Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

BAS_4 : ΩΡΕ ΒΟΤΣΑΛΕ! ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ; ΤΟΝ ΒΕΡΥΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ;

ΑΡΧΙΚΑ ΕΝΑΣ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ. ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙΣ ΠΑΛΛΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ > Η συγκλονιστική ομιλία του δικηγόρου Δημήτρη Δασκαλάκη στην Κοζάνη, τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα της άγνοιας.











ΑΠΕΙΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ!

Στον αντίποδα βγήκε ο Βότσαλος, ένας βουτυρομπεμπές του London School of Economics να βρίσει την Παναγία. Ωρέ Βότσαλε! αν ήθελες να το παίξεις μάγκας, ας έβριζες Μωάμεθ κι Αλλάχ. Μόνο άνανδροι κουρ@δόμαγκες βρίζουν γυναίκες και μάλιστα χωρίς να τους ενοχλήσουν. Ανδρισμός υπό το μηδέν! Τολμάς να πεις κάτι για τον Αλλάχ; Εδώ να σε δω! Αν έχεις πρόβλημα γιατί η ψευτοεπιστήμη σου απέτυχε, τράβα να δεις κανένα ψυχίατρο.

Αναρωτιέμαι όμως αν ορκίστηκες ποτέ στο όνομα της Αγίας Τριάδας, οπότε απλά αποδείχτηκες αρχιυποκριτής. Πέραν αυτών έβρισες την Ζωοδόχο Πηγή, την μητέρα του Χριστού, στο όνομα του οποίου μας ελευθέρωσαν οι ηρωικοί αγωνιστές του 1821. Μιλάμε για την Αγία Τριάδα, εις το όνομα της οποίας είναι το Σύνταγμα της Ελλάδας. Σε ξαναρωτώ λοιπόν : ΟΡΚΙΣΤΗΚΕΣ ΕΚΕΙ;
Αν ορκίστηκες, είσαι απαράδεκτος να θεωρείσαι Έλληνας. Κυρίως όμως αποδείχτηκες και αρχιβλάκας, διότι αν δεν ήξερες, γιατί δεν ρώταγες τον Βερύκιο, που πρόσβαλε την Παναγία;

ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ (πλέον)! > http://trelogiannis.blogspot.com/2020/05/blog-post_655.html

Δήμος Βερύκιος : Τέσσερα χειρουργεία έκανα μετά τον αφορισμό του Αμβρόσιου, που πρόσβαλα την Παναγία!

Ο γνωστός δημοσιογράφος Δήμος Βερύκιος μίλησε στην εκπομπή Happy Day του Alpha για τους αφορισμούς του Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων Αμβροσίου στον πρωθυπουργό Κ.Μητσοτάκη, την υπουργό Παιδείας Ν.Κεραμέως και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Ν.Χαρδαλιά. Μεταξύ άλλων, στην εκπομπή ειπώθηκαν τα ακόλουθα :

– (Βερύκιος) : Θέλω, μια και μιλάμε για την Εκκλησία, να σταθώ σε ένα θέμα που με αγγίζει και προσωπικά. Η ενέργεια του πρώην Μητροπολίτη της Αιγειαλίας του Αμβρόσιου με τον αφορισμό του Πρωθυπουργού και δύο Υπουργών. Θα μπορούσα να πώ χαριτολογώντας : Καλώς ήλθατε στο κλάμπ. Γιατί ο Αμβρόσιος έχει αφορίσει και εμένα. Όμως το προσεγγίζω εντελώς από άλλη οπτική γωνία το θέμα αυτό και λέω ότι αυτά είναι κακά πράγματα. Γιατί η κατάρα ενός ρασοφόρου, ενός ιεράρχη, είναι βαρύ πράγμα. Και πολύ περισσότερο όταν αυτή η κατάρα πέφτει σε ανθρώπους της παραγωγικής διαδικασίας… Άλλο να αφορίζεις και να καταριέσαι, γιατί ο αφορισμός είναι κατάρα, τον Κυβερνήτη μιας χώρας, που έχει πολλά εμπόδια μπροστά του να αντιμετωπίσει, και μία γυναίκα, μία μάνα, με δύο ανήλικα παιδιά. Και βάζω τελευταίο τον σερίφη (~ Χαρδαλιά). Ο σερίφης είναι στην ίδια την κατηγορία τη δική μου.

Ακούστε κάτι: Θα σας το πώ για πρώτη φορά. Εγώ τις κατάρες του Αμβρόσιου τις αψήφισα. Τις πήρα για καλαμπούρι. Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα. Σας αποκαλύπτω σήμερα ότι μετά τις κατάρες του Αμβρόσιου «με πήρε και με σήκωσε». Τέσσερις φορές μπήκα στο χειρουργείο. Έμπαινα από το ένα κρεββάτι του νοσοκομείου στο άλλο. Και είχα την Ιερά Σύνοδο όλη.

Ο έρμος ο Σεραφείμ, ο Μητροπολίτης Πειραιώς, έτρεχε από πίσω να ξορκίζει.

Και το λέω αυτό, γιατί και ο Πρωθυπουργός και η Κεραμέως και ο σερίφης (~ Χαρδαλιάς) θα πρέπει να προσέχουν αυτήν την περίοδο. Εγώ την πάτησα. Εγώ σας λέω τον προσωπικό μου Γολγοθά. Δεν ειναι μικρό πράγμα να σε καταριέται παπάς.

– (Σταματίνα Τσιμτσιλή) : Είναι τραγωδία.

– (Βερύκιος) : Και κάτι άλλο να προσθέσω : Όταν ο Αμβρόσιος καταριέται, δεν καταριέται μόνο το πρόσωπο αλλά και τους ανθρώπους που σπεύδουν να τον βοηθήσουν. Να δείτε τι έπαθε ο γιατρός μου, ο Νώντας ο Γαβριηλίδης. Και ποιον δεν έβαλα να τον πάρει (τον Αμβρόσιο) στο τηλέφωνο να τον ηρεμήσει. Τον Τάκη τον Μπαλτάκο; Έπιασα όλα τα άκρα.

– (Τσιμτσιλή) : Πότε άρχισες να πιστεύεις ότι τα χειρουργεία σου δεν είναι τυχαία και συνδυάζονται με τον αφορισμό του Αμβρόσιου;

– (Βερύκιος) : Αμέσως μετά.

– (Τσιμτσιλή) : Εννοώ στο δεύτερο, στο τρίτο;

– (Βερύκιος) : Μωρέ και στο δεύτερο και στο τρίτο. Έπαιρνα τον έναν Μητροπολίτη μετά τον άλλον και τον παρακαλούσα. Μητροπολίτης Χίου, Πειραιώς.

Και μετά από αυτά … ζουμί πήγε του Βερύκιου! Τον πήρε και τον σήκωσε!
www.sdna.gr/politiko-deltio/ellada/article/505989/o-dimos-verykios-esteile-epistoli-metanoias-stin-iera-synodo

www.diaforetiko.gr/dimos-verykios-den-eicha-kamia-prothesi-na-kloniso-tin-pisti-ton-christianon-echo-megali-pisti-kai-ego/

Γιατί λοιπόν δεν τον ρώταγες; Άρχισε λοιπόν να κλείνεις κρεβάτια όχι για 4 αλλά 14 χειρουργεία. Αν λες ”οι ΜΕΘ έχουν πληρότητα” οι Κολάσεις να δεις τι πληρότητα έχουν, τίγκα είναι.

Και είπες ότι στόχος σου είναι η ανάδειξη της αξίας της ανθρώπινης ζωής και της σημαντικής αναγκαιότητας της προστασίας της ανθρώπινης ζωής.
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΒΡΕ ΑΜΥΑΛΕ ΤΑ ΕΙΠΕΣ, ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ; Άνοιξε τα γκαβά σου :
Από εμένα θα πεθάνεις παιδί μου;
– Γιατί έρχεσαι έτσι παιδί μου σε εμένα;

– Για να προσκυνήσω τη χάρη σου Παναγιά μου!

– Ναι, αλλά γιατί έτσι; Γιατί με μάσκα;

– Γιατί φοβάμαι! Πριν από μένα σε προσκύνησαν κι άλλοι κι αν φιλήσω την εικόνα σου Σου θα κολλήσω! ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!

– Από εμένα θα πεθάνεις παιδί μου; Κοίτα πάνω στην εικόνα Μου και πες μου, βλέπεις όλα αυτά τα τάματα; Για ποιο λόγο πιστεύεις ότι βρίσκονται εδώ; Πιστεύεις ότι έτσι απλά είπαν κάποιοι ”ας κρεμάσω κι εγώ ένα τάμα” η το έκαναν επειδή είδαν φανερά τη χάρη Μου να ενεργεί όταν αυτοί μου το ζήτησαν; Αυτοί πάλι, μου είπαν με αυτό το τρόπο ευχαριστω.

Εσύ τι έκανες; Θυμάσαι, που έλεγε η μάνα σου πως σώθηκε τελευταία στιγμή την ώρα της γέννας όταν σ’ έφερνε στο κόσμο κι οτι με είδε φανερά μέσα στην αίθουσα τοκετού;

ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ; ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ! Πώς μπορείς σα γονιός να ξεχνάς ότι το σπλάχνο σου θεραπεύτηκε όταν οι ”επιστήμονες” γιατροί είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά και είπαν : “εμείς από εδώ και περα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, μόνο ένα θαύμα θα βοηθήσει”;

Και τότε άρχισες να προσεύχεσαι σε Μένα με δάκρυα για γλιτώσει το παιδί σου. Και το παιδί σου γλίτωσε. Και ξέρεις γιατί; Γιατί είδα τα δάκρυα σου να τρέχουν καυτά στο πρόσωπο σου και σε σπλαχνίστηκα. Εγώ το γλίτωσα! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

Άφησες η καρδιά σου να κρυώσει και υπάκουσες τους άρχοντες αυτού του κόσμου. Τους άρχοντες που μπαίνουν σε ναό μόνο υστερόβουλα και που ούτε η κηδεία τους δεν θέλουν να γίνει σε ναό. Έβαλες λοιπόν μάσκα για να με προσκυνήσεις;

ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ; ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ;
Αν ξανάρθεις σε δύσκολη στιγμή και ζητήσεις τη χάρη Μου, φορώντας τη μάσκα θα το κάνεις;

Κάντο, Αυτή τη φορά όμως δεν θα μπορώ να δω τα δάκρυα σου φοβάμαι, όταν πρεσβευσω στον Γιο Μου για σένα, μη μου πει ότι με τη μάσκα που φοράς στο πρόσωπο και στην καρδιά, δεν σε γνωρίζει κι ακουστεί εκείνο το φρικτό ”ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ” κι οι ”θεοί επιστήμονες” σηκώσουν για μια ακόμη φορά τα χέρια τους ψηλά, ανήμποροι να βοηθήσουν!

Στάσου λοιπόν Βότσαλε, να πάρω τηλέφωνο : Μητροπολίτα Αμβρόσιεεεε…. ΠΕΛΑΑΑΤΗΣ!!!

Χώρια ότι είσαι κι αγράμματος. Τον κρίνο ωρέ; που τον είδες; Έτσι σου είπαν στη στοά.
Να σημειώσω επί πλέον : ΕΝΑΣ ΒΟΤΣΑΛΟΣ, ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΙ ΕΝΑΣ ΒΟΤΣΑΛΟΙ.

Βγήκε κανένα τομάρι από αυτούς τους απάτριδες να υπερασπιστεί την Παναγία;

ΜΗΠΩΣ ΒΓΗΚΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ή ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΕΝΙΚΑ; Ούτε στο κέρατο του βοδιού δεν θα μπορέσετε να κρυφθείτε!

Αρχάγγελε, σε παρακαλώ, όχι πολύ πολύ βία και με κάνεις να τους λυπηθώ… λίγο πιο μαλακά

BAS_4

ΥΓ- Φοβερό service > https://www.brighteon.com/fcb41c4e-419e-4e88-968f-b8a95b80f918

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου