Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Βουβή εθνοκάθαρση στα χνάρια του Εμβέρ Χότζα.

Σάββας ΚαλεντερίδηςΣάββας Καλεντερίδης.
Την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου είδα μια ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Ελένης Θεοχάρους (ευρωβουλευτής της Κυπριακής Δημοκρατίας) που απευθυνόταν στον πρωθυπουργό της Αλβανίας Έντι Ράμα, και έλεγε: «Προς @ediramaal Πρωθυπουργό Αλβανίας: Σας γνωρίζω ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής δήλωσε προσφυώς το 1975 πως “με αίμα δεν μπαίνεις στην ΕΕ”. Ελ. Θεοχάρους, σκιώδης εισηγήτρια ενταξιακών διαπραγματεύσεων Αλβανίας».

Την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς με την Ελένη Θεοχάρους. Δεν απάντησε και μου έστειλε το εξής μήνυμα: «Είμαι στο σπίτι του ήρωα, θα σε πάρω μετά».
Όντως, μετά από μία ώρα η Ελ. Θεοχάρους μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είναι στο σπίτι του δολοφονηθέντος Κωνσταντίνου Κατσίφα. Μάλιστα μου είπε να μιλήσω με τη μάνα του. Δίστασα, σεβόμενος το πένθος της οικογένειας και τον καημό της χαροκαμένης μάνας. Όμως προτού προλάβω να κάνω κάτι, η Θεοχάρους έδωσε το τηλέφωνο στη μάνα:
«Έλα παιδί μου, γιατί αφήσατε να φάνε τον γιο μου; Τον φάγανε άδικα τον γιο μου. Δούλευε στον άλλο μαχαλά και έκανε ένα κιόσκι, μια σιδηροκατασκευή. Ήταν δουλευταράς και καλός τεχνίτης. Στόλιζε το χωριό με τις σημαίες. Αγαπούσε το χωριό, αγαπούσε τη Βόρειο Ήπειρο, αγαπούσε την Ελλάδα. Ήταν αγνός πατριώτης».
Την ρώτησα: Τον είχαν ενοχλήσει καθόλου τις προηγούμενες μέρες οι αστυνομικοί της Ασφάλειας;
Μου απάντησε: «Δεν μας είπε τίποτα, δεν γνωρίζω τίποτα. Απλά, ήλθε το μεσημέρι της Κυριακής 28 Οκτωβρίου και μου ζήτησε νερό να πλυθεί και φαγητό να φάει. Μετά έφυγε να γιορτάσει την εθνική γιορτή. Και μετά μου τον φέρανε νεκρό. Το φάγανε το παιδί μου, το φάγανε. Γιατί τους αφήνετε να μας τα κάνουν αυτά; Αφού σκότωσαν το παιδί μου, ήλθαν με τις κουκούλες και τα όπλα στο σπίτι μας και τα έκαναν όλα άνω κάτω, μας τρομοκράτησαν, μας απείλησαν. Μου είπαν: “Γιατί φοράς σταυρό; Είσαι Αλβανίδα.”
»Κι εγώ τους απάντησα ότι είμαι Ελληνίδα και δεν τους φοβάμαι. Δεν τους φοβάμαι γιατί παίρνω δύναμη από την Παναγία».
Αυτή είναι η μαρτυρία της χαροκαμένης μάνας, που με απλά λόγια μάς αποκαλύπτει το δόγμα της βουβής εθνοκάθαρσης που εφαρμόζουν όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις της Αλβανίας, με τελευταία αυτήν του Έντι Ράμα, ο οποίος, σημειωτέον, κατήγγειλε ανοικτά τον πρώην πρωθυπουργό Σαλί Μπερίσα ότι έφερε Αλβανούς του Βορά στον Νότο και τους χάρισε φιλέτα γης στις παραθαλάσσιες περιοχές του Ιονίου, με σκοπό τη δημογραφική αλλοίωση της περιοχής και τον οικονομικό στραγγαλισμό των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου.
Συγκεκριμένα ο Ράμα τον Δεκέμβριο του 2015 είχε δηλώσει: «Πεντακόσιες χιλιάδες στρέμματα γης έχουν υφαρπάξει άτομα που προέκυψαν αίφνης ως ιδιοκτήτες, αλλά αντίκρισαν για πρώτη φορά το Ιόνιο, για πρώτη φορά στην ιστορία της φυλής τους όταν ήρθε στην εξουσία ο Σαλί Μπερίσα».
Μάλιστα, ο σημερινός Αλβανός πρωθυπουργός, είπε ότι σε όλη την ακτή του Ιονίου, από την Αυλώνα μέχρι τα σύνορα με την Ελλάδα, τα άτομα αυτά που «έφερε εδώ από τον Βορά ο πρώην πρωθυπουργός της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα, έχτισαν παράνομα κτήρια στις ακροθαλάσσιες περιοχές από την Αυλώνα, το Ωρικό και μέχρι τους Δρυμάδες και τα Εξαμήλια».
Ενώ λοιπόν κατήγγειλε αυτά ο Ράμα εις βάρος του Μπερίσα το 2015, αμέσως μετά συνέχισε κι αυτός την ίδια πολιτική εναντίον των Ελλήνων στην ηρωική Χειμάρα.
Και τώρα έστειλε τους κουκουλοφόρους αστυνομικούς του αλβανικού βαθέος κράτους να δολοφονήσουν τον Κωνσταντίνο Κατσίφα και μετά να μπουκάρουν στο σπίτι της χαροκαμένης μάνας και να την καθυβρίζουν γιατί φορά σταυρό, ενώ δεν είχε στεγνώσει ακόμα το αίμα του γιου της.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, έκανε και την εξής δήλωση, απευθυνόμενος στους Έλληνες: «Αγαπητοί γείτονες! Αντί να χαρακτηρίζουμε ως απαράδεκτη την απώλεια ζωής ενός τρελού που πυροβόλησε την αστυνομία μας, η οποία έκανε μόνο τη δουλειά της, καλύτερα να ευχαριστήσουμε μαζί τον Θεό που σήμερα δεν χάθηκε καμία αθώα ζωή από μια εξτρεμιστική τρέλα».
Και αντί να απαντήσει η ελληνική κυβέρνηση σ’ αυτήν την άθλια και προσβλητική ανακοίνωση, έδωσε εντολή στην αστυνομία να κάνει εκείνη την τρισάθλια διαρροή ότι ο Κατσίφας ήταν σεσημασμένος για ναρκωτικά, και να αναπαράγει μέσω του ΑΠΕ την άποψη της αλβανικής αστυνομίας για το επεισόδιο και το θάνατο του Κατσίφα.
Ευτυχώς που βρέθηκε η Ελένη Θεοχάρους και ξέπλυνε με τη δήλωσή της, αλλά και με την επίσκεψή της στο σπίτι του νεκρού, την ντροπή για τον ελληνισμό, γιατί οι Ελλαδίτες πολιτικοί δεν είναι άξιοι να υπερασπιστούν και να προστατέψουν τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, που υφίστανται μια βουβή εθνοκάθαρση με την ανοχή των ανίκανων και των παχύδερμων της Αθήνας.
Ντροπή και όνειδος.
pontos-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου