Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

«Δύσκολο πράγμα το καθημερινό σίριαλ»

            Ο Κωνσταντίνος Λάγκος σε συνέντευξή του μίλησε για την σειρά «Κλεμμένα όνειρα».

             Ο ηθοποιός δήλωσε αν πιστεύει ότι στις μέρες μας γίνεται δουλειά στα καθημερινά σίριαλ. «Είναι πολύ συγκεκριμένος ο τρόπος με τον οποίο γυρίζονται αυτές οι δουλειές. Διότι πρέπει να βγει πολύ δουλειά, σε πολύ λίγο χρόνο. Θεωρώ, ότι αυτή η ομάδα που κάνει τη τρίτη κατά σειρά δουλειά της, θαρρώ με πρώτο το "Μια στιγμή, δυο ζωές" και τη "Ζωή της άλλης" παρέχει εξαιρετικό αποτέλεσμα.

            Βέβαια, αν κάτσει κανείς να δει το ρυθμό που δουλεύουμε, τον όγκο της δουλειάς και τη πίεση, το τρέξιμο, όλων όσων συμμετέχουν στη παραγωγή, θα μείνει άναυδος. Δύσκολο πράγμα το καθημερινό».

             Όσο για το αν παρακολουθεί τα επεισόδια για να δει τι αλλαγές μπορεί να κάνει στο παίξιμό του είπε στο «My Salonika». «Ναι, αν και έχω ένα ζητηματάκι με τον εαυτό μου. Εμπιστεύομαι τους συνεργάτες πάρα πολύ, για την απόδοση και πώς πρέπει να βγει, δεν νομίζω ότι είμαι πάρα πολύ καλός κριτής του εαυτού μου και δεν είσαι σίγουρος ότι κάτι σου αρέσει, αν είσαι και λίγο νάρκισσος ή ήταν όντως καλό. Προσπαθώ να είμαι καλός την ώρα της δουλειάς. Βλέπω κάτι και το διορθώνω-ναι, σε μια σκηνή που ήδη εντόπισα ότι πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή αλλά έχω την αίσθηση ότι μπορεί να είναι και κάτι παραπλανητικό-δεν έχω αποφασίσει ακόμα εντάξει, προχωράει η ζωή και βλέπουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου