Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Πω πω πω τι γινεται με τα νεα δεδομενα …ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ !Απαγορευμένη γνώση για πρόβατα…

Δεν περασε μιση ωρα που εκανα αναλυση στον αριθμο 13033 … δες το ..!
Δεν εχουν περασει δεκα λεπτα που εκανε τις ανακοινωσεις το υπουργειο …!
Παρε ανασα να παρω ανασα γιατι εχω πολλα νευρα ..!

Ειπε ..το μετρο ισχυει απο αυριο στις 6 μεχρις της 6 του μηνα ..στις 6 το πρωι ..!
Προηγουμενος στην αναλυση μου ειχα σκεφθει να διαιρεσω τους αριθμους απο το 13033… δηλαδη να κανω την διαιρεση 13 δια 33 οπου μας δινει 0.39393939393 ..απο ενστικτο και εμπειρια γνωριζα οτι κατι ειναι αυτο αλλα μου ελειπαν στοιχεια και δεν προχωρησα μεχρι να τα βρω ..!
Παμε τωρα ξανα με τον κρυφο κωδικα τους …το τηλεφωνο θα ειναι χρησιμο απο 6,6,6 οπου το τηλεφωνο κρυφα απο τα ματια σας ειναι το 0.39393939393 …αν βαλουμε τα στοιχεια που ειναι μεσα στην εξισωση τοτε εχουμε 0,369369369…
Σου εχω μιλησει με αρθρα μου για το εννεαγραμο , για γκουρτζιεφ και της δονησεις – παλμους της φυσης μας …της ζωης μας !
Ο Τεσλα εχει δηλωσει οτι οποιος κατανοησει της δυνατοτητες των 3,6,9 θα ειναι κυριαρχος του συμπαντος …!
Κυριοι ειμαστε εγκλωβισμενοι σε τεραστια ενεργεια επιβολης απο το μαυρο Ιερατειο… !
Γνωριζω πια της σας λεω και πλεον με αυτα τα δεδομενα βρηκα μπουσουλα …!
Ειναι επιθεση του μαυρου ιερατειο εναντιων των Ανθρωπων.. Ναι ακουγεται σκληρο , ναι ακουγεται γραφικο αλλα πρεπει να θυμηθειτε οτι σε ολες τις ερευνες μου ποτε δεν εχω δογμα αλλα ξερη τακτικη ..!
Ειναι επιθεση επιβολης πανω στην πραγματικοτητα της ιδιας της φυσης και του Ματριξ ..!
Και καλο και κακο… αλλα δεν μπορω να πω κατι αλλο αυτη την στιγμη …!Ερευνηστε το εννεαγραμμα δειτε τα βιντεο μου , ερευνηστε γενικα και αμφισβητηστε τα παντα στην πορεια σας…!
Εγω βρηκα μπουσουλα και θα μιλησω συντομα …με γεγονος !

Stranger…
katohika.gr

Απαγορευμένη γνώση για πρόβατα…

Σημερα που το κανω αναδημοσιευση ειναι 22/03/2020 …και ο πολεμος στην αναθρωποτητα εχει ξεκινησει! Δες το βιντεο και προσπαθησε να το κατανοησεις μεχρι να επιστρεψω με πολυ σημαντικες ανακοινωσεις ..! Αν δεν εχεις δει το προηγουμενο αρθρο που μας αναγκαζει σημερα να δουμε αυτο το βιντεο δες το τωρα ειναι αυτο… Πω πω πω τι γινεται με τα νεα δεδομενα …ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ !
Απαγορευμένη γνώση για πρόβατα…

Stranger..
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου