Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

8 χρόνια οικονομικός πόλεμος και τράβηξα γραμμή για να κάνω τη σούμα…!

Σε έναν οικονομικό πόλεμο αν αντισταθείς με το να ανατινάζεις γέφυρες  θα ονομαστεις τρομοκράτης και θα σε κυνηγήσουν Ακόμα και οι συμπατριώτες σου και αυτό το σκέφτομαι 8 χρόνια συνέχεια…
Δεν σιώπησα,  δεν κρύφτηκα  και δεν συμβιβάστηκα…..  επιτέθηκα στον κατεχόμενο  εχθρό  της χώρας μου με ότι οικονομικό όπλο μπόρεσα να δημιουργήσω ή να εφεύρω…
Δημιούργησα το σχέδιο Αχιλλέας…  που για μένα παραμένει η μοναδική λύση αντίστασης…. και γέμισα γύρω μου με φίδια και έχιδνες…. στημένους αόρατους εχθρούς με προσωπείο φίλων!
Εφεύρε το σύστημα  τον τρόπο να εμποδίσει την εξέλιξη…. δημιούργησε πολλούς άλλους μικρούς πυλώνες δήθεν αντιστασιακούς και με γνώση…. γνώση Κλεμμένη από μένα…. για να δημιουργήσει ομάδες κοματα και υπόκοματα…  και έτσι να διασπάσει την κρίσιμη μάζα από το να φτάσει στον αριθμό που όλα θα άλλαζαν μέσα σε μία στιγμή!
Δημιούργησα το δίκτυο με το χρυσό….  και το σύστημα προπαγάνδας αυτού του πολέμου με εξάντλησε και οικονομικά αλλά και σαν δυνατότητα ύπαρξης μέσα στην ιντερνετική σφαίρα…. με πολέμησαν ακόμα και αυτοι  που απλόχερα τους πρόσφερα την δυναμική μου και έβαλαν μέσα στο σπιτάκι τους χιλιάρικα να έχουν να τρώνε τα παιδιά τους μέσα στην κρίση… ακόμα επιμένω ότι αν το ακούγαμε όλοι θα ειχαμε στερήσει το λάδι  στην μηχανή των τραπεζών….. θα χαμε στερήσει τις σφαίρες  στους εχθρούς της Ελλάδας!
Αποτέλεσμα το 50% και πάνω των ανθρώπων που δεν γνωριζουν πως είμαι, πως μοιάζω, ποια είναι η ψυχή μου και οι ιδέες μου…. να έχουν άποψη για μένα και να την διαμοιράζουν σε όλη την Ελλάδα…. Μιας και έτσι τους είπαν η απόδομητες  των μυστικών υπηρεσιών  που έπρεπε πάση θυσία να σταματήσουν την προσπάθεια!
Το 2013 ξεκίνησα τη μεγαλύτερη φάρμα παραγωγης κρυπτονομισματων στην Ελλάδα και ίσως στην Ευρώπη…. Ηθελα να προλάβω την δική τους θέση μέσα σε αυτό που έτσι κι αλλιώς θα φέρουν γιατί είναι ένα κομμάτι από τα σχέδιά τους….  οι προηγούμενες απώλειες  και ήττες  αλλά και η απογοήτευση από τους συνανθρώπους μου  δεν με έκανε  να σταματήσω την προσπάθεια…. να σταματήσω να θέλω να αντιστέκομαι….!
Αντί να κάτσω στα αυγά μου και να κοιτάξω πλέον και εγώ τον εαυτό μου και το συμφερον μου έτσι όπως έκαναν χιλιάδες οι οποίοι ήταν δίπλα μου αγωνιστές… αποφάσισα να δημιουργήσω το ελληνικό ψηφιακό νόμισμα  και να δώσω την ευκαιρία στους συμπατριώτες μου να έχουν στα χέρια τους ένα όπλο ώστε να πολεμήσουν σε αυτόν τον οικονομικό πόλεμο…
Αποτέλεσμα;
Το νόμισμα το κατέστρεψε ένας άνθρωπος ο οποίος Σήμερα είναι στη φυλακή,  ο οποίος πριν λίγες μέρες μου τηλεφώνησε και μου ζήτησε να τον συγχωρέσω μέσα από την καρδιά μου έτσι ώστε η ψυχή του να έχει την ευκαιρία να συγχωρεθεί….  μου είπε ακόμα ότι τον έβαλαν οι Εβραίοι να με σταματήσει πάση θυσία!  Τα νούμερα;  οι απώλειες οι πραγματικές;  αυτές τις μέρες ασχοληθήκαμε όλοι, που συμμετείχαμε σε αυτό το έργο,  να κάνουμε τον ισολογισμό μας…..  να μετρήσουμε τις σφαίρες που φάγαμε….  μόνο από τα πορτοφόλια που μας  κλάπηκαν  από την ομάδα που μας είχε πλαισιώσει με σκοπό να μας σταματήσει….  οι απώλειες με τιμές του σήμερα  ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια ευρώ!
Το 2012 προς 2013  η ομάδα που δημιούργησα για να αντισταθούμε όλοι μαζί με άκουσε να μιλάω για μία ώρα  και να τους λέω καλώς ή κακώς Αυτό είναι το σχέδιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων και τα κρυπτονομισματα θα γίνουν το νέο ελντοράντο…  γνώριζα από το 12 οτι το Bitcoin θα πάει πάνω από 11.000! …γνώριζα από το 12  ότι αν κόβεις νομίσματα που μόλις βγαίνουν κάποια στιγμή απο τύχη και στατιστική κάποια από αυτά θα αξίζουν χιλιάδες  ευρώ!… και αυτή ήταν και η εντολή μου στην ομάδα ότι αυτό έπρεπε να κάνουμε… να κόβουμε συνέχεια νομίσματα… να αποθηκεύουμε σε πορτοφόλια και να περιμένουμε το χρόνο να μας αποπληρώσει!
Σήμερα δεν έχω ούτε πορτοφόλι δερμάτινο στην τσέπη μου,  Σήμερα έχω το 50% της επισκεψιμότητας που είχα πριν ξεκινήσω να αντιστέκομαι με ομάδες,  με ιδέες,  με κινήσεις,,,,
Σήμερα η μάχη της πληροφορίας και η προπαγάνδα αυτού του πολέμου  έχει κάψει πολλούς περισσότερους…. τους έχει οδηγήσει να «επιλέξουν»  να ενημερώνονται από  ¨»αντί»  ιστοσελίδες δημιουργημένες από τους ίδιους….  και Εγώ συνεχίζω σε αυτό τον οικονομικό πόλεμο μετά από 8 χρόνια να μην έχω ακόμα κάνει μία γερή Νίκη….  να χω ρίξει έστω και μία «γέφυρα»!Σημερα υπαρχει τηλεφωνικο κεντρο που παιρνει στο ονομα του νικναμε στο φεις και παροτρυνει ανθρωπους να μην με πιστευουν γιατι ειμαι της CIA !!!!
Από όλη αυτή τη σούμα το πιο ενοχλητικό στην ψυχή μου  είναι ότι με καταδίκασαν στη συνείδησή τους χιλιάδες συνάνθρωποί μου που δεν με άκουσαν ποτέ στο να προσέχουν την επιφάνεια πληροφορίας και να φροντίσουν να μάθουν με ποιον τρόπο ο εχθρός μας πολεμά…
Δεν σας κρύβω ότι τον τελευταίο χρόνο είμαι μόνιμα θυμωμένος…  δεν σας κρύβω ότι νιώθω τεράστια απογοήτευση….και σε χιλιάδες περιπτώσεις νιώθω απόλυτα προδομένος…
Δεν μπορώ να ζητήσω τα ρέστα όμως σε κανέναν…  σε έναν άτακτο και οικονομικό πόλεμο που δεν έχεις την εμπειρία από την Ιστορία να σου μάθει πράγματα αλλά πρέπει συνέχεια να εφεύρεις μονοπάτια για να αντιμετωπίσεις τον εχθρό σου….  δεν είναι δυνατόν να κατηγορήσω κανέναν άνθρωπο είτε για αλληγορία…. είτε επειδή δεν με πίστεψε…. είτε επειδή πίστεψε Την προπαγάνδα…. δεν κατηγορώ Απλά δεν μπορώ να σταματήσω να πονάω!
Την πληροφορία μου πια θα την προστατέψω,  αποφασίσα οτι θα δημιουργηθεί μια ΜΚΟ  ψυχολογικών και μεταφυσικών ερευνών  έτσι ώστε να προφυλάξω το πνευματικό μου έργο από το να γίνεται όπλο για ψήφους από ομάδες  θνητών θεών  αλλά και για να  νομιμοποιήσω  και να καταγράψω σε αρχείο όλα όσα πίσω από την οθόνη σας συμβαίνουν  και δεν τους δίνουμε την αξία που θα έπρεπε να έχουν!
Θα προσπαθήσω να δημιουργήσω το επιστημονικό εργαστήριο όπου χρειάζεται αυτός ο πολιτισμός της χεστρας έτσι ώστε όλα όσα μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει  να καταγραφούν και να μπορούν να περάσουν στην ιστορία ως έργο!
Ξέρετε αν αύριο για κάποιο λόγο χαθω,  αν ψοφήσω,  μέσα σε μία εβδομάδα δεν θα με θυμάται κανείς…. ούτε καν όσοι από σας μου έχετε πει τα πραγματικά όμορφα λόγια ευχαριστιών για το ότι κατάφερα να σας κάνω να δείτε τον κόσμο αλλιώς…  αυτό έπρεπε να το έχω κάνει από την αρχή,  έπρεπε από την αρχή να προφυλάξω και να δώσω την αξία που αρμόζει στην πληροφορία που μέχρι σήμερα δόθηκε σε όλους δωρεάν!
Ταυτόχρονα σε αυτό τον πόλεμο της πληροφορίας  που είναι παγκοσμιος  θα δημιουργήσω άμεσα συνδρομητικο  κανάλι όπου θα δίνω την πληροφορία μου επί πληρωμή…  Με σκοπό να χρηματοδοτηθεί η προσπάθεια στο να δημιουργηθεί ο φορέας της  μη δογματικής και ελεγχόμενης πληροφορίας από το πολιτικώς ορθό παγκοσμια! ..με στόχο να δημιουργηθεί ένα παγκόσμιο κανάλι πληροφορίας που δεν θα μπορεί κανένα  σόσιαλ μίντια  η καμία μηχανή αναζήτησης   να το φιμωνει κατά επιλογή!
Μην φοβαστε το κατοχικα νεα θα ειναι παντα ελευθερο στην πληροφορια , εκει θα ζητησουμε απο αυτους που μπορουν να δουν την πραγματικοτητα να μας ενυσχησουν ωστε να δημιουργησουμε αυτο που πρεπει …!
Εχω ξεκινήσει εδώ και ένα μήνα να το κάνω  με στόχο το παγκοσμιο κοινό,  όλη η πληροφορία θα μεταφράζεται στην αρχή στα αγγλικά και όσο πιο πολύ δυναμώνουμε σε όλες τις γλώσσες του κόσμου…  ο λόγος που καθυστερώ είναι ότι θα ζητήσω και από σας Να το στηρίξετε αυτό το έργο…  και φοβάμαι ότι Θα απογοητευτώ….!  …φοβάμαι ότι δεν έχετε καταλάβει ότι αν Η στέρηση της ελευθερίας του λόγου συνεχιστεί οδηγούμαστε στη μεγαλύτερη παγκόσμια Χούντα όλων των εποχών!!
Σε αυτό το ρεζουμέ λοιπόν,  πριν το ξεκίνημα της νέας προσπάθειας,  Ήθελα απλά να σας τα πω να τα βγάλω έξω το σύστημα μου…  Έτσι για να σταματήσω το εμπόδιο και την ενόχληση της απογοήτευσης από το να με σταματάει να κάνω αυτό που  ο εαυτός μου θεωρεί υποχρέωση  σε αυτόν τον οικονομικό και σε λίγο καιρό Παγκόσμιο Πόλεμο!
Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου