Δευτέρα 16 Αυγούστου 2021

Έρχονται συλλήψεις και εκτελέσεις για το 2021; (Βίντεο)

 από τον  N.Morgan

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΔΥΝΑΤΗ ΓΛΩΣΣΑ  

Θα δει το 2021 τις εκτελέσεις των ελιτίστικων πολιτικών και σοσιαλιστών που μαστίζουν την κοινωνία μας; Αυτό το βίντεο παρουσιάζει πλευρές αυτής της συζήτησης και αποδεικτικά στοιχεία, ώστε να καταλήξετε στα δικά σας συμπεράσματα.

Συμπάθεια για τον διάβολο

Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω
ότι είμαι άνθρωπος πλούτου και γούστου.
Είμαι εδώ και πολλά χρόνια,
έκλεψε την ψυχή και την πίστη πολλών ανθρώπων

Wasμουν στρογγυλός όταν ο Ιησούς Χριστός
είχε τη στιγμή της αμφιβολίας και του πόνου του, ήταν
σίγουρος ότι ο Πιλάτος
έπλυνε τα χέρια του και σφράγισε τη μοίρα του

Χαίρομαι που σας γνωρίζω
Ελπίζω να μαντέψετε το όνομά μου,
αλλά αυτό που σας προβληματίζει
είναι η φύση του παιχνιδιού μου

Κολλήθηκα γύρω από το St. Petersberg
Όταν είδα ότι ήταν ώρα για αλλαγή
Σκοτώθηκε ο τσάρος και οι υπουργοί του η
Αναστασία ουρλιάζει μάταια
οδήγησα μια δεξαμενή Έχω
βαθμό στρατηγού
Όταν το blitzkrieg μαινόταν
και τα σώματα βρωμούσαν

Χαίρομαι που σε γνωρίζω
Ελπίζω να μαντέψεις το όνομά μου, ω ναι
Αυτό που σε προβληματίζει είναι η φύση του παιχνιδιού μου, ω ναι

Παρακολούθησα με χαρά τους βασιλιάδες και τις βασίλισσές σας να
αγωνίζονται για δέκα δεκαετίες
Για τους Θεούς που έκαναν
φώναξα
«Ποιος σκότωσε τους Κένεντι;»
Όταν τελικά
ήμασταν εσύ κι εγώ

Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω παρακαλώ
ότι είμαι άνθρωπος με πλούτο και γούστο
Και στρώνω παγίδες για τροβαδούρους
που σκοτώνονται πριν φτάσουν στη Βομβάη

Χαίρομαι που σας γνωρίζω
Ελπίζω να μαντέψατε το όνομά μου, ω ναι,
αλλά αυτό που σας προβληματίζει είναι η φύση του παιχνιδιού μου, ω ναι
, κατεβείτε, χτυπήστε το

Χαίρομαι που σε γνωρίζω
Ελπίζω να μαντέψεις το όνομά μου, ω ναι,
αλλά αυτό που σε μπερδεύει είναι η φύση του παιχνιδιού μου

Ακριβώς όπως κάθε αστυνομικός είναι εγκληματίας
Και όλοι οι αμαρτωλοί άγιοι
Ως ουρές είναι απλά καλέστε με Λούσιφερ
γιατί έχω ανάγκη από κάποια συγκράτηση

Έτσι, αν με συναντήσεις Κάνε
λίγη ευγένεια Κάνε
λίγη συμπάθεια και λίγο γούστο
Χρησιμοποίησε όλη σου την καλομαθημένη ευγένεια
Or θα σου αφήσω τη ψυχή χαμένη, μμμ ναι
Χαίρομαι που σε γνώρισα
Ελπίζω να μαντέψεις το όνομά μου, μμμ ναι
Αλλά τι σε προβληματίζει είναι η φύση του παιχνιδιού μου


Συνθέτες των Rolling Stones : Mick Jagger και Keith Richards.

 

Ιστορίες που συνέβαλε ο Ν. Μόργκαν.

beforeitsnews.com

AΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BEFORE IT'S NEWS : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου