Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Ζωή μετά το θάνατο; Ο άνθρωπος που επιχείρησε να αυτοκτονήσει πήγε στην Κόλαση και του είπαν να αλλάξει ζωή με τον Ιησού.

Ένας άνδρας που επιχείρησε να αυτοκτονήσει ισχυρίζεται ότι είδε την κόλαση και του είπαν να καθαρίσει τη ζωή του ή «εδώ θα περάσετε την αιωνιότητα».
Ο Matthew Devalle πέθανε δύο φορές κατά τη διάρκεια της ζωής του - μία φορά όταν ήταν 12 χρονών σε ατύχημα κολυμπώντας, και δεκαετίες αργότερα, όταν προσπάθησε να αυτοκτονήσει.
dead hell

Η πρώτη εμπειρία ήρθε στα νειάτα του, όπου ο κ. Devalle προσπάθησε να κολυμπήσει σε μια υποθαλάσσια πισίνα, όπου εισέβαλε τυχαία και πέθανε.

Σε μια συνέντευξη στην τηλεόραση ABC, ο κ. Devalle είπε: "Η στιγμή που πήρα μια αναπνοή κάτω από το νερό, ένα λευκό φως με κατέστρεψε. Ήμουν απόλυτα ευτυχής που βρίσκομαι σε αυτό το μέρος και απλά ήθελα να μείνω περισσότερο. Και από τη μέση του φωτός ήρθε ένα άτομο, απλά ένα όμορφο πλάσμα.
heaven
"Υπήρχε ο Ιησούς Χριστός και με άρπαξε από τον καρπό και είπε ότι πρέπει να γυρίσεις πίσω. Τότε ξύπνησα στην πλευρά της πισίνας. "
Αλλά μετά από χρόνια έπεσε σε κατάθλιψη.Ο Αμερικανός έπειτα πέρασε χρόνια πολεμώντας την εξάρτηση από την κοκαΐνη και το αλκοόλ, που μόλις τον έστειλε σε απόγνωση.
dead
Αυτό τον οδήγησε στο συμπέρασμα ότι η καλύτερη επιλογή για αυτόν ήταν η αυτοκτονία.
Αφού αγόρασε ένα μπουκάλι τζιν και τρία μπουκάλια υπνωτικών δισκίων, ο κ. Devalle τα κατανάλωσε.
Είπε: "Παίρνω φως και ξαφνικά είμαι έξω. Σκέφτομαι τι έκανα εδώ το βράδυ;
"Παρατηρώ ότι δεν υπάρχει χρώμα, όλα είναι γκρίζα. Και τη στιγμή που έκλεινα τα μάτια μου υπήρχε ένα άλλο φλας. Τότε είμαι σε ελεύθερη πτώση σε ένα λάκκο που είναι μαύρος. "
Ήταν αυτή τη στιγμή που ο κ. Devalle είπε ότι συνειδητοποίησε, ότι ήταν στην κόλαση.
Συνέχισε: "Ήταν ζεστό, εξαιρετικά ζεστό, πολύ υγρό και πυκνό. Κάποιος καπνός βγήκε από το έδαφος.
 "Είδα δύο άτομα που γνώριζα  στο παρελθόν και βιώνω όλους τους ανθρώπους που γνώρισα καθ 'όλη τη ζωή μου και  έρχονται σε μένα  και θα αρχίσουν να πιέζουν και να ουρλιάζουν και να λένε να ξαναζήσω μια στιγμή που τους προκάλεσα πόνο."
hell
Τότε είδε τον πόνο που θα προκαλούσε ο θάνατός μου: «Η μητέρα μου, ήταν εκεί και κατέρρευσε όταν διαπίστωσε ότι είχα πεθάνει από την αυτοκτονία.
"Η κόρη μου, ήταν 18 ετών, καθόταν στο πάτωμα και σκέφτηκε να αυτοκτονήσει γιατί δεν ήμουν εκεί για εκείνη.

"Εκλεγα στον Ιησού να με σώσει.

"Τότε, σηκώθηκα από το πίσω μέρος του λαιμού μου και πολύ αργά ανυψώθηκα από αυτό το λάκκο.
"Μία φωνή μου είπε ότι" έχετε δουλειά να κάνετε και αν συνεχίσετε να ζείτε τη ζωή όπως είστε, αυτό είναι όπου θα περάσετε στην αιωνιότητα "."

Ο κ. Devalle, στη συνέχεια, ξύπνησε από την εμπειρία του, μια μέρα αργότερα στο κρεβάτι του, χωρίς καμία ιδέα πώς έφτασε εκεί.

Ωστόσο, το τεράστιο τραύμα της εμπειρίας του προκάλεσε να εγκαταλείψει τη συνήθεια των ναρκωτικών με την "κρύα γαλοπούλα" των $ 1000 την εβδομάδα.
AΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ EXPRESS : Corfiatiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου