Σάββατο 3 Αυγούστου 2024

Και ξυλο εφαγε και συγνωμη ζητησε η γελοια ! ! !

 Καλα να παθει κατα την ταπεινη μου αποψη...

Τις εφαγε και τωρα γλειφει, πιθανον γιατι φοβηθηκε τους διοργανωτες....

Ειναι λοιπον, αξια της τυχης της η γελοια...



Η ιταλίδα πυγμάχος λοιπον, τόνισε ότι η συμπεριφορά της οφειλόταν στην απογοήτευση για το αποτέλεσμα, σημειώνοντας ότι δεν ήθελε να εκληφθεί ως διαμαρτυρία για τη συμμετοχή της Κελίφ στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

«Σε καμία περίπτωση δεν έκρινα την Ιμάνε. Ποια είμαι εγώ για να το κάνω; Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω πολλά για την αντίπαλό μου εκτός από ένα πράγμα: Δεν έχουμε για τίποτα να την κατηγορήσουμε και δεν έχει καμία ευθύνη. Είναι μια γυναίκα που αγωνίζεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως εγώ», δήλωσε σύμφωνα με την Corriere della Serra.



apagoreuetai-group.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου