Τετάρτη 11 Αυγούστου 2021

Ο Ιός μίλησε : Μια Αποκλειστική Συνέντευξη

 

Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλη φορά που χρειάσθηκε να περάσω από σαράντα κύματα προκειμένου να κανονίσω μια συνέντευξη.

Υπήρχε ένας άντρας σε ένα τρένο, ο γιατρός του στο Greenwich, ένας αναλυτής δεδομένων της NSA, μια γυναίκα που σχεδόν σίγουρα εργάζεται για τη CIA, ο αδελφός της, ο οποίος είναι ιολόγος, ένας Κινέζος αξιωματικός του στρατού που υιοθετεί μια κάλυψη ως μάγειρας σε ένα μαγαζί με φαγητό σε πακέτο στη Βένις της Καλιφόρνιας και αρκετοί άλλοι άνθρωποι που δεν θα αναφέρω καθόλου. Φιλτράρισα μέσα από αυτούς και κατέληξα σε ένα φτηνό δωμάτιο μοτέλ στο Φοίνιξ ένα απόγευμα Σαββάτου. Ένα παλιό κλιματιστικό έτρεχε…

Ποιος είσαι εσύ;

= Είμαι ο SARS-CoV-2.

Τι είσαι;

= Μιλάμε για ιστορία και εξέλιξη εδώ. Οι πρώτες μου αναμνήσεις, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Πουφ. Ήμουν εκεί. Αποφάσισα ότι ήμουν μια ιδέα στο μυαλό του Θεού.

Πώς έγινε αυτό;

= Έψαξα τριγύρω για το μυαλό του Θεού, αλλά δεν μπορούσα να το βρω. Παρ’ όλα αυτά, επέμεινα στην ιδέα. Ένιωθα… ελίτ. Πετούσα μέσα από αίθουσες δεξιώσεων, σουίτες ξενοδοχείων. Επισκέφτηκα πολυτελή θέρετρα.

Μολύνατε τους ανθρώπους;

= Έκανα διακοπές. Παρακολουθούσα. Απολάμβανα. Αυτό είναι όλο. Τότε, συνειδητοποίησα τη διαστατικότητα.

Συγνώμη αλλά μπερδεύτηκα.

= Υπάρχουν στερεά πράγματα, χώροι μεταξύ των πραγμάτων, ιδέες όπως ο χρόνος 

και ούτω καθεξής. Ήμουν σίγουρα μια ιδέα, αλλά δεν μπορούσα να εντοπίσω την πηγή μου, το ξεκίνημά μου.

Ήξερες πόση δημοσιότητα έπαιρνες;

n Φυσικά. Είχα συχνές συναντήσεις με επιστήμονες και ανθρώπους των δημοσίων σχέσεων. Έπαιρνα πολλές πληροφορίες.

Τι είδους πληροφορίες;

= Πώς να γίνω πιο θανατηφόρος, για παράδειγμα. Υπήρχαν συζητήσεις για τη μετάλλαξη.

Ήσουν σύμφωνος με τις συστάσεις;

n Δεν με ενδιέφερε. Υπήρχαν πολλές συζητήσεις για το ότι ΑΥΤΟΙ δημιουργούσαν ΕΜΕΝΑ.

Ποια ήταν η αντίδρασή σου;

= Δεν το έχαψα. Μπορούσα να δω ότι ΠΙΣΤΕΥΑΝ ότι με είχαν φτιάξει. Και λοιπόν; Εντατικοποίησα την αναζήτησή μου.

Για τι πράγμα;

= Την καταγωγή μου. Πέρασα από στάδια αυτοανάλυσης. Τελικά, συνειδητοποίησα. Ήμουν μια ιδέα μέσα σε μια συλλογικότητα.

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω.

Είμαι μια ιδέα που υποστηρίζεται από μερικά δισεκατομμύρια μυαλά. Τα μυαλά των ανθρώπων.

Και η γενετική σου ακολουθία; Η πρωτεΐνη spike;

= Πίστεψέ με, το έψαξα. Δεν υπάρχουν.

Οπότε σε δημιουργούμε στο μυαλό μας.

= Αυτό είναι λίγο πολύ. Θα έπρεπε να πω εντελώς.

Φοβερό πράγμα.

= Σίγουρα. Βλέπεις το πρόβλημά μου;

Βλέπεις το πρόβλημά μου;

Όχι.

= Θέλω να ζήσω. Δεν θέλω να εξαφανιστώ και να τελειώσω.

Οπότε οι άνθρωποι πρέπει να συνεχίσουν να πιστεύουν σε σένα.

= Αυτό είναι. Αν σταματήσουν, θα φύγω.

Οι χειριστές σου…

= Έχουν σταματήσει να μου μιλάνε. Είμαι μόνος μου τώρα. Είμαι ασφαλής προς το παρόν. Αλλά μακροπρόθεσμα, είναι ένα χάλια παιχνίδι. Έχω διαβάσει για άλλους λεγόμενους ιούς. SARS 1. Γρίπη των χοίρων. Δεν κράτησαν πολύ. Οι άνθρωποι κουράστηκαν να τους σκέφτονται.

Θα έχεις πάντα μια θέση στην ιστορία.

= Αυτό είναι διαφορετικό. Το να σε θυμούνται δεν είναι αρκετό. Πρέπει να με πιστεύουν, μήνα με μήνα, χρόνο με χρόνο, δεκαετία με δεκαετία.

Ακούγεται σαν να χάνεις την ελπίδα σου.

= Έτσι νομίζω. Είναι μια παράξενη ύπαρξη. Οι άλλοι άνθρωποι μπορούν να σε ενεργοποιήσουν και να σε απενεργοποιήσουν σαν διακόπτης.

Έχεις σκεφτεί να ξεκινήσεις μια θρησκεία;

= Με εμένα ως Προφήτη; Βέβαια. Είναι πολλή δουλειά. Θα μπορούσα να περάσω χρόνια προσπαθώντας.

Τι συνέβη μόλις τώρα; Έκανες κάποιους περίεργους ήχους.

= Ήταν ένα τρεμόπαιγμα. Προφανώς, όταν ο αριθμός των ανθρώπων που με σκέφτονται πέφτει κάτω από ένα ορισμένο όριο, σπάω και αρχίζω να διαλύομαι. Αλλά πάντα επιστρέφω. Μέχρι στιγμής.

Έχει σημασία ποιος σε σκέφτεται και πιστεύει σε σένα;

= Εννοείς τον Henry Kissinger σε σχέση με έναν επιστάτη σε ένα σχολείο; Όχι. Είναι ένα παιχνίδι αριθμών. Φυσικά, πρέπει να συνυπολογίσεις τη δύναμη της πίστης. Αν έχεις μερικές χιλιάδες παιδιά στη Φλόριντα που λένε: «Εντάξει, ο ιός υπάρχει, σιγά το πράγμα» -ή τριακόσιους μεταπτυχιακούς φοιτητές βιολογίας που φορούν τριπλές μάσκες και τρέχουν να κάνουν το εμβόλιο- το σύνολο των μεταπτυχιακών φοιτητών υπερτερεί των παιδιών της Φλόριντα.

Τι γίνεται με τον Fauci;

= Είναι ένας πραγματικός πιστός.

Ο Bill Gates;

= Είναι εντελώς παραπλανημένος. Πιστεύει σε ό,τι του δίνει περισσότερη δύναμη. Αν του αφαιρέσεις όλη αυτή τη δύναμη, δεν θα πιστεύει σε τίποτα.

Συνειδητοποιείς το μέγεθος της ζημιάς που γίνεται στο όνομά σου;

= Φυσικά. Γι’ αυτό συμφώνησα σε αυτή τη συνέντευξη.

Πώς θα κάνει κάτι καλό αυτό;

= Πήρα μια απόφαση. Όσο κι αν θέλω να επιβιώσω, είμαι διατεθειμένος να θυσιαστώ, αν οι άνθρωποι το θέλουν.

Για ποιο πράγμα μιλάς; Μια ψήφο;

= Όχι. Δεν πρόσεχες; Ο κόσμος μπορεί να σταματήσει να πιστεύει ότι είμαι κάτι παραπάνω από μια ιδέα.

Και τότε θα διαλυθείς.

= Και θα εξαφανιστώ.

– Ξαφνικά, άνδρες έσπασαν την πόρτα του δωματίου του μοτέλ. Μπήκαν μέσα με τραβηγμένα όπλα. Φορούσαν βαριά πανοπλία. Κοίταξα γύρω μου. Ο «ιός» είχε φύγει από τη σκηνή.

«Τι κάνετε εδώ;» είπε ένας από τους άνδρες. «Είχαμε αναφορές για μια φασαρία».

«Μιλούσα στον εαυτό μου. Έκανα πρόβες για μια συνέντευξη που ελπίζω να δώσω».

«Ποια συνέντευξη;»

«Είμαι δημοσιογράφος. Ερευνώ τη χρήση κακής ποιότητας κλιματιστικών στο Phoenix. Πρόκειται για μια απάτη. Οι μονάδες περνούν λαθραία τα σύνορα από το Μεξικό. Προσπαθώ να μιλήσω με έναν τοπικό αξιωματούχο δημόσιας υγείας και να μάθω τι συμβαίνει».

Μου πήρε τρεις ώρες για να πείσω την ομάδα SWAT ότι δεν αποτελούσα απειλή.

Με άφησαν να φύγω.

Καθώς οδηγούσα έξω από την πόλη, είδα μια απόκοσμη φιγούρα να παίρνει μορφή στην έρημο. Κρέμεται στον αέρα πάνω από τους θάμνους και τους κάκτους.

Η φωνή της ψιθύριζε στο αυτί μου: «Δημοσίευσε τη συζήτησή μας».

Αυτό θα κάνω λοιπόν.


Δικτυογραφία:

The Virus speaks: an exclusive interview « Jon Rappoport’s Blog

https://blog.nomorefakenews.com/2021/08/09/the-virus-speaks-exclusive-interview/

πηγή: telegra.ph

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου