Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Kylie Minogue: "Το μεγαλύτερο επίτευγμα μου; Μένω σχετικά υγιής".

Η Kylie Minogue, 45 ετών, γεννήθηκε στη Μελβούρνη. Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα της στην Αυστραλία, έκανε το πρώτο hit single της - μια νέα έκδοση του The Locomotion - το 1987.
Kylie Minogue

Επώνυμο ντεμπούτο του άλμπουμ της κυκλοφόρησε το επόμενο έτος και έγινε επτά φορές πλατινένιο. Εχει ένα βραβείο Grammy, έχει ολοκληρώσει 10 παγκόσμιες περιοδείες και είχε 46 συνεχόμενες επιτυχίες - στο Ηνωμένο Βασίλειο. Νέο της single,το Into The Blue, θα κυκλοφορήσει αύριο και το άλμπουμ της, Kiss Me Once, ακολουθεί στις 17 Μαρτίου. Ζει στο Λονδίνο και είναι κριτικός στο BBC1 στο Βρετανικό Voice.
Πότε  ήσουν πιο ευτυχισμένη;
Μια από τις φορές που ήμουν ερωτευμένη.
Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Η μοναξιά.
Ποια είναι η πρώτη μνήμη σας;
Νηπιαγωγείο, όταν ήμουν τεσσάρων ετών. Αγάπησα το βινύλιο,τις ψηλές μπότες μου με χαμογελαστά πρόσωπα στα δάχτυλα.
Ποιο ζωντανό πρόσωπο θαυμάζετε περισσότερο και γιατί;
Η συγχώνευση των γονιών μου (ΟΚ, ξέρω ότι είναι εξαπάτηση): μαζί, αποτελούν ένα εκπληκτικό συνδυασμό λογική και φιλελεύθερη. Δεν μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τη θυσία τους και την μοναδική υποστήριξη τους.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που περισσότερο αντιπαθείτε στον εαυτό σας;
Όταν γίνομαι πικρόχολη.
Ποια ήταν η πιο ντροπιαστική στιγμή σας;
Είχα τόσα πολλά - ας αρχίσουμε με μερικά από τα ρούχα μου από τα τέλη της δεκαετίας του '80.
Ακίνητα κατά μέρος, αυτό είναι το πιο ακριβό πράγμα που έχεις αγοράσει;
Κοστούμια  Couture.
Ποιο είναι το πιο πολύτιμο στην κατοχή σας;
Η κουβέρτα μου από όταν ήμουν παιδί. http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/mar/08/kylie-minogue-q-and-a    ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ GUARDIAN:Corfiatiko.blogspot.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου