Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΑΦΙΕΡΩΜΑ-ALPHAVILLE.

To τέλος Ιουνίου πάντα μου θυμίζει την αποφοίτηση, τις επετηρίδες, proms, την καλοκαιρινή απασχόληση.





       Εάν έχετε μετά την τέταρτη τάξη, τίποτα για λίγο, ξέρεις ότι είμαι, καλά, κόλλησε.        Πάντα χάνομαι στην ονειροπόληση. Μερικές μέρες είμαι κολλημένος στο δημοτικό σχολείο, ενώ άλλες μέρες είμαι στο γυμνάσιο ή το λύκειο. Αυτό το τραγούδι θα μου θυμίζει πάντα  το ανώτερο έτος μου. Οι περισσότεροι από τους συμμαθητές μου ανέφεραν αυτό το τραγούδι στην επετηρίδα τους. Πέντε γρήγορα γεγονότα για τους Alphaville 
Οι Alphaville είναι μια ομάδα synthpop από τη Γερμανία.
Το αρχικό όνομα του συγκροτήματος ήταν πάντα νέοι. 
Το τραγούδι "Forever Young" κυκλοφόρησε το 1984, ήμουν 12 ετών.
Το "Forever Young" ακούστηκε στις ακόλουθες ταινίες: Listen To Me με τους Kirk Cameron, Napoleon Dynamite και σε ένα επεισόδιο του "Είναι πάντα ηλιόλουστα στη Φιλαδέλφεια" εκτός από πολλές διαφημίσεις. 
Τα παιδιά του σήμερα είναι πιο πιθανό να είναι εξοικειωμένοι με την έκδοση του Ομίλου Νέων "Forever Young" εμφανίζεται σε ένα επεισόδιο του The OC ή το μείγμα από τον Jay-Z. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου