Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024

ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

 


Πριν λιγο καιρο αποφασισα να βρεθω με κατι φιλους για καφε...

Αναμεσα τους ηταν και καποιος που τον ειχα ξαναδει

αλλα δεν ηταν δικος μου φιλος....ηταν φιλος φιλου...

Αφου φαγωθηκαν να παμε ....(περιοχη στο κεντρο)....για καφε

και για να πω την αληθεια την Αθηνα(κεντρο) δεν τη γουσταρω καθολου

ουτε τα μερη της και ουτε τον κοσμο που μαζευει.

Παρολα αυτα αφου ηθελαν οι περισσοτεροι αναγκαστικα να συμφωνησω...

Γυρω στις 8μιση το βραδυ επιστρεφοντας προς το σταθμο του μετρο

βλεπω τον τυπο που ανεφερα πιο πανω να πανικοβαλλεται και να παγωνει

Το βλεμα του ειχε πεσει πανω σε καποιον

 που ερχοταν απο την αντιθετη μερια παντελως αγνωστο

Ηταν ενας τυπος γυρω στο 1,90+ γεροδεμενος με ραστα μαλλια

με πολυ διαπεραστικο βλεμα και εμφανισιακα σαν τον Bob Marley...

Kαποια στιγμη αφου διασταυρωθηκαν οι δρομοι μας

αυτος ο περιεργος τυπος περασε απο διπλα μας

κοντοσταθηκε,χαμογελασε σαρδονια στο φιλο μας,

τον χτυπησε ελαφρα στον ωμο και με το κεφαλι εγνεψε συγκαταβατικα.

Μετα απο αυτο συνεχισε το δρομο του και σε λιγα δευτερολεπτα ειχε εξαφανιστει.

Αμεσως ρωτησα το φιλο μας αν τον ηξερε κι αυτος απαντησε αρνητικα.

Χαμογελωντας τον ξαναρωταω γιατι εμοιαζε σαν να ειχε κατουρηθει επανω του απο το φοβο

"Ρε ειδες κανενα ερπετο και κανεις ετσι...?...." και μου απαντησε ....ΝΑΙ....!!!

Βλεποντας τον τοσο τρομαγμενο σκεφτηκα οτι αποκλειεται να κανει πλακα...

Τον στριμωχνω σε μια γωνια και του λεω"Λεγε ρε μ@λακα τι ειδες....

πεστα μου ολα....λεγε ακριβως τι εγινε...."

Μου ειπε οτι θα μου πει γιατι ξερει ποσο ασχολουμαι

αλλα με εβαλε να ορκιστω οτι δε θα πω τιποτα στην υπολλοιπη παρεα.

Μου ειπε λοιπον πως ειναι η δευτερη φορα που του συμβαινει στη ζωη του...

Ανεφερε οτι αυτος ο περιεργος τυπος ηταν ερπετομορφος

και ειχε το στυλ του "κυνηγου" στην ταινια με τον Σβαρντζενεγκερ

κι οτι οταν τον πλησιασε και τον χτυπησε στον ωμο χαμογελωντας του

ενιωσε οτι του ελεγε απειλητικα...."ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΔΕΣ....ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ..." 

Πριν 6-7 χρονια του ειχε ξανασυμβει στην Ομονοια κι επαθε πανικο...

Οπως υποσχεθηκα δεν ειπα τιποτα στην παρεα

και γι αυτο στην αφηγηση μου δεν αναφερω ονοματα και περιοχες...


ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ....



SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου