Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΚ-Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΤΟΛΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ


«Έχω μόνο μια κόρη και βρίσκεται στο σπίτι μαζί μου»
Για πέμπτη φορά καλούμαι να δώσω αίμα για την εξέταση DNA. Εγώ είμαι πάλι εδώ, ενώ η Χαρά όχι. Θέλω να σταματήσει η ταλαιπωρία μου. Είναι η τελευταία φορά που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Έχω μόνο μια κόρη και βρίσκεται στο σπίτι μαζί μου . «Εγώ τη Χαρά την αγαπούσα. Όταν έφυγε στο εξωτερικό, της μίλησα στο τηλέφωνο και τη ρώτησα πότε θα γυρίσει πίσω στην Ελλάδα. Εκείνη μου είπε ότι δε θα γυρίσει ποτέ πίσω και ότι ντρέπεται για εμένα. Τότε ήταν που αποφάσισα μέσα μου να κινήσω τις διαδικασίες για να μη φέρει πλέον το όνομα μου, αλλά δεν το πραγματοποίησα. Εγώ της πλήρωνα τα πάντα. Της έδινα ένα εκατομμύριο δραχμές το μήνα. Όταν την είδα μαζί με μητέρα της Τζούλια Παπαδημητρίου στην τηλεοπτική εκπομπή και άκουσα όσα είπε για εμένα κατάλαβα ότι ήρθε πλέον η ώρα να ξεκινήσω τις διαδικασίες και το έπραξα. Ήταν η τελευταία ευκαιρία, δεν αντέχω να ταλαιπωρούμαι άλλο». .
Η Χαρά κατέθεσε αίτημα για να πάρει αναβολή το τεστ πατρότητας, κάτι που δεν έγινε δεκτό από την πλευρά του τραγουδιστή.
Η δικαστική πραγματογνώμονας δήλωσε πως «στο ραντεβού εμφανίστηκε μόνο ο κ. Βοσκόπουλος. Έγινε κανονικά η δειγματοληψία αίματος και την προσεχή Δευτέρα θα στείλω το σχετικό έγγραφο, όπως ορίζει ο νόμος, όπου θα περιγράφω τα γεγονότα όπως έγιναν. Αφού η νεαρή δεν έδωσε δείγμα αίματος δε μπορεί να γίνει το τεστ πατρότητας. Από εκεί και πέρα τό Δικαστήριο έβγαλε απόφαση οτι απαγορεύεται πλέον η Χαρά νά φέρει τό ονομα τού Δημοφιλούς Καλλιτέχνη..

Δικαίωση για τον Τόλη Βοσκόπουλο! Αφαιρείται το επίθετο του από τη Χαρά. 

69615.jpg
Τέλος στη δικαστική διαμάχη του Τόλη Βοσκόπουλου και της πρώην συζύγου του, Τζούλιας Παπαδημητρίου.
Χθες, όπως ανέφεραν στην εκπομπή Αλήθειες με τη Ζήνα, το μεσημέρι της Τρίτης, παραδόθηκε καθαρογραμμένη η απόφαση του Εφετείου Αθηνών στα χέρια του δικηγόρου του Τόλη Βοσκόπουλου, οπού αναφέρει ότι οριστικά η Χαρά δεν μπορεί να φέρει το επίθετο Βοσκοπούλου.Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ έγιναν δεκτά όλα τα αιτήματα που είχε καταθέσει στην αγωγή του ο Τόλης Βοσκόπουλος. Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη υπόθεση παρέμενε ανοιχτή από το 2007, τότε που ο τραγουδιστής για πρώτη φορά είχε ζητήσει από το Πρωτοδικείο Αθηνών να δοθεί εντολή για τεστ DNA γιατί αμφισβητούσε το γεγονός ότι η Χαρά είναι παιδί του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου