Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Οι πρώτες δηλώσεις του Μήτρογλου στη Φούλαμ και το αποθεωτικό tweet του Ρίο Φέρντιναντ


kostas-mitroglou-fulham-570
Ανακούφιση στο στρατόπεδο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μετά την αποχώρηση του Κώστα Μήτρογλου από τον Ολυμπιακό για την Φούλαμ, όπως φαίνεται από το tweet του αμυντικού Ρίο Φέρντιναντ, ο οποίος αποδεικνύεται μεγάλος θαυμαστής του Έλληνα επιθετικού.
Μάλιστα, ο Άγγλος αμυντικό δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη μεταγραφή του Κώστα Μήτρογλου με τα καλύτερα σχόλια για την μέχρι τώρα πορεία του Έλληνα άσου λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Φούλαμ απέκτησε το μεγάλο αστέρι του επόμενου αντιπάλου των «κόκκινων διαβόλων» στη φάση των «16» του Τσάμπιονς Λιγκ»! Μπράβο Ρενέ!


Στο μεταξύ ο Κώστας Μήτρογλου έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίχτης της Φούλαμ κατά την επίσημη παρουσίαση του από την ομάδα και ευχαρίστησε τον προπονητή, ενώ αποκάλυψε και τη συμμετοχή του Γιώργου Καραγκούνη στη μεταγραφή του.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, στην Premier League και ειδικά στην Φούλαμ που είναι σημαντικός σύλλογος στο πρωτάθλημα. Βρίσκομαι εδώ γιατί θέλω να βοηθήσω στην εκπλήρωση των στόχων της ομάδας. Είμαι κολακευμένος που με ήθελαν τόσο πολύ και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Νιώθω πραγματικά χαρούμενος που θα δουλέψω με τον Ρενέ Μόλενστιν. Γνωρίζω ότι έχει πολλή εμπειρία. Μου εξήγησε τον τρόπο που δουλεύει και ανυπομονώ να δουλέψω μαζί του. Έχω μιλήσει επίσης με τον Γιώργο (Καραγκούνη) πριν έρθω εδώ και μου είπε μόνο τα καλύτερα για τη Φούλαμ».
Στις τάξεις των οπαδών επικρατεί παροξυσμός και όπως αναφέρει το enikos.gr η επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας «έπεσε» από τη μεγάλη επισκεψιμότητα.           http://www.koolnews.gr/sports/paniguria-sti-mantsester-gia-mitroglou-to-apotheotiko-tweet-tou-rio-ferdinand/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου