Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Ερωτησεις του Stranger προς την ομαδα υψηλης αστυνομευσης ..!


Θεωρω οτι για να μου στελνετε ανωνυμα μηνυματα προς δημοσιευση οτι με διαβαζετε και γνωριζετε τον τροπο που σκεφτομαι !
Θεωρω οτι εχετε σχηματισει αποψη για τις θεσεις μου και τις σκεψεις στο τι ειναι αυτο το συστημα , τι συμβαινει σημερα στην Ελλαδα , τι σημαινει για μενα ταμπελα , ποιος ειναι ο εχθρος και πολλα ακομα..που χρονια τωρα προσπαθω να δωσω στους Ελληνες !

Ακομα ειμαι απολυτα σιγουρος οτι εναι εις γνωση σας οτι ειμαι ερευνητης χωρις χρωμα , κομμα κοκ και οτι εχω τον ιδιαιτερα δικο μου τροπο να αντιλαμβανομαι αυτο που θεωρειτε η σημερινη πραγματικοτητα !
Θελωντας να συνεχισω σωστα λοιπον αυτο που εγω θεωρω αποστολη μου , θελωντας να συνεχισω να ειμαι αμεροληπτος προς τους αναγνωστες μου , θελωντας να συνεχισω να υπερασπιζω την χωρα μου απο τους πραγματικους εχθρους της εχω σημαντικα ερωτηματα να σας θεσω μετα απο το αρθρο σας … Επείγον . Κίνδυνος δολοφονίας Πολιτικού προσώπου από τη νεοσύστατη οργάνωση «ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ»
Διαβαζωντας το ενοιωσα εντονα το συναισθημα της στοχοποιησης προς μια οργανωση …!!
Και αρχιζω πλεον να βαζω την παραξενη λειτουργια αντιληψης που διαθετω σε εφαρμογη και να κανω ερωτησεις ..!
Μονο οι καταρες που εχουν φαει οι εμπλεκομενοι στο θεμα μακεδονιας ειναι ικανες να σκοτωσουν ελεφαντα … σε μια εποχη λοιπον που οι πιθανοτητες να συμβει ενα γεγονος εγκληματικο απο οποιονδηποτε ειναι πολυ μεγαλες , που μπορει να συμβει απο ξενες υπηρεσιες , που μπορει να συμβει απο εναν μουρλαμενο που ηπιε λιγο ρακι παραπανω ποιος ο λογος στοχοποιησης συγκεριμενης οργανωσης ;
Το μοντελο των πιθανοτητων , το μοντελο αποδομησης μεσα απο χαοτικη εξελιξη , το μοντελο σε βαζω να κοιτας αυτον για κατι που μαλλον θα συμβει … σε ποιους ανηκει;
Επομενη ευλογη ερωτηση στην πορεια σκεψης , στον τομεα πληροφοριας , στον πολεμο της πληροφοριας , στο μαστιγωμα της Υπεροντοτητας πληροφοριας …εχω προσωπικα δεχθει αποδομηση ακομα και απο ανθρωπους που στηριξα και βοηθησα να υπαρχουν και να γινουν γνωστοι μεσα στο ιντερνετ …αρα απο πρωτο χερι και με μεγαλη εμπειρια μπορω να ξεχωρισω οταν κατι δεν παει σωστα …!
Προσωπικα μετα το αρθρο σας ανακαλυπτω οτι μπορω να βρω ποιους στοχοποιησατε…μπορω να τους βρω , να τους μιλησω στο τηλεφωνο , να μαθω το ονομα τους … αλλα εσας δεν μπορω να σας βρω …παρα μονο σε ενα εμαιλ που καποιος ισως να μου απαντησει ανωνυμα ..!
Ερωτηση λοιπον , γιατι καποιος που με δεκα αρθρα κερδισε τις εντυπωσεις να γινονται αναδημοσιευσης στο κατοχικα νεα ..στοχοποιει ανωνυμα καποιους που δεν ειναι ανωνυμοι;; …!
Στην εποχη που οι πρακτορες πινουν καφε απεναντι μου … τρωνε σουπιτσα αυγοκομενη στα καλυτερα ξενοδοχεια της χωρας … πως να καταταξω το αρθρο σας …της ανωνυμης στοχοποιησης σε επωνυμους…για κατι που μπορει να συμβει απο απλη πλεον τυχη ;
Στην φυλακη υπαρχει ο αγραφος κανονας της μη εμπλοκης αναμεσα σε δυο αντικρουομενες δυναμεις γιατι με αυτον τον τροπο δινεις το διακιωμα στους δικους σου εχθρους να σε στοχοποιησουν για ενα αυριανο εγκλημα που θα γινει …και ο εκτελεστης θελει να μην πεσουν πανω του τα φωτα της ανακρισης !!
Εγω ειμαι επωνυμος με το οποιον αγωνα μου , αυτοι που στοχοποιησατε ειναι επωνυμοι και δεν τους γνωριζω ..αλλα μπορω αν θελω να τους βρω …εσεις;…
Εχω γραψει τοσα χρονια αρθρα που οχι μονο θα μπορουσαν να με εμπλεξουν νομικα (εχω καλεστει για απολογια αρκετες φορες ) ..αλλα να βαλουν και σε κινδυνο την ζωη μου μιας και αυτος ο πολιτισμος της χεστρας ειναι γεματος απο αγαπησιαρηδες ταμπελων και οχι εραστες της αληθειας ..!
Αναρωτιεμαι λοιπον αν εχω κανει ενα μεγα λαθος στο οποιο θα πρεπει να ζητησω συγνωμη προς τους φιλους μου και αναγνωστες μου αν αθελα μου το εχω πραξει… Εχω δωσει δικαιωμα φωνης σε μια μυστικη συστημικη ομαδα ; η εχω δωσει δικαιωμα φωνης σε μια ομαδα πατριωτικη ;
Σε αρθρα σας στο παρελθον εχετε μιλησει για σημαντικα πραγματα και πολλες φορες νομικα κολασιμα … εχετε δειξει εναν χαρακτηρα πατριωτικο ..αυτο το εχετε κανει για να κερδισετε την επιφανεια πληροφοριας και να επηρεασετε κοσμο ;… η ειναι μια αληθεια που σας χαρακτηριζει; ..
Ζηταω απαντησεις αλλα στην μαθηματικη φορμουλα κρισεως να θυμαστε οτι εχετε το ντισαβανταζ της ανωνυμιας προς εναν επωνυμο … !!
Δικαιωμα για μενα στοχοποιησης και αποδομησης πρεπει να εχει μονο ενας επωνυμος ανθρωπος που θα μπορει να παρει την ευθυνη τον λογων του ανα πασα στιγμη !!Αλλιως αθελα μου επραξα αυτο που τοσα χρονια εχουν πραξει σε μενα αλλοι…και εγω γνωριζω το ποιον τους πια και απο που πηγαζουν αυτες οι τεχνικες ..!
Τα ζαρια λοιπον ειναι εδω μπροστα σας , εγω βαζω το στοιχημα επωνυμα σε οτι εχει να κανει με το καλο της χωρας μου , δεν μασησα τα λογια μου στις ερωτησεις μου …αλλα θα δωσω και μια πιο ξεκαθαρη για να καλυψω και τον πιο ηλιθιο ..!
Αν παρω τηλεφωνο στην πανμακεδονικη και μιλησω εκει με καποιους θα μιλησω σε πρακτορες οι πατριωτες;…Και αν βρω με καποιον τροπο το δικο σας τηλεφωνο και ονομα ..θα μιλησω σε συστημικη στημενη πληροφορηση απο συγκεκριμενα λομπυ ..η σε αληθινους ελληνες ;…
Περιμενω την ξεκαθαρη απαντηση σας …και ξανα λεω …κρυμμενος πισω απο ανωνυμια μπορεις να πεις πολλα…αρα η απαντηση να ειναι …ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΗ !

Starnger//…
katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου