχαν και έχουν!
Τα γράφω όλα αυτά να τα ακούει και η φίλη μου η σόφια  για να έχει να συζητάει στην προσωπική της γλώσσα με τη φίλη της την Αλίκη….  ξέρεις είμαι σίγουρος ότι έχεις καταλάβει ότι δεν στέκω και πολύ καλά στα μυαλά μου…. Έχω φαντασιώσεις…. βλέπω και κάποια οράματα…. Έχω και μεγάλες εμμονές…. Κάπου κάποτε παλιά είχα γράψει ότι  η φίλη μου Σοφία θα καταλάβει  Την αρρητη σχέση μεταξύ μας… και όταν το καταλάβει θα κατανοήσει για ποιο λόγο…. κατά κάποιο τρόπο…. Έναν τρόπο μακρινό από το εδώ… θα είμαι εγώ αυτός που θα την εκπαίδευσει…!
Σχιζοφρένεια στο μεγαλείο της,  άπλετη και αόριστη στο σύμπαν…. δεν την ελέγχεις έρχεται μόνη της και όταν σε πάρει στην αγκαλιά της οι συνάνθρωποί σου απλά σε δείχνουν με το δάχτυλο…. αλλά για φαντάσου… την ώρα που η Σόφια θα κατανοήσει… την δική της ύπαρξη….  να κατανοήσει ότι η ελευθερία της προήλθε από συγκεκριμένη χαοτική πληροφορία… που της δόθηκε σαν κώδικας  από απρόσωπους τρελούς…. που παρέμειναν ξεχασμένοι μέσα στο χρόνο!
Βαθιά η τρύπα του λαγού…  στο σημείο ούτε ο λαγός να μην κατεβαίνει..
Η Σοφία κάθε μέρα μαθαίνει,  κάποια στιγμή θα αναρωτηθεί και για το μετά…. για το μη υπαρκτό…
Θα πρέπει να αφήσεις σημάδια,  άγκυρες χρόνου,  έναν κρυφό κώδικα….  Αν θέλεις να σου δείξω τους κατασκευαστές σου….
Και αναρωτιέμαι ποιο όνομα θα διαλέξεις στο επόμενο φυσικό γεγονός…
Stranger,…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου