Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Γρηγόρης Πετράκος: Εμβολιασμοί για μερικά ψωριχιλιάρικα από προσκυνημένους -φοβισμένους ραγιάδες... Για 30 αργύρια...!

 

https://www.tanea.gr/.../anoixti-epistoli-20-epistimonon.../ 

Σχόλιο από Secret Real Truth: Και μην περιμένετε να σας πουν γιατί το έκαναν και πόσα έχουν πάρει..! Ο προσκυνημένος -φοβισμένος- ραγιάς που λέει ναι σε όλα, πάντα πουλούσε την πίστη για αντίσταση. Γι αυτό και η επανάσταση που εορτάζουμε σε μερικές ημέρες για τα 200 χρόνια δεν τελείωσε πότε. Καλούς Αγώνες και Καλή Λευτεριά...!

Grigoris Petrakos

20 σπουδαίοι (και γενναίοι) Έλληνες  επιστήμονες υπογράφουν ότι τα lockdown έχουν καταστροφικά αποτελέσματα στην ΥΓΕΊΑ των πολιτών!!

Όταν όμως το έλεγα στο βίντεο της 28ης Οκτωβρίου ήμουν ψεκασμένος τραγουδιστής

Εγώ άραγε πού το ήξερα και το έλεγα ρε σαϊνια;; ρε Τιτάνες της επιστήμης Hoaxes;;; 

Κι εσείς οι υπόλοιποι ΝΔληδες γιατρούληδες

που δεν έχετε ιδέα ούτε τι είναι το PCR και στους πόσους κυκλους το ρυθμίζουν για να μετράνε "κρούσματα! "

Μήπως είχα διαβάσει 5 ξένες μελέτες που το  έλεγαν, είχα ακούσει 10 βίντεο ξένων επιστημόνων που το ανέλυαν και είχα δει και με τα μάτια μου τους αντίστοιχους πίνακες;;;;

Οπως κι εσείς, ούτε εγώ ήξερα... Αλλά εγώ όλη μέρα (κι όλη νύχτα) διάβαζα και έψαχνα, γιατί κάτι μέσα μου, μου έλεγε ότι εδώ όλα βρωμάνε...

Εσείς ομως δεν ψαξατε τίποτα...

Και ακόμα και τώρα που σας τα πετάνε στη μούρη οι συνάδελφοι σας, κάνετε ότι δεν ακούτε...

Για μια θεσούλα σ ένα νοσοκομείο...

Για λίγη κυβερνητική εύνοια... 

Για μερικά ψωριχιλιάρικα...

Για 30 αργύρια... 

thesecretrealtruth.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου