Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Ανώνυμε ελα να δεις τις διαφορές μας.

Εξι χρόνια συν σου δείχνω έναν κόσμο που έχω ανακαλύψει !
Μέσα σε αυτό το ταξίδι επέλεξα να είμαι επώνυμα ανώνυμος για να σε προστατεύσω από την προσωπολατρία και την εικόνα όπου έχει κατακτηθεί από τον εχθρό σου !
Είμαι πολίτης αυτού του πολιτισμού της χεστρας και οι πολίτες δημιουργούν τον πολιτισμό πράγμα που σημαίνει ότι αν δεν αντιδρούσα για αυτή την χέστρα τότε θα ήμουν ενα κομμάτι της ….το ποιο σε αφήνω εσένα να το φανταστείς !

Στην εποχή της μη δημοκρατίας , τη μη αλήθειας , της παραπλάνησης και της απάτης το να βγεις επώνυμα να εκθέσεις το μεγάλο ψέμα τους δεν είναι και η καλύτερη στρατηγική για το μέλλον σου !
Βλέπεις αν είσαι ανώνυμος μπορείς αύριο να χρησιμοποιήσεις τον μπάρμπα , τον ξάδερφο η τον κολλητό που κάπου βολευτηκε … μπορείς να ζητήσεις μια θεσούλα … να ζητήσεις μια εξυπηρέτηση ..να ζητήσεις μια άδεια …να ζητήσεις τουλάχιστον να σου συμπεριφερθούν δίκαια …. αλλά μόνο αν είσαι ανώνυμος στις ιδέες σου …. εγώ αυτό δεν μπορώ πια να το έχω ΠΟΤΕ !
Δεν μπορώ αύριο να ζητήσω εργασία σε μια εφημερίδα , σε ένα ραδιόφωνο , στην τηλεόραση … σε ενα περιοδικό , σε μια εταιρία, στο δημόσιο, να ζητήσω ένα δάνειο σε τράπεζα,δεν μπορώ καν να ζητήσω συγχώρεση από την εκκλησία ….δεν μπορώ να ζητήσω τίποτα σε κανένα μιας και η ιδεολογία μου είναι απόλυτη και ξεκάθαρη …είμαι αντι του συστήματος πατόκορφα !
Ο πολίτης από την φύση του είναι πολιτικό Ον … .Εγώ είμαι πολιτικό ον για αυτό τον λόγο σε ότι μέχρι σήμερα σου έδειξα για την μεγάλη απάτη του πλανήτη φυλακή σου έδωσα και τις λύσεις , τις ιδέες , το σκεπτικό , το τι λείπει η πρέπει να γίνει ώστε να αλλάξει αυτό το σάπιο κατασκεύασμα !
Δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις ότι είμαι πολιτικό ον επειδή ίσως δεν με είδες ποτέ να κάνω ότι κάνουν μέχρι σήμερα αυτοί που θέλουν να τους χαρίσεις την εξουσία σου … !
Ο λόγος που δεν το κάνω είναι επειδή γνωρίζω ότι μέσα από το δικό τους κατασκεύασμα που ονομάζουν πολιτική η δημοκρατία δεν πρόκειται να έρθει ποτέ λύση μιας και όλο αυτό το κατασκεύασμα δεν είναι ελεύθερο … δεν είναι ιδιοκτησία ιδεών ..είναι ιδιοκτησία συγκεκριμένων λόμπι και φυλών !
Αυτό όμως δεν μου στερεί την ύπαρξη του πολιτικου όντος , δεν μου στερεί την πολιτική μου ιδεολογία και την αποψη μου για όλα τα θέματα του σημερινού κόσμου μας !
Ίσως θα έπρεπε να δεις ότι τα δικά μου κίνητρα είναι πολύ πιο αγνά από κάποιον που θα σου πουλήσει όραμα … είμαι απλά αληθινός …δεν σου τάζω … δεν σου χρυσώνω το χάπι … και σου ζητάω να γίνεις και εσύ πολιτικό ον … ώστε όλοι μαζί με μάχη να κερδίσουμε πίσω όσα μας στέρησαν!
Πόσους πολιτικούς γνωρίζεις που δεν σου ζήτησαν την ψήφο σου αλλά σου ζήτησαν να είσαι ίσος δίπλα τους ;
Πόσους γνωρίζεις που έχουν κατανοήσει το πρόβλημα και το πολεμούν με την θέση τους ενάντια σε οτιδήποτε μέσα στον χρόνο θα τους προσέφερε ασφάλεια η συμφέρον;
Πόσους γνωρίζεις να έχουν φτύσει ξεκάθαρα το σύστημα τους και να τους ονομάζουν ΟΛΟΥΣ πολιτισμό της χεστρας ;
Πιστεύεις ότι αν αύριο έρθει μια πιο σκληρή κατάσταση στην Ελλάδα , ένα πιο απολυταρχικό καθεστώς ότι εγώ θα βρίσκομαι ακόμα στην «Ελευθερία» να σου μοιράζω τις ιδέες μου;
Εγώ είμαι σίγουρος όχι , είμαι σίγουρος ότι σε ενα τσακ ακόμα θα είμαι πολιτικός κρατούμενος από ένα σύστημα μπράβων εγκληματιών που ενοχλούνται να τους χαλάει ο καθένας την απάτη τους !
Αρα αγαπητέ ανώνυμε να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα ..
Πρώτο .. το να προσπαθείς να με αποδομήσεις με διαφόρους τρόπους δεν με αγγίζει καθόλου , στον κόσμο που δίνω την μάχη μου γνωρίζω πολύ καλά με τι έχω να κάνω , με ποιους έχω να κάνω και που μπορούν να φτάσουν ! Στην πραγματικότητα και δεν θα ντραπω να στο πω ..πρέπει να είμαι το μοναδικό πολιτικό ον που γνωρίζει τόσο καλά τον πραγματικό εχθρό μας !
Δεύτερο .. Το να συγκρίνεις την ιδεολογία μου με ότι έμαθες μέχρι σήμερα είναι ανόητο , δεν εχω ταμπέλα , δεν με οδηγεί κανένα δόγμα , είμαι αυτόφωτος στην σκεψη και τις ιδεες μου… το να διαβάζεις ένα κείμενο μου και να νομίζεις ότι με γνώρισες τι είμαι , τι προσπαθώ να κάνω , για ποιο λόγο το κάνω …είναι παλι ανόητο… αν σκεφθείς το μέγεθος του εχθρού και πόσα χιλιάδες χρόνια του πήρε να σε σκλαβώσει θα ντραπείς με το να παραμένεις στην επιφάνεια και στη μασημένη τροφή ….εμβαθυνε-σκάψε σαν να είναι το μοναδικό τούνελ που θα σε βγάλει από την φυλακή σου !
Τρίτο .. Όταν έχεις ήδη αποφασίσει να με κρίνεις … να θυμάσαι…ποιος επωφελείται και ποιος χάνει τα πιο πολλά από το έργο που έχω δημιουργήσει !
Σε ένα κόσμο όπου η πληροφορία ελέγχεται από λόμπι προπαγάνδας , σε έναν πληθυσμό όπου δεν του δείχνουν ποτέ την αλήθεια η το ουσιαστικό πρόβλημα είναι πολύ δύσκολο να κατορθώσεις να αλλάξεις μυαλά και συνειδήσεις μέσα από την διαδικασία της απλής ενημέρωσης!
Σκέφθηκα πολλές φορές να ξεκινήσω ταξίδια σε όλη την Ελλάδα και να κάνω παρουσιάσεις και ομιλίες αλλά δυστυχώς τα οικονομικά δεν μου το επιτρέπουν …και έχω ιδιαίτερο κόλλημα στο θέμα να πληρώνομαι για αυτό που πρέπει ο καθένας μας να προσφέρει δωρεάν !!
Το ίδιο συμβαίνει και με το θέμα να δημιουργηθεί ένας φορέας , ένα κίνημα , μια οργάνωση …. Το χρήμα είναι δυστυχώς το μέσον σκλαβιάς μας !!
Βέβαια , το να γίνεις ένας λαγός που μπορεί να σε δει ο καθένας τι κάνεις και τι δεν κάνεις …δεν είναι και το εξυπνότερο πράγμα να κάνεις αν είσαι σωστός στρατηγός !
Αν δούμε την ιστορία θα δούμε ότι πάντα η αντίσταση ήταν κρυφή ..!!
Το θυμίζω ξανά και ξανα γιατί φαίνεται ότι το έχετε ξεχάσει μέσα από την ανάγκη της ψυχής σας να δει βεγγαλικά και νίκες !!
Άραγε ποιος έκανε στην ψυχή το έργο ώστε να χρειάζεται να ΔΕΙ …να χρειάζεται να έχει ΕΙΚΟΝΑ… σε κάτι που είναι απόλυτα λογικό να συμβαίνει;
Είδες τώρα πως η εικόνα …δεν είναι κάτι που χρειαζόταν από την αρχή ;
Να θυμάσαι αδερφέ , ο καθένας από εμάς βάζει ένα λιθαράκι …. άλλος λίγο άλλος πολύ … άλλος τα πάντα … Μην κρίνεις γιατί με παρασύρεις και μένα να κρίνω …
Αυτα ηθελα να σου πω για την ωρα φιλε μου ανωνυμε…
Γυρίζω στην ανασφάλεια μου …αυτή που δεν έχει χειροκρότημα … δεν έχει ΕΙΚΟΝΑ… που δεν έχει εχέγγυα για το αύριο… Όπως θα έπρεπε να είναι η Ζωή δηλαδή … μια παράξενα όμορφη περιπέτεια …. μια περιπέτεια που ακόμα και οι σεναριογράφοι στης ταινίες δείχνουν ότι για να έχει επιτυχία …πρέπει ο πρωταγωνιστής να ειναι ένα συνονθύλευμα αξιών και συναισθημάτων !
Θυμασαι τις αξίες και τα συναισθήματα που θα κάνουν την περιπέτεια σου παράξενα όμορφη;

Stranger…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου