Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Ναι Πυροσβεστική εκεί; Τρέξτε καιγόμαστε !!

Γρήγορα σας παρακαλώ έχει πάρει φωτιά όλη η κουζίνα στο διαμέρισμα ..Καιγομαστεεε!
..Ναι…

Τι ναι αδερφέ τρεχατε σου λέω θα λαμπαδιάσει όλη η πολυκατοικία ….!!!!
..Είναι μεγάλη η φωτιά ;
Μα τι μου λες τώρα; … τι μεγάλη; ..τι εννοείς; φωτιά όλη η κουζίνα σου λέω…!
…Ναι…Είναι μπουμπουριστη; …μεγάλες φλόγες; … πάνε στο ταβάνι;;!!
Μα τι μου λες άνθρωπε μου τώρα ;…Έχει γίνει παρανάλωμα σου λέω…!
…Ναι….
Μα…..

Έχετε μήπως αυλη ; κήπο;
Πολυκατοικία είμαι σου λέω !!!
Αρα λάστιχο δύσκολο να έχετε εε;;;
Δεν έχω λάστιχο όχι !!
….Ναι ..Μήπως έχετε κάνα δυο τσουβάλια σόδα;…δύσκολο εε;;
Ρε φίλε με δουλεύεις βοήθεια σου λεω καιγόμαστε!
..Όχι δεν σας δουλεύω …βοήθεια σας προσφέρω αυτή την στιγμή …αλλά αφήστε με λίγο να σκεφτώ…πως θα την σβήσουμε την πο@τανα τώρα ;;!!
Ρε πατε καλά στείλτε ένα συνεργειο ενα όχημα..τι ενα όχημα δυο στείλτε θα καεί η πολυκατοικία ολη 6 όροφοι !!
… Με ακάλυπτο είναι ;
Παναγία μου ..ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ …έπιασε φωτιά η γιαγιά και τρέχει με τα μαύρα…ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ…!
…Δωστης μια στο κεφάλι γρήγορα μην περάσει σε άλλο κτίριο!!!
!!!!!!! Έχω παρει σίγουρα στην πυροσβεστική …;;;
…Ναι…
Και αυτό έχετε να μου πείτε μόνο….;;;;;;;;;
…Δυστυχώς αυτή την στιγμή ει μαι μόνος μου εδώ και κάνω την τηλεφωνήτρια…τι άλλο να σας κάνω …. ψυχραιμια …να το δούμε το θέμα σφαιρικά!!!
Δεν υπάρχει κανείς στην υπηρεσία ;
..Λίγο οι απολύσεις . λίγο κάτι ασανσέρ που κόλλησαν κάτι γατάκια σε δένδρα …αα έχουμε και κάνα δυο υπόγεια με νερά….καταλαβαίνετε!!
Το τηλέφωνημα αυτό έγινε κάπου μπροστά στο μέλλον…άγνωστο τη ημερομηνία … μπορείτε να με ξανακαλεσετε για διασπορά ψευδών ειδήσεων κύριε εισαγγελέα !!

Stranger…
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου