Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

4 Βασιλισσες , Ενας Βασιλιας ….ρουα ματ ;

Στον κοσμο που πραγματικα γεννηθηκα υπαρχουν ενεργειες που δεν ειναι αντιληπτες απο τους ανθρωπους , οντα παραξενα , αυλα , αορατα αλλα και πραγματικα που επηρεαζουν την ζωη της φυσης !

Εχουμε ολοι μια υπογραφη απο την ημερα που μπαινουμε μεσα στην ζωη , μια ηχοδονηση που αλλαζει μεχρι ενα οριο που ειναι προδιαγεγραμμενο για εμας !…
Αν καποιος σπασει το οριο αυτο τοτε εισερχεται σε αυτον τον κοσμο που οι ενεργειες και τα οντα τον κυνηγουν σαν το επομενο λαβαρο , σαν το επομενο κομματι για την συλλογη τους ,…οι κυνηγοι που κατεβηκαν στην γη εχουν κατεβει για οντα σαν εμενα ..και ισως και εσενα !
Για πολλα χρονια απεφευγα τον κρυφο κοσμο του μαυρου , τον κοσμο που δημιουργησε ωστε να ταιζει με ενεργεια απο ανρθρωπους τα αγαπημενα του οντα ..!
Ηταν θεμα χρονου να πεσω στο αδιεξοδο , στην παγιδα , πιστευα οτι ημουν πολυ καλος , για να πω την αληθεια πιστευα οτι ημουν ο κορυφαιος σε αυτη την μαχη …αλλα ματαια , χαζα και ηλιθια πιστευα … γιατι επεσα στο δοκανο του !
Τωρα δινω την μεγαλυτερη μαχη της ζωης μου , απο την φυση του πεδιου μαχης που μου εστησε το κρυφο συστημα του μαυρου , που πραγματικα ηταν τοσο αριστοτεχνικη κινηση …ειμαι αναγκασμενος να μην πολεμησω με ολη μου την δυναμη !
Μονο αυτος θα μπορουσε να εφευρει αυτη την συγκηρια , μονο αυτος θα μπορουσε να προβλεψει τον τροπο να με συρει σε μια μαχη …με την αυτοβουλη διαθεση μου να χασω !…
4 βασιλισσες ..ενας βασιλιας … σε ενα τετραγωο σκακι ειμαι καταδικασμενος , μονο χρονο μπορω να κερδισω πια … και να αποφυγω να νικησω χρησιμοποιωντας την δυναμη μου !
Ελεγα τοσο χρονια νικητης θα ειναι παντα αυτος που δημιουργει το πεδιο της μαχης , φαινεται πανω απο ολα με ακουσαν οι εχθροι μου , αν δεν καταφερω να αλλαξω το τετραγωνο , αν δεν καταφερω να κανω πλεον θαυματα πανω στην υλη και την πραγματικοτητα …θα ειμα συντομα μια μνημη … ξεθωριασμενη καθως φαινεται μεσα σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα !
Πρεπει να το βγαλω απο μεσα μου , πρεπει να το στοχευσω μεσα στο πεδιο οτι ειναι εις γνωση μου πλεον ποιος και τι με χτυπα , δεν εχει να κανει με τις βασιλισσες , δεν εχει να κανει με τον αριθμο η τα ατομα που υποδυονται καθε ρολο , εχει να κανει ξεκαθαρα με επιβολη απο πισω …και εγω δεν μπορω να χτυπησω κανενα σωμα καμια ψυχη για να φτασω στον εχθρο μου ..απλα μονο να δεχθω οσα περισσοτερα χτυπηματα μπορω μεχρι ισως να κουραστει η λυσσα του να με χτυπαει …μεχρι ισως να τον κουρασω και να κερδισω λιγο ακομα χρονο… για να βγαλω της βασιλισσες απο το πεδιο που δημιουργησε !….
Με διαβαζετε πολλα χρονια ,πολλοι απο εσας κατανοησατε πισω απο την επιφανεια πολλες πληροφοριες , δημιουργησαμε μαζι ενα ατυπο συνολο απο ταυτοχρονη σκεψη και δονηση …και καποιες φορες χωρις να το γνωριζετε καναμε πραγματα μαζι …πραγματα μεγαλα που κανεις δεν θα μαθει ποτε , που κανεις δεν θα χειροκροτησει για εμας ..!
Αυτη την φορα δεν πρεπει να ενωθουμε , δεν πρεπει να λειτουργησουμε μαζι , αυτη την φορα επεσα στην παγιδα του , μεσα στην κινουμεν αμμο και καθε κινηση απο οπουδηποτε απλα θα με βουλιαξει λιγο ακομα πιο βαθια …!
Αυτη την φορα την πατησα με πιο απλα λογια , το αφηνω εδω να υπαρχει γιατι πλεον δεν εχω την δυναμη να γνωριζω το αυριο η την συνεχεια και θα ηθελα μεχρι τελους να ειμαι συνεπης σε ολα οσα εχω πει και εχω υποσχεθει προς ολους !
Κρατηστε την ψυχη σας ελευθερη οσο μπορειτε , μην δινετε τοσο σημασια στο κοινωνικο οσο στο ελευθερο της ψυχης σας , μην σπαταλατε χρονο με τους αλλους , μην κρινετε , μην ζηλευετε τιποτε …ειστε ολοι μοναδικοι οσο το φως , ειστε ολοι στιγμες ομορφιας σε εναν ατελειωτο τωρα … μην σπαταλατε τιποτα απο την καρδια σας και την ψυχη σας κανεις δεν μπορει να σας τα παρει !
Αν τα καταφερω θα τα ξαναπουμε , αν ειμαι ξανα εγω θα τα ξαναπουμε … θα εχω το θαρρος να ενημερωσω αν δεν ειμαι εγω ο ιδιος αυριο …!

Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου